וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: זה מה שיקרה לכם החודש לפי המזל שלכם

7.1.2022 / 0:01

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש ינואר לפי מזלות האוויר, האדמה, האש והמים. זה מה שמצפה לכם החודש לפי התחזית שלה

קריאה בקלפי טארוט: אוהב או לא אוהב?/רוני טארוט - tiktok/@ronistarot

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש ערוץ טיקטוק פופולארי עם שלל סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות שבגלגל המזלות. היא סיפרה לוואלה: "אני פותחת קלף אחד לכל מזל מגלגל המזלות ומה שעולה בגורל מסמן את הרוח הכללית והמסר לאותו חודש. התחזית שלי יכולה להעיד על הפוטנציאל לזוגיות, קריירה, מצבי רוח ומצבים סביבתיים אפשריים לאותו חודש - מה מעכב ומה מקדם, במה צריך להתמקד ומה דורש שינוי".

הנה הפריסה העדכנית שלה לינואר 2022:

פתיחה אסטרולוגית לחודש ינואר למזלות האוויר והאדמה:

מאזניים - רעיונות ומושגים ישנים כבר אינם בעלי ערך. לכן, עכשיו זה הזמן הנכון לשטוף את טבענו, להתמודד ולהעלים את כל הפחדים והתקפי הפאניקה. עזבו מערכות יחסים שנקלעות למבוי סתום. זה הזמן להתמודד עם עובדות בלתי ניתנות לשינוי. אל תפחדו לשנות כי זה הזמן לטיהור. אתם צריכים לראות את הישן ולברך על החדש. חדידה על העבר הכרחית. תנו לנושאים הישנים להיעלם בשמחה. אנא קבלו את השינוי ברוגע ובסבלנות!

תאומים - החודש המסר מבקש מכם להיות מוכנים לשלב הבא של המסע: לסמוך על הרגשות שלך ולא להפעיל יותר מידי שליטה. התחלות וחוויות רגשיות חדשות בפתח, מה שמצביע על פוטנציאל לזוגיות טובה, ידידות והזדמנויות תעסוקה חדשות. שימו לב לא להיות רגשנים מידי כדי לא לאבד מהאיזור הטבעי שלכם. הרגשה טובה ומוברכת עוטפת אתכם.

דלי - הגלגל התחיל להסתובב, השינוי נמצא בהישג יד. כדאי ללמוד להסתגל לשינויים. מעבר לחוטי הגורל הסבוכים והשזורים זה בזה, יש לך את הכח לעשות שינוי. במעשים שלך תוכל.י לשנות את חייך. למרות על פני השטח, השינוי יכול להיות טוב יותר או גרוע יותר, אמצו אותו, למדו לחיות איתו בשלווה ולשלוט בפעולות שלכם כדי להסתגל אליו. הכל יהיה בסדר.

שור - תהפכו את הלימון ללימונדה. המתיקו את חייכם בדברים קטנים שעושים לכם טוב והתרכזו בהם. לא הכל הולך כמו שרציתם ואתם עשויים לשקוע בכאב במקום לראות את הצמיחה שלו. השקיעו זמן בשינה טובה ובספר טוב. יש צורך להרחיב אופקים ולא להכנע לסבל. הכל בידיים שלכם. שחררו מחשבות שלא מבוססות על המציאות.

בתולה - אתם מגיעים לרמה חדשה של ביטחון עצמי. דינמיות ואסרטיביות. זה הזמן שבו יש לתת ולקבל זרימת אנרגיה טבעית בחיים, מבפנים ומבחוץ. היו מוכנים לחיפוש אחר מקורות מוטיבציה חדשים וגדולים יותר להתחיל פרויקטים ומערכות יחסים - או אפילו לחיות חיים חדשים ולשכלל את העולם הזה. עכשיו זה הזמן לחוות את פסגת החיים. החודש זה גם זמן טוב להיות בבית ולהנות ממסגרת יציבה.

גדי - ודעו שאתם חזקים מספיק כדי להתגבר על כל אכזבה שעלולה להתרחש. איפה יש שמחה בחיים שלך והאם אתה בוחר לחוות אותה? זמן טוב לחגיגה בתוך קבוצה או משפחה, הצלחה ותוספות משמחות חדשות לחיים. לכו עם הזרם בחוכמה ובסבלנות. יש כאן סימן למזל טוב. בנוסף, המסר מבקש מכם לא לקחת ביתר רצינות כל דבר ולהכניס קלילות. יש בכם צד הומוריסטי, הביאו אותו לקדמת הבמה מול חברים ומשפחה. אנשים מתחברים אליכם דרך המקום הנעים והקליל.

עוד בוואלה!

הצופים נשבעים שזה עובד: הקלף שתבחרו יחשוף מה הצד השני חושב עליכם

לכתבה המלאה

פתיחה אסטרולוגית לחודש ינואר למזלות המים והאש:

להורוסקופ היומי לחצו כאן >>

סרטן - הגעתם לנקודה שבה צריך להתקדם הלאה. תסמכו על האינסטינקטים שלכם, אתם יודעים מה נכון עבורכם. היו סקרניים ואופטימים. יש בכם את האנרגיה להוביל אחרים ולייעץ, לראות את התמונה הגדולה.

דגים - זה הזמן להתמקד בכוח האישי שלך ולתת לו לזרום דרכך. חלומות רגשיים ורצונות יצירתיים מוכנים להתגשם. לא הכל חייב להיות גלוי ומובן, יש גם מקום למסתורין. זמן טוב להתבגרות והתפתחות רוחנית.

עקרב - עליך לאזן ולהיות סבלני. זה הזמן המתאים לקחת פסק זמן. כדי להמשיך ללכת, עליך כעת להישאר ברוגע ובשקט. מציאת איזון פנימי תעזור לך להבין את עצמך. האישיות שלך עשויה לכלול את הפינות האפלות שאינך רוצה להתמודד איתן, אבל צריך לקבל ולשלוט בהן. ברגע שהאיזון יושג, הדרך להוויה העליונה שלך תיפתח אוטומטית. לא לעשות בחירות ממקום לא בטוח.

טלה - היו הרפתקנים! קשרים חדשים יכולים להוביל לחברויות נפלאות- קשר הידידות והאחווה ששומר אותנו בריאים ומחוברים. התחברו לאחרים דרך מטרות ורעיונות משותפים. זה הזמן להקיף את עצמכם באנשים ובחוויות משותפות. הרשו לאחרים להיות שותפים לסיפור שלכם, אתם שווים את זה! יש רצון כנה לחגיגה, הרמוניה, חברות, תחושה של רווחה אישית והישג.

אריה - חודש של שפע והצלחה! עם זאת, זכרו שעליכם לגלות אחריות למעשיכם. אתם רוצים לעזור למי שזקוק לעזרה ומקרינים מהאור הפנימי שלכם. שגשוג חומרי ורוחני. בילוי בחיק הטבע יועיל מאוד לחיבור לעצמכם, פריון למי שמעוניינת בכך.

קשת - המסר המרכזי כאן הוא נדיבות. בנתינה לאחרים, בסופו של דבר, תתגמלו את עצמכם במזל טוב בעתיד. הוקירו תודה על מה שיש - גם אם קצת קשה. האנרגיה והמחשבות שאתם שולחים לסביבה יחזרו אליכם באותה המידה. הנדיבות תיצור חיבור עם אנשים. הרגשת מלאות וחיות אופפת אתכם וקבלה עצמית גדולה. היו אמיצים מספיק כדי לשחרר מכל ציפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully