וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 5-11 בדצמבר 2021

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 11:40

אפשר לומר ששבוע די מבלבל לפנינו: שלושת התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע מאוד שונים זה מזה ומביאים איתם אפס אנד דאונס, ערפול, בלבול ורכבת הרים רגשית

רכבת ההרים הרגשית שנוצרת אצלנו השבוע מכריחה אותנו לפעול באופן חכם ומדויק, שכן השבוע הזה מתחיל עדיין עם זויות המתח בין השמש ומרקורי לאורנוס התזזיתי - וכשונוס נצמדת לפלוטו עדיין ישנה תחושה אלימה ועצבנית באוויר. לכן חשוב מאוד לשמור על עצמנו דווקא עכשיו: הסכנות העיקריות הן החלטות גרועות ואימפולסיביות, אולם האלימות קיימת השבוע גם מאחורי הקלעים - ועלולה להתפרץ כשחלק מהזויות האלה משפיעות על כמה גורמים במקביל. אז היו רגועים - ואל תחסלו את כל מטען הסופגניות שנשארו מהחג כבר בתחילת השבוע. צירוף של תחושת כשלון קלורי ממולא הריבה הזה שמביס את כוח הרצון שלנו הוא לא המקום הנכון להתחיל איתו את השבוע המוזר הזה.


התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, נמצא בזווית פעולה לנפטון.
2. מרס, כוכב האקשן, נמצא בזוית פעולה ליופיטר, כוכב השפע.
3. ונוס הרגשית בצמידות לפלוטו היצרי והכוחני.

הזווית הרגשנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לכוכב נפטון המערפל והמבלבל. מרקורי במזל קשת הוא מרקורי נלהב וקצת פזיז, שרוצה לרוץ קדימה ולממש רעיונות ויוזמות, אבל הזווית עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, שממסמסת את האנרגיה הראשונית - השמחה והממוקדת - והופכת את דרך קבלת ההחלטות שלנו לרגשית ולרגשנית במיוחד. במקום מיקוד ומימוש - ערפול ובלבול, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת תוך מסמוס האנרגיה הראשונית ודשדוש במקום. אלה חלק מהתוצאות של הזווית הזו, מה שאומר שהתקשורת שלנו אינה במיטבה השבוע. לכן כדאי לנסות ולהישען פחות על האינטואיציה ורחשי הלב ויותר על הפרטים הקטנים והעובדות בשטח.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, קשת ודגים.

גבר ואישה משוחחים במקום הומה. ShutterStock
התקשורת בינינו אינה במיטבה השבוע/ShutterStock

יוזמות פעולה ואקשן השבוע - אלה יושפעו בעיקר מזווית הפעולה בין מרס, כוכב היוזמה והאקשן, לבין יופיטר, כוכב השפע והמרחבים. מרס הוא כוכב מאוד אקטיבי שמפעיל בעוצמה כל כוכב שאיתו הוא יוצר זווית או שהוא בא איתו במפה, בעוד יופיטר מביא איתו גישה אופטימית וצורך להרחיב פעילות ואזורי השפעה.

זווית פעולה בין השניים מקצינה את דרך פעולתם. אם יופיטר נקרא כוכב השפע, הרי שזווית פעולה עם מרס, שמקצין כל פעולה, מביא איתה שפע של פעילות - ולפעמים גם פעילות עודפת שמשפיעה לרעה גם על דרך קבלת ההחלטות שלנו וגם על טיב המעשים. זה אומר בגדול שעשיית יתר אינה בהכרח עשייה איכותית אלא יותר כמותית, וככזו היא עלולה להרוס יותר מאשר לתרום. גם האופטימיות של יופיטר עלולה להתגלות תחת הזווית הזו כאופטימיות יתר, אלמנט שמביא איתו שיקול דעת גרוע, קושי לראות את המציאות כפי שהיא ולהתייחס אליה בהתאם, והחלטות שמאכזבות בהמשך. זווית שכזו גם מביאה איתה, בגלל אופטימיות היתר, גם לקיחת סיכונים לא מחושבים גדולה יותר - ומכאן מביאה גם לתוצאות גרועות ואכזבות בהמשך.

מה עושים? מנסים לשמור על פרופורציות, לא הולכים על כל הקופה למרות שיכולים ולגבי הוצאות הכספים - מתייעצים עם אנשים שזה התחום שלהם ומעורבים פחות בחיינו, כדי לקבל החלטות מיטביות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, קשת, תאומים, דגים ובתולה.

רגשות ויחסים השבוע - אלה מושפעים השבוע בעיקר מהצמידות העוצמתית בין ונוס הרגשית, העוסקת גם בדיאלוג הזוגי וביחסים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הצמידות הזו מפגישה בין שני אלמנטים קיצוניים: ונוס המכילה והאמפטית הקשורה למערכות היחסים שלנו וגם לתחום הכספי, ופלוטו היצרי והכוחני שפועל באופן מעמיק ואינטנסיבי - ומביא איתו רגשות קיצוניים של הצורך להתחדש ולהיות או לחדול. זה מביא איתו את הצורך להתרגש בעוצמה במערכות היחסים שלנו ולפעול באופן קיצוני מבחינת החלטות, באופן שהורס את ההרמוניה ביחסים שלנו ומפעיל את תיאטרון הרגש הפנימי שמחפש דרמות כדי להרגיש דברים בעוצמה.

זהו זמן מצוין לסוג של חשבון נפש זמני בקשר, או לחילופין - חשבון נפש מבחינת הנעשה בחשבון הבנק שלנו. כעת אנחנו יכולים להתמודד עם מצבים קיצוניים, לקבל החלטות קיצוניות וללכת עם התחושות שלנו באופן טוטאלי, מה שאומר יכולת להחליט למשל לסיים קשר אחרי שהתלבטנו בנושא זמן רב, להתמודד עם אתגרים גדולים בחיינו או להוציא סכום כסף גדול על משהו שחשוב לנו. בכל מקרה - כדאי להתייעץ לגבי פעילות שכזו ופעולות שכאלה, ובעיקר להימנע מסיכונים שהזווית הזו באופן טבעי חושפת אותנו אליהם: זה מיותר ועלול לגרום לנזק בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, סרטן, גדי וטלה.

עוד בוואלה!

סוף לשמועות: האם מזל נחש הוא מזל אמיתי?

לכתבה המלאה
דניאל יוספיאן. ShutterStock
זמן מצוין להתמודדות עם אתגרים גדולים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה

זווית פעולה בין מרס, שליט המזל שלכם, לבין יופיטר מקצינה את הפעולות שלכם, מחזקת את האמביציה ומעצימה את האופטימיות שלכם, אבל... חשוב לפעול בזהירות מקסימלית השבוע - ולא לקבל החלטות אימפולסיביות ופזיזות.

שור

צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לפלוטו היצרי מביאה איתה שבוע טעון רגשית עם כמה דרמות לתיאבון. נדנדת הרגש השבועית מביאה איתה עצבנות וחוסר יציבות. שמרו על פרופורציות ואל תאבדו את הראש.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל קשת המאכלס את בית היחסים שלכם - והשבוע יוצר זוית פעולה עם נפטון הרגשני, אלמנט שהופך את השבוע לרגשני, מעורפל ומבולבל. החלטות חשובות באמת כדאי לדחות לשבוע הבא.

סרטן

ונוס הרגשית שוהה השבוע בבית היחסים שלכם ועוזרת לשדרג את הקשרים הרגשיים שלכם, להתחבר לצד הרומנטי ולפתוח את הלב. ביחד עם פלוטו היא בהחלט עשויה לגרום לשבוע עם עומק, רומנטיקה ומשמעות.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, פותחת את השבוע בזווית של לחץ עם כוכב אורנוס התזזיתי וכדאי לפעול בזהירות. בהמשך הלחצים יורדים אבל מרס שבמזל עקרב עדיין מביא מתחים בבית ובמשפחה שכדאי לפתור.

בתולה

מיקומם של השמש ומרקורי בבית המשפחה מצביע על המיקוד שלכם בתקופה הזו. זהו זמן מצוין להשקיע במערכות היחסים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולשדרג את התקשורת המשפחתית בעזרת מרקורי.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי והדגש כעת הוא על היכולת להתחבר מחדש לתחושת הביחד הביתית ולחבר אליה גם את שאר בני הבית. זמן מצוין להשקיע בבית ובסביבתו, לשפץ ולשנות אווירה.

עקרב

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה עוצמה ואנרגיה, אבל מרס גם מביא איתו גישה תוקפנית, וכשדברים יוצאים משליטה התגובות קיצוניות. מצד שני, זהו זמן מצוין להיכנס למוד של עשייה ויוזמות חדשות - נצלו את החלק החיובי של מרס וצאו לאקשן.

קשת

השמש ומרקורי כעת במזל שלכם, כשהיא מספקת נוכחות, קסם אישי וסיבה טובה למסיבות ההפתעה של הקשתים. ישנה תקשורת משופרת ויכולת לנצל עכשיו את כושר הדיבור שלכם לטובתכם - ובעיקר את החוצפה הספונטנית המוכרת. אקשן, קשתים!

גדי

ונוס, ששוהה עכשיו במזל שלכם, עוזרת לכם לרכך את השריון הגדיי הקשוח, מרחיבה את המעגלים החברתיים שלכם ואפילו מכניסה טאץ' רומנטי לחייו ממוקדי העשייה של הגדי שלנו: לא נותר לכם אלא להתמסר ולאהוב.

דלי

אורנוס, שליט המזל שלכם, עדיין נמצא בזוויות של מתח למרקורי ולשמש בתחילת השבוע, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לפעול בזהירות מקסימלית כדי להימנע מקצרים בלתי צפויים בתקשורת שלכם - ולא לנתק קשרים. המשך השבוע יהיה כבר קל ושמח יותר.

דגים

זווית פעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין נפטון הרגשי מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אולם במקביל גם גישה יצירתית ומקורית וחשיבה מחוץ לקופסה. זמן מצוין לפתרונות יצירתיים לבעיות שמציקות לכם.

עוד על מה שמצפה לנו השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully