וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: זה מה שיקרה לכם בחודש פברואר לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 9:50

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש פברואר לפי מזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם החודש לפי התחזית שלה

פתיחה בקלפים: להישאר או לשחרר ממנו?/.tiktok.com/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק פופולארי עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים (כמו הסרטון כאן למעלה: "להישאר או לשחרר ממנו?"). מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות - ואנחנו כאן כדי לעדכן אתכם מה צופה לנו בחודש פברואר 2022 לפי המזלות שלנו.

היא סיפרה לוואלה: "אני פותחת קלף אחד לכל מזל מגלגל המזלות ומה שעולה בגורל מסמן את הרוח הכללית והמסר לאותו חודש. התחזית שלי יכולה להעיד על הפוטנציאל לזוגיות, קריירה, מצב אישי ומצבים סביבתיים אפשריים לאותו חודש - מה מעכב ומה מקדם אותנו, במה צריך להתמקד ומה דורש שינוי".

הנה הפריסה העדכנית שלה לפברואר 2022:

פתיחה אסטרולוגית לחודש פברואר למזלות האוויר והאש:

@ronistarot הורוסקופ חודשי! פתיחה מלאה באתר היוטיוב שלי! #אריה #דלי #תאומים #קשת #מאזניים #טלה #מזלות #הורוסקופ ♬ Ameno Amapiano - Nektunez

דלי - אתם בפתחה של דרך חדשה. הרשו לעצמכם לשים את כל החששות מאחור ולכו עם הלב לעבר ההרפתקה הבאה. ההרגשה היא שאתם בדרך הנכונה ומתקדמים לעבר המטרות שלכם. עניינים שלא הועילו לכם יותר נגמרים ויש פתרון לדילמה שסבבה אתכם. זה לא הזמן להסתכל לאחור ולהסס, זה הזמן לפעול בבטחון וללכת בעקבות הרצונות שלכם שיפתחו אתכם קדימה!

תאומים - זה הזמן לחשבון נפש, התבוננות פנימה וחיפוש האור. אתם מנסים לבדוק האם הפעולות שלכם נכונות ולא עשיתם שגיאה, תשחררו את הפרפקציוניזם. מתעורר רצון להתבודד, שימו לב שאתם לא מאבדים את החברים שלכם. בנוסף היו סבלניים.

מאזניים - זהו חודש שבו שום דבר לא יעצור בעדכם לחיות את חייכם כפי שמגיע לכם! שחרור מטענים רגשיים פותח אתכם אל עבר מציאות טובה ואופטימית. המצב החברתי צפוי להיות טוב יותר. תשימו לב שאתם לא תמימים מדי כשצריך לבחור בחירה משמעותית. הכל פתוח ועוד לא מאוחר להגשים דברים שישנו בארון זמן רב.

טלה - דברים עמוקים שהיו מודחקים מוצפים ויוצאים לפני השטח. אי אפשר עוד להתעלם מהמציאות ולהדחיק. תהליך השחרור הוא לא נעים אך הכרחי לשם התקדמות ועתיד טוב יותר. אחריו תרגישו הרבה יותר נקיים רגשית ורוחנית. לכו לישון בשעות סבירות על מנת להקל על המצב הנפשי הדרמתי. זה לא הזמן להשליך את הבעיות שלכם על אחרים.

אריה - נוסטלגיה בפתח. חברויות ישנות ואנשים שהייתם בקשר טוב איתם חוזרים לחייכם, השיעור לא נגמר. הרגשה טובה של נתינה וקבלה עם הסביבה. חודש של הצלחה והרמוניה. הזדמנות שהוצעה לכם בעבר חוזרת בשנית.

קשת - חודש שבו אתם צריכים להסתכל על הדברים מזווית אחרת, אי אפשר להמשיך באותה הדרך. לפעמים תצטרכו להקריב מעצמכם בשביל אחרים, תשימו לב לגבולות שלכם. גישה קורבנית לעומת זאת לא תעזור לכם אל תעשו "רגשי" על אחרים בשביל לקבל תשומת לב. קיימים אתגרים שדורשים מכם לצאת מאזור הנוחות.

עוד בוואלה!

הצופים נשבעים שזה עובד: הקלף שתבחרו יחשוף מה הצד השני חושב עליכם

לכתבה המלאה

פתיחה אסטרולוגית לחודש פברואר למזלות המים והאדמה:

@ronistarot הורוסקופ חודשי! הורוסקופ מורחב באתר היוטיוב שלי קישור בביו⭐️#דגים #סרטן #עקרב #שור #בתולה #גדי #מזלות #הורוסקופ ♬ Ameno Amapiano - Nektunez

אל תפספסו גם את ההורוסקופ היומי. לחצו כאן >>

דגים - הספק עולה. ספק בעצמכם ובתהליכים שאתם עוברים, ספק שמוריד את הביטחון העצמי ומונע מכם להגשים את עצמכם. אתם נוטים להשאב לפסימיות במקום להרים את העיניים ולראות שמסביב יש אהבה והזדמנויות שקוראות לכם! אתם עלולים להתפס כלפי חוץ כסנובים או אדישים מדי למרות שאתם לא כאלה. שימו לב כי אם לא תשתפו פעולה ותהיו אקטיבים זה יעלה לכם ביוקר!

עקרב - זה הזמן לפרוץ את הגבולות שלכם ולהחליט החלטות מהירות וחותכות! חיי חברה טובים כמו גם הצלחה במדיה חברתית לעוסקים בה. הודעה חשובה מרחוק תגיע אליכם. חלק מכם צפויים להיות בנסיעות למקומות רחוקים. הזמן יעבור בטיל. המציאות תבקש מכם להיות מהירי חשיבה ופעולה.

סרטן - זכרו כי הכי קל ליפול לדכדוך. גם אם דברים לא יצאו כפי שרציתם עדיין נשאר לכם על מה לשמוח. מצד אחד זה טוב לתת לעצמכם להרגיש ומצד שני אל תתנו לזה להשפיע עליכם יותר מדי. זכרו את המשפט "לא בוכים על חלב שנשפך".

שור - חודש של הזדמנויות! הרמוניה וחיבור לכל מה שמקיף אתכם. נראה שהדברים סביבכם מסתדרים על הצד הטוב ביותר ושהדרך בהירה וטהורה. כנות עם אחרים תשתלם ופוטנציאל להצלחה גדולה בתחום שמעסיק אתכם. אתם מצליחים לדאוג ליקרים לכם ולעצמכם בו זמנית.

בתולה - חגיגה, שמחה ואושר! זה הזמן לחגוג את חייכם כאילו אין מחר! משפחתיות טובה וקרובה. יציבות בכל תחומי החיים. זמן טוב לצאת לחופשה או להנות בחיק הטבע עם אדם אהוב. הצלחה לאחר מאמץ שהשקעתם.

גדי - אתם מוותרים על מה שלא משרת אתכם יותר. זה כמובן יצריך מכם תעצומות נפש אבל התהליך נחוץ לשם ההתקדמות שלכם. תהליך מסתיים והוא יוביל לדלת חדשה שתפתח בעתיד הקרוב. למרות כל מה שבניתם אתם אמיצים מספיק לראות שאין צורך להשאר במקום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully