וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ יומי: פעלו בזהירות ובשיקול דעת מקסימלי!

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 11:32

רוצים לדעת עוד על מה שצופים לנו היום הכוכבים? האסטרולוג יאיר טריבלסקי מגיש פינת אסטרולוגיה יומית, בה הוא מפענח את מפת הכוכבים ומעניק תובנות חדשות על היום שמצפה לנו. צפו

בנוסף להורוסקופ היומי שלנו, מדי יום עובר האסטרולוג יאיר טריבלסקי על המפה האסטרולוגית היומית וממליץ במה כדאי להתמקד, כיצד כדאי לפעול וממה עדיף להימנע?

להזכירכם, טריבלסקי חוזה לנו שני אירועים גדולים השנה: פלוטו הכוחני שעבר למזל דלי ממש עכשיו ויופיטר, כוכב השפע, שעובר למזל תאומים בחודש יוני. התחזית השנתית של 2024 שונה מתחזיות של השנים האחרונות: השנה הזו אנחנו חווים שינוי משמעותי מאוד בכל תחומי החיים וזאת בשל מעברו של פלוטו ממזל גדי האמביציוזי, המכביד וממוקד המטרה - אל מזל דלי הפתוח, החברתי, המייצג את הדיאלוג שלנו עם הקהילה ועם העולם בכלל. פלוטו הוא הכוכב העוצמתי ביותר מבין שאר הכוכבים במערכת השמש, מבחינת יכולת ההשפעה שלו. הוא גם האחראי על התהליך המופלא ביותר שקיים - המוות והלידה, תהליך ההתחדשות האמיתי. המקומות בהם הוא עובר חווים את התהליך הזה, אולם חשוב לזכור שפלוטו הוא כוכב איטי והתהליך כולו יקח עשרים שנה. בשנה הזו יותר סוגרים מעגלים מאשר פותחים חדשים, ובכל אחד מאיתנו קיימים גם הצורך ללכת קדימה, להתרחק ממה שהיה וליצור אופקים חדשים.

הנה הטיפ שלו להיום:

ה-7 במרץ 2024

טלה
הירח הדליי הופך את הטלה שלנו לחברתי יותר, אבל במקביל נכנסת לפעולה הזוית של מרס ואורנוס שתגיע לשיאה בסופ"ש: פעלו בזהירות מקסימלית, טלאים.

שור
נראה שאתם נמצאים היום במרכז האקשן, שוורים. יום מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים - ולהחלטות ארוכות טווח.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק אל תוך הצמידות עם נפטון, והרגש תופס פיקוד. החזיקו היטב את הרגלים על הקרקע, תאומימים.

סרטן
הירח שליט המזל שלכם צמוד היום לפלוטו היצרי: חשוב לפעול לבלות ולנהוג בזהירות מכסימלית, ולא לקחת שום סיכון מיותר, לא בריבים - ולא בכבישים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עדיין במזל דגים הרגשני, אבל הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים וממליץ על השקעה רבה יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל.

בתולה
השמש ומרקורי שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומדגישים את הצורך להשקיע במערכות היחסים. הירח שוהה בבית המקצועי - התמקדו במשימות ובמטלות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת סופית מזוית הפעולה עם אורנוס, והלחצים יורדים מכם סופית. הירח הדליי מביא איתו היום טאץ' רומנטי... תנו ללב להוביל

עקרב
נושאי בית ומשפחה על הפרק, כשהירח הדליי מדגיש את הצורך לשדרג את התקשורת המשפחתית, ולהדגיש יותר מתמיד את הביחד.

קשת
תקשורת - זו מלת המפתח ביום שבו גם הירח גם ונוס וגם מרס שוהים בבית התקשורת שלכם. זמן ליזמות תקשורתיות חדשות כולל עם אנשים שקצת התרחקו לאחרונה.

גדי
אחרי יומיים במזל שלכם עובר הירח לבית החומר והכספים שלכם, כדי לעזור לכם לתרגם את האקשן גם בשטח. זמן טוב להתמקד בכאן ובעכשיו, ולארגן מחדש את חשבון הבנק

דלי
הירח שוהה היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם במיטבו. זה בדיוק הזמן להתחלות חדשות יזמות מעניינות ולכל מה שמביא איתו טאץ' חדשני ומעניין...

דגים
יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל שהותו של הירח במזל דלי מדגישה דווקא את הצורך לדחות תכניות, והיום הזה להיות קצת לבד, לטעון מצברים, ובעיקר לנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully