וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 28 בנובמבר עד ה-4 בדצמבר 2021

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 20:09

אחרי השבוע שבו השתנתה האנרגיה שלנו כשהשמש ומרקורי עברו למזל קשת, השבוע מפלס השתיים האלה ממשיך לעלות - ואף מביא איתו רגעים אינטנסיביים ותזזיתיים של ממש

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות בין השמש ומרקורי, כוכב התקשורת, במזל קשת.
2. זווית של מתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין אורנוס התזזיתי.
3. זווית של מתח בין השמש לבין אורנוס התזזיתי.

הזווית החיובית של השבוע - זו הצמידות שבין השמש למרקורי, כוכב התקשורת שלנו, במזל קשת. צמידות זו מאפשרת לנו לבטא במהירות את מה שאנחנו מרגישים או זקוקים לו, כך שהתקשורת אמורה להיות קלה יותר, ישירה יותר ואמינה יותר. זהו זמן טוב לדבר, לשתף ולחלוק את מה שבאמת עובר לנו בלב עם מי שלידנו או שאנחנו רוצים לקרב אלינו, לדבר בכנות ובאומץ, ולאפשר למילים לפעול איתנו - ועבורנו. מה שרואים זה מה שאומרים, ומה שאומרים - זה מה שיש: אלה משפטי המפתח של הצמידות הזו.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, אריה, דלי, עקרב ושור.

בני זוג בשיחה. bbernard, ShutterStock
זהו זמן טוב לדבר, לשתף ולחלוק את מה שבאמת עובר לנו בלב/ShutterStock, bbernard

התקשורת השבוע - מתוחה מאוד בעיקרון: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר זווית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שממש לא תורם לתקשורת שלנו, בלשון המעטה. האפקט של הזווית הקצרה הזו - משהו כמו יומיים וחצי בערך - לא קל: היא מביאה איתה בעיקר מתחים בתקשורת בין בני אדם ללא סיבה נראית לעין, קצרים בתקשורת, ויכוחים מיותרים וכעסים פתאומיים שנובעים מתיסכול עקב חוסר תקשורת אמיתי למרות הניסיון שלנו לגשר על הפערים ולתרגם את מה שעובר עלינו עם האנשים הקרובים אלינו.

אולי משום כך חשוב השבוע להימנע ככל האפשר מחילוקי דעות, הגולשים לויכוחים אגרסיביים ואף לטונים גבוהים, מכיוון שהשבוע כל זה עלול בקלות לגרום לנו לנתק קשרים שחשובים לנו - ואת אלה יהיה קשה להחזיר כשהזווית הזו תתפוגג בהמשך. לעומת זאת, זהו זמן מצוין להברקות מהירות, לתובנות בזק, לפתרונות לבעיות בחשיבה מחוץ לקופסה ולרעיונות יצירתיים ומבריקים.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית המתח בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה לעורר סערות ודרמות פתאומיות, מאבקי כוח על עקרונות ובשיאה גם רצון לעזוב קשר או דיאלוג ולהיפרד, או לפחות לקחת פסק זמן כדי לאפשר למתחים האלה להתפוגג. זווית המתח בין השמש לאורנוס היא לא זווית שקל לפרק ממנה את המתחים ולנטרל אותה: המתח הזה חייב להתפרק. מכיון שהשמש מייצגת גם את הגוף הפיזי שלנו, זהו שבוע מצוין לחדש את ההרשמה למכון הכושר או להירשם בכלל, ולאפשר לגוף כמה וכמה סוגי פעילויות - הליכה, שחיה, ריצה, אופניים וכו' - כדי לפרוק את הלחצים האלה.

אפשרות שניה היא פשוט לדבר, לשתף, לחלוק ולנקות משקעים שצברנו זמן רב בבטן - גם אם הם לא נעימים לשמיעה: ההצטברות הזו עלולה להביא להתפרצות ולדרמה בהמשך אם היא לא תנוקז ותשוחרר, וחבל. מצד שני, דווקא זווית שכזו עשויה להביא איתה בונוס בדמות פריצת דרך עוצמתית שלא העזנו לעשות לפני כן - כמו מעבר לעבודה אחרת, התפטרות, תחילת דיאטה, סדנה כלשהי או טיול שמזמן רצינו - ומתן אפשרות לשמש להיכנס למוד של עשייה חדשה בכיוון חדש.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

עוד בוואלה!

"חם, ישיר ומאוד אימפולסיבי": הכירו את מזל קשת

לכתבה המלאה
אישה מרימה משקולות. ShutterStock
זהו שבוע מצוין לחדש את ההרשמה למכון הכושר/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

מרס, שליט המזל שלכם, עדיין במזל עקרב הכוחני והטלה שלנו עומד כל העת על המשמר, במצב רוח לוחמני. כדאי להוריד את המתחים אם אפשר, כי בקרוב מרס יעבור למזל קשת ואפשר יהיה לשחרר הכל.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, משיכה לנוע בשקט במזל גדי המופנם והקשוח - ונראה שהעולם לא ממש עושה לכם חיים קלים כעת אלא דורש מכם להתמקצע, לעבוד קשה ולהביא קבלות ותוצאות. אתם זקוקים בעיקר לשקט אבל לקראת סוף השבוע מתחילים מתחים.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל קשת הפתוח והאופטימי ונכנס לזווית של מתח עם אורנוס התזזיתי. חשוב מאוד להיזהר עכשיו בכבישים ובדרכים - ועם המילים שלכם, מה שאומר גם לנהוג בזהירות וגם להימנע מריבים וסכסוכים שעלולים להתפתח ולגרום לכם לנתק קשרים. גלו איפוק - וסבלנות.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי שממול ולהביא למערכות היחסים שלכם קצת יותר חום, עדנה, רגיעה ותחושה של ביחד. זהו זמן טוב לפתוח את הלב ולמרות הקושי והכובד - ללכת עם הדברים עד הסוף, סרטנונים. שבוע מצוין לכמה רגעים נפלאים של ביחד.

אריה

השבוע הזה עלול להיות מבחינכם מתוח במיוחד, אריות: זווית של מתח שיוצרת השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי גורמת לעצבנות וחוסר שקט ביומיום, ואריה עצבני הוא אריה לא נחמד, לסביבה ולעצמו... תנו לגוף לדבר ואפשרו לו לנוע, לעשות ספורט, לכדרר, ללכת, לעשות אהבה ולנקות את הסיסטם... זה יקל וירגיע.

בתולה

השמש ומרקורי במזל קשת מדגישים כעת יותר מכל את הבית והמשפחה כזירת הפעולה הטבעית שלכם לתקופה הזו, ואת מערכות היחסים המשפחתיות כמקום שבו כדאי לעשות את השדרוג האמיתי: דברו ועל הכל, בלי ציניות וביקורתיות.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע בכבדות אך בביטחון, מביאה איתה את הצורך לנטוע את הרגליים בקרקע יציבה יותר, גם אם היא רגשנית ושמחה פחות, מאזנאים. זהו זמן לעזוב לרגע את החלומות ולהיצמד לעובדות, הן לבד והן ביחסים. זמן טוב למסד קשרים שהגיע זמנם להתמסד.

עקרב

השמש ומרקורי כבר פרשו מהמזל שלכם והשאירו את כל מזל עקרב לחסדו של כוכב מרס שנמצא בסופו. מרס מביא איתו ים של אנרגיה, עשייה, שמחה ואסרטיביות, לעיתים אפילו אגרסיבית, שעוסקת בשחרור והוצאה לפועל וקביעת עובדות בשטח - ולא רק דיבורים. זמן להריץ קדימה תוכניות פעולה לפני שמרס עצמו יתעייף וימשיך הלאה.

קשת

נראה שמסיבות ההפתעה לקשתים כיפיות מתמיד, כשמזג האוויר עדיין לא קר וכבר לא חם וזהו זמן נפלא למסיבות טבע, מסיבות וכל אירוע ביתי כשכולם קופצים באוויר! אבל השבוע הזה כדאי להיזהר מניתוקי קשרים, אי הבנות וקצרים בתקשורת. חוץ מאלה - פשוט לחגוג.

גדי

ונוס הרגשית עדיין שוהה במזל שלכם ועוזרת לגדיי הכבדים הרציניים האלה לפתוח קצת את השיריון, לגעת במקום שבו נמצא הלב, ולוודא שלא רק שהוא שם - הוא גם פתוח לאהבה... זמן מצוין לאפשר למילה הזו לחלחל פנימה מתחת לציניות ולסקפטיות, ולגרום לכם להבין ולהאמין שאתם אכן ראויים לה, בין אם בקשר הנוכחי, ואם הוא מיצה את עצמו - אז בקשר הבא.

דלי

אורנוס, שליט המזל שלכם, דומיננטי למדי בשמיים השבוע, אלמנט שהופך אתכם עצבניים וחסרי שקט מתמיד. זוויות המתח שהוא יוצר עם השמש ומרקורי לא עושות לכם חיים קלים, וחשוב שתיזהרו השבוע ממניפולציות, אינטריגות, משחקי כוח ואגו - ונדנדה רגשית שלא מגבירה את תחושת היציבות שלכם. התמקדו בעובדות, אל תנתקו קשרים וחכו לשבוע הבא.

דגים

היכולת שלכם לקחת את עצמם בידיים, להפשיל שרוולים ולהפגין שליטה ומימוש אמביציוזי חזקה במיוחד עכשיו, כשגם מרקורי וגם השמש שווים בבית הקריירה שלכם. זהו זמן טוב להוריד פחדים ומחסומים, לקפוץ למרכז הבמה - כל במה שבה יש לכם מה להציע בה - ולהתחיל לקבוע עובדות בשטח. קדימה!

זה מה שעוד צפוי לנו השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully