וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כך תגדילו את הסיכוי לדייט מוצלח": מתקשרת חושפת 5 תאריכים מושלמים לדייט ו-4 הרסניים

14.2.2022 / 0:00

המתקשרת ענבל הוניגמן חושפת את הימים הטובים ביותר השנה לצאת לדייט ולמצוא אהבה - ואת הימים שכדאי לכם להישאר בבית: "אתם הולכים להטות את הסיכויים לטובתכם אם תבחרו באחד הימים האלה"

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

המתקשרת הישראלית ענבל הוניגמן בת ה-47 שמבצעת קריאות בקלפים כבר יותר מ-20 שנה, נעזרה בהם ובכוכבים כדי לחזות את הימים המוצלחים ביותר לדייטים - ואת אלה שפחות מומלצים. גם אם אתם לא מאמינים גדולים בתורת הנסתר - מה כבר יש לכם להפסיד?

המתקשרת, שעזבה את ישראל בגיל 20 ומתגוררת כיום במערב יורקשייר עם בעלה וארבעת ילדיה, פונה לכוחות הפלנטריים בתחזיות שלה ומסתכלת על הירח להדרכה רוחנית. היא סיפרה בריאיון ל-Mirror: "ירחים חדשים הם זמן חשוב מאוד בחודש כי הם מסמלים התחלות חדשות, אז אם אתם רוצים לפגוש מישהו לדייט ראשון, אתם הולכים להטות את הסיכויים לטובתכם אם תקבעו דייט לירח החדש". היא הוסיפה: "אנחנו נמצאים במזל אחר בכל חודש. בחודש האחרון הירח החדש שהה במזל דלי. דלי הוא סימן לעיסוקים אינטלקטואליים, אז מי שיצא לדייט ב-1 בפברואר ודאי נהנה מדייט מוצלח עם פעילות אינטלקטואלית מוצלחת".

המתקשרת ממליצה לסמן ביומן חמישה תאריכים בהם מופיע ירח חדש במזלות, מאחר שאלו ימים מוצלחים למציאת אהבה. רשמו לעצמכם:
1. ה-2 במרץ - ירח חדש במזל דגים.
2. ה-1 באפריל - ירח חדש במזל טלה.
3. ה-30 באפריל - ירח חדש במזל שור.
4. ה-30 במאי - ירח חדש במזל תאומים.
5. ה-29 ביוני - ירח חדש במזל סרטן.

דייט ראשון. ShutterStock
התאריכים שממש כדאי לכם לצאת בהם לדייט/ShutterStock

באיזה ימים בשבוע כדאי לנו לצאת לדייט?

ענבל הוניגמן מספרת שגדלה במשפחה שבה אף אחד לא החזיק באמונות רוחניות חזקות כמו שלה. "גידלו אותי שלא להאמין בדברים מיסטיים", היא אמרה. "כמשפחה, הלכנו לבית הכנסת פעם בשנה כדי לשמח את סבא רבא שלי, אבל לא היו לי הנחיות רוחניות בכלל. עם זאת, תמיד ידעתי שיש לי איזושהי מתנה רוחנית. בבית הספר, כשמורה הפנתה לתלמידים שאלה, תמיד הייתי יודעת את התשובה. כולם חשבו שאני ילדה חכמה, אבל אלה היו דברים שלא היה לי ידע מוקדם בהם. בכל פעם ששיחקנו ב'מה מתחת לכוסות?' או 'באיזו יד אני מחזיק פריט?' - תמיד ניחשתי נכון".

כשעברה לבריטניה היא גילתה את קסמם של קלפי הטארוט - ולדבריה תחזיותיה התגשמו בכמה הזדמנויות. "במהלך ההתרסקות הפיננסית, איכשהו הצלחתי למכור את הדירה שלי בלונדון כדי לעבור ליורקשייר ועשיתי את המעבר רק ארבעה ימים לפני שילדתי ​​את ילדי הבכור. גם אמרו לי שאני עקרה, אבל הצלחתי להרות את שני הילדים הראשונים שלי באופן טבעי. חזיתי את המשפחה הקטנה שלי".

בשנת 2000 החלה לעסוק בתקשור והקריירה שלה זינקה כשהחלה להופיע בתכנית הצהריים של ערוץ 4 הבריטי. כשהיא משתמשת בירח כדי לבסס את תחזיות האהבה שלה, אמרה ענבל: "דגים הוא אחד הסימנים הרומנטיים ביותר, אז יום מאוד רומנטי השנה הוא ה-10 בספטמבר, הירח המלא של מזל דגים. זה יהיה יום טוב להצעת נישואים".

היום הספציפי בשבוע יכול גם הוא להשפיע על הרומנטיקה, שכן כל יום נקרא על שם אלים מיתולוגיים, אמרה ענבל: "יום שישי נקרא על שם פריה, אלת האהבה, והוא היום המושלם לדייט ראשון. אתם מגדילים את הסיכויים שלכם לדייט שני על ידי בחירה ביום שישי. יום שלישי נקרא על שמו של מרס, אל המלחמה במיתולוגיה הרומית, אז זה לא זמן טוב לדייט ראשון - אבל אולי זמן טוב לסקס, כי האנרגיות לוהטות. השבת נקראת על שמו של שבתאי, שהוא אל רציני ובוגר מאוד. זה הזמן לתכנן תוכניות גדולות, אבל לא למצוא אהבה חדשה".

ומתי ממש לא כדאי לנו לצאת לדייט?

המתקשרת ענבל הוניגמן ממליצה לא לצאת לדייטים כשמרקורי נמצא בנסיגה. היא אמרה: "כדאי להימנע ככל האפשר ממפגשים עם אנשים חדשים בתקופה הזו. מרקורי הוא כוכב התקשורת והוא משפיע על הדרך בה אנו מדברים. כאשר מרקורי נמצא בהילוך אחורי, אנו עשויים לומר משהו אבל להתכוון למשהו אחר ובסופו של דבר להעליב את האדם שניסינו להחמיא לו".

היא הוסיפה: "מרקורי משפיע גם על הרשתות החברתיות, המיילים וכל מה שקשור לתקשורת שלנו. אנחנו יכולים לשלוח הודעה לאדם הלא נכון או לשכוח ללחוץ 'שלח' על הודעה חשובה למישהו. כשמדובר בהיכרויות ברשת, צריכים להיות זהירים במיוחד כי טעות אחת ואתה עלול להיחסם".

ענבל סיכמה: "הכוכבים מזהירים. הם לא מכריחים אף אחד. אתם יכולים להשתמש בהם כדי לסייע לכם בהמשך הדרך, אבל לא צריך להתייסר על תחזיות פחות אופטימיות".

אז מתי מרקורי ימצא השנה בנסיגה וכדאי יהיה לנו להישאר בבית?

רשמו לעצמכם את הזמנים הטובים ביותר להימנע בהם מדייטים:
1. ה-10 במאי עד ה-3 ביוני.
2. ה-10 בספטמבר עד ה-2 באוקטובר.
3. ה-29 בדצמבר 2022 עד ה-18 בינואר 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully