וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 13-19 בפברואר 2022

דווקא בוולנטיין הצמידות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי מביאה לעצבנות, חוסר שקט ומאבקי כוח ואגו. חשוב במיוחד עכשיו לזהות פוטנציאל לריב - ולנסות לנטרל אותו לפני שיהיה מאוחר מדי

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין מרס האסרטיבי לונוס הרגשית במזל גדי.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר ממזל גדי למזל דלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל גדי הנוקשה ומהצמידות עם פלוטו היצרי והכוחני אל מזל דלי האוורירי והחברתי. המעבר הזה מתרחש לא לפני שמרקורי מסעיר את הרוחות בצמידות המדויקת שלו עם פלוטו בתחילת השבוע, ולכן כדאי מאוד להיזהר במילים שלנו היום (ראשון), להימנע מריבים וסכסוכים מסוגים שונים - ולדעת לוותר כשצריך. המשך השבוע יהיה קל יותר: מרקורי ממשיך לנוע במזל דלי כשהוא לא יוצר זוויות עם כוכבים אחרים, ולאט לאט מתפוגגות להן הסערות שליוו את השבוע האחרון.

מרקורי במזל דלי הוא חברתי וחברי, מוציא אותנו מהכובד הסטורני במזל גדי וממלחמות האגו למיניהן, ומחזיר חלק מהרוח הטובה שכולנו מחפשים: הרוח שמחזירה אלינו את התחושה שכולנו בעצם באותה קלחת - ובעצם ביחד, לטוב ולרע. תקשורת של מרקורי במזל דלי היא תקשורת ידידותית ומאפשרת, ואם ניתן לו צ'אנס, למרקורי שלנו, השבוע הזה יתאפיין לפחות בחלקו מירידת הלחצים של השבוע שעבר.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? תאומים, בתולה, דלי, מאזניים, דגים, קשת ותאומים.

הורוסקופ. ShutterStock
חשוב במיוחד עכשיו לזהות ריבים פוטנציאליים - ולנסות לנטרל אותם/ShutterStock

הצמידות המרגיזה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי. הצמידות הזו לא עושה טוב לונוס, ובעצם ללא מעט זוגות שהצמידות הזו נוגעת במצב כזה או אחר במצב הכוכבים במפות הלידה שלהם. עצבנות, חוסר שקט, מאבקי כוח ואגו - כל אלה יכולים להופיע עכשיו במלא החופן, כשהפתיל הקצר הזוגי הכולל כעת הוא קצר במיוחד.

חשוב במיוחד עכשיו לזהות איך ריבים כאלה ואחרים עולים פתאום ביחסים, ואז לנסות לנטרל אותם באופן כזה או אחר, להוריד הילוך, ואפילו להתנצל אם בכל זאת התפלקה פה ושם איזו מילה אגרסיבית לא במקום. וזה - אולי החשוב יותר מכל אלה - לדעת להתנצל. לא לאבד שליטה על הריב כשהוא מתחיל להתפתח, אלא לזהות את הנקודות שמהן הוא עלול להסלים, ואז לדעת לנטרל את שפע האדרנלין שעולה, לקחת צעד אחרה, להתבונן בדברים ללא מעורבות אישית גבוהה, להתנצל אם צריך - ולהחזיר את הרוח הטובה לדיאלוג הזוגי. זה בהחלט אפשרי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, שור, אריה, עקרב ודלי.

עוד בוואלה!

האם אפשר לסמוך עליכם? אלו 7 המזלות המסוכנים ביותר

לכתבה המלאה

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע השבוע במזל גדי הקשוח, אבל הצמידות הרגשית עם ונוס מבלבלת, מסיחה את הדעת והופכת הכל לרגשני, לא יציב ובהחלט לא צפוי.

התשדלו השבוע להתמקד בעובדות - ובלי לכפות את דעתכם על אחרים בבקשה.

להורוסקופ היומי של מזל טלה (ושאר המזלות) לחצו כאן >>

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, מתקדמת יפה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל צמידות עם כוכב מרס האגרסיבי עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט, ריבים וסכסוכים.

מומלץ לנהוג בהיגיון ובאיפוק. בשבוע הבא זה ישתנה ויהיה רגוע יותר.

תאומים

היום שפותח את השבוע עלול להיות מתוח למדי אולם המשך השבוע יהיה רך יותר, ומעברו של מרקורי, שליט המזל שלכם, למזל דלי מביא איתו תחושות רווחה והקלה.

הגיע הזמן לאנרגיות אחרות, תאומימים.

סרטן

צמידות בין מרס לונוס בבית הזוגיות שלכם עלולה לגרום למהפכים רגשיים, שינויים מהירים במצב הרוח, ותחושות של חוסר יציבות.

חשוב להיזהר השבוע מדרמות מיותרות, להיצמד למוכר ולבטוח - ולא לנתק קשרים.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע גם השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שבדרך כלל מאפשר לכם לעשות עבודת עומק ביחסים ובתקשורת הזוגית, אלא שהשמש כמעט ולא יוצרת השבוע זוויות עם כוכבים אחרים - ואתם עלולים להרגיש לבד במערכה. סבלנות.

בתולה

מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל דלי, המאכלס את הבית המקצועי שלכם: אחרי חודש מבולבל ולא ברור, הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם.

זמן להפשיל שרוולים - ולהתמסר לעשייה פרופר.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, מתחילה למהר במל גדי המאכלס את בית המשפחה שלכם, אבל הצמדותו של מרס לונוס עלולה להביא איתה פתיל קצר ודרמות מקומיות בדיאלוג המשפחתי.

זהו זמן טוב לחשוב על "שיפוצים" בבית, אולם גם להיזהר מאוד שלא להרוס את רקמת היחסים.

עקרב

צמידות מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היום עלולה לגרום ליומיים מתוחים וטעונים, אולם מרקורי ממשיך לנוע והמתחים יורדים.

צמידות בין מרס וונוס בבית התקשורת שלכם עלולה להביא איתה "אפס אנד דאונס" בתקשורת האישית והזוגית.

קשת

אל בית התקשורת שלכם מגיע כוכב מרקורי, כשהשמש כבר נמצאת שם, ונראה שזהו זמן טוב ליוזמות תקשורתיות חדשות, ולכווני חשיבה ואזורי פעולה חדשים, כשגם יופיטר שליט המזל שלכם במזל דגים מביא איתו משהו מיוחד.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם משתנה: מרקורי, כוכב התקשורת, ממשיך הלאה למזל דלי אחרי פרק זמן שבהם הכריח אתכם לתקשר קצת אחרת ולתרגם רגשות למילים.

כעת יעזור לכם מרקורי להתארגן מחדש בחשבון הבנק: התמקדו בפרטים הקטנים.

דלי

אל השמש שחוגגת לכם ימי הולדת מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, והופך את הדליים שלנו לתקשורתיים במיוחד. זהו זמן מצוין לתרגם רגשות למילים ובעיקר לבנות תכניות פעולה ויזמות חדשות בתחום המקצועי. מהשבוע - חשוב לדבר, והרבה.

דגים

שתי זוויות פרקטיות שמקבל נפטון, שליט המזל שלכם, מהכוכבים מרס וונוס, מאפשרות לשבוע הזה להיות יעיל ומועיל במיוחד עבורכם. יופיטר שבמזל שלכם מביא איתו אופטימיות ורצון לפעול - וזהו זמן מצוין לבנות לכם שיתופי פעולה מסוגים שונים ולהתמודד עם אתגרים גדולים.

צפו בתחזית המורחבת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully