וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 21-27 בנובמבר 2021

עודכן לאחרונה: 21.11.2021 / 12:24

שבוע של הרבה שינויים, צורך להרחיב אופקים ולפרוץ גבולות חדשים. היזהרו שלא להרחיק לכת ולקבל החלטות אימפולסיביות שתוצאותיהן יאכזבו אתכם

הנה מגיע לו השינוי שייחלנו לנו. אחרי שאורנוס שלט בשמיים בשבוע הקודם, הביא איתו הרבה פינות חדות וצורך לחשב מסלול מחדש, השבוע הזה יופיטר, כוכב השפע, הוא הדומיננטי בשמיים. כוכב השפע נשמע כמו דבר טוב, נכון? אז זהו, שלכל מטבע שני צדדים: כוכב השפע הוא בהחלט שינוי לטובה, אולם כשמזל קשת צץ לו באופק עם כל האש הזו, הדרך לבטא תסכולים וכעסים נראית קצרה מתמיד.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית פעולה ליופיטר, כוכב השפע.
2. השמש עוברת ממזל עקרב למזל קשת.
3. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר ממזל עקרב למזל קשת.

השינוי המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל עקרב הכוחני והיצרי למזל קשת האופטימי וההרפתקני. אין ספק שכולנו נרגיש את השינוי האנרגטי הזה ומעניין שכל האש הזו מופיעה דווקא כשבחוץ מתחזקים הגשמים. אולם, הגשם מפרה את השדות ומרווה את הנפש - וכולנו זקוקים כל כך ללחלוחית הזו, לטאץ' הרטוב הזה, עד שדופק החיים החוזר הזה הופך בעצמו לסוג של אש שמדליקה מחדש את המוטיבציה, האמביציה והצורך לזקוף ראש ולחזור לנוע קדימה. במזל קשת פותחת השמש מעגל חדש של אש שעיקרו - הצורך לפתוח מעגלים חדשים של צמיחה, הרחבת אופקים והרבה תנועה - מנטלית ופיזית.

אולם בצד האופטימיות של מזל האש ההרפתקני הזה, מגיעה גם אנרגיה אחרת. כמו בפעמים רבות אחרות שכוכב משמעותי כמו השמש - והשבוע גם מרקורי - עובר ליסוד האש, גם מפלס האלימות עלול לעלות בחדות באופן זמני, כיוון שהפתיל שלנו שהיה קצר כל כך בשבוע שעבר, מתקצר השבוע עוד יותר וכדאי מאוד שנגלה קצת יותר איפוק ושליטה כשהכעס או התסכול חובטים בבטן ומנסים לגרום לנו לבטא זאת באופן בוטה ולא נעים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, קשת, טלה, דגים, בתולה ותאומים.

הורוסקופ. ShutterStock
שבוע של שינויים - רובם לטובה, אך לא רק/ShutterStock

התקשורת השבוע - גם זו משתנה באופן משמעותי: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר גם הוא לכוכב קשת אחרי חודש לא קל במזל עקרב שבהם התנודות מעלה ומטה היו לא קלות עבור כולנו. הנה כאן, במזל קשת, מגיעה תחושה שאנחנו יוצאים ממערה שבה היינו בשבועות האחרונים למקום פתוח ומאפשר. זו חוויית התקשורת של מרקורי במזל קשת: תקשורת פתוחה, אופטימית, רעשנית ופטפטנית. כדאי לנצל אותה כדי לצאת בכמה יזמות תקשורתיות חדשות ומעניינות, אך להיזהר כמו במקרה של השמש מפתיל קצר מדי שעלול לגרום לנו להגיב באופן אוטומטי ואימפולסיבי דווקא במקומות שבהם אנו אמורים להיות שקולים ומאורגנים - ולשבור את הכלים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, קשת, אריה, טלה, בתולה ודגים.

הזווית האקטיבית של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין יופיטר, כוכב השפע. על פניו זו תקשורת מאוד אופטימית: יופיטר גורם למרקורי לרצות לשעוט קדימה, לרוץ אל המרחבים ואל מגוון האפשרויות שנראה שנפתחו מעט השבוע, לפעול ולעשות. אולם, מכיוון שזו זווית פעולה דיסהרמונית, אנו עלולים לגלות שאנחנו עושים יותר מדי, מה שנקרא "אוברדואינג", וכך במקום לקדם את מה שחשוב לנו - אנו מרחיקים אותו בהשתדלות היתר הזו, וחבל.

אופטימיות יתר - מזו בהחלט חשוב וכדאי להזהר השבוע, מכיון שהיא זו שעלולה לגרום לנו לקבל החלטות אימפולסיביות פזיזות, להתאכזב מהתוצאות ולהגיב באופן קיצוני. לכן חשוב לבדוק בשבע עיניים התכנות של כל רעיון חדש או יוזמה חדשה שאנחנו רוצים להכנס אליהם או לפעול איתם השבוע, כדי שלא תתאכזבו בהמשך.

היבט נוסף שכדאי להיזהר ממנו עם זווית כזו - אכילת יתר, גם כשאנחנו צופים בטלוויזיה או עובדים עם המחשב: הצורך לבלוס עלול להיות גבוה במיוחד במיקום הזה שלא מרקורי וכדאי בהחלט להיזהר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

עוד בוואלה!

בני מזל דגים: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם

לכתבה המלאה
אישה עם כרס יושבת מול הטלוויזיה עם אוכל. ShutterStock
היזהרו שלא לאכול יותר מדי חטיפים מול הטלוויזיה/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

כוכב מרס עדיין בזווית של עימות עם אורנוס בתחילת השבוע וכדאי להיזהר מאוד משינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות קיצוניות. המשך השבוע יהיה מאוזן ושקט יותר, בשאיפה.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי הנוקשה כשהיא עוזרת לכם להתארגן בשקט יחסי. שלל זוויות הרמוניות שהיא יוצרת רומזות על אפשרויות נאות של שיתופי פעולה - חברתיים ועסקיים.

תאומים

מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר ממזל עקרב הקשוח למזל קשת הפתוח - ואתם נושמים לרווחה. הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם ולהשקיע בזוגיות וביחסים.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב שמאכלס את בית הרומנטיקה והביטוי האישי שלכם מתפרק, והשמש ומרקורי עוברים למזל קשת: זמן להיזהר מאוד בנושאי כספים והשקעות.

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל קשת השייך גם הוא - כמו האריה - ליסוד האש והחיוך מתחיל לחזור לאיטו. את אנרגית האש המוכרת הזו מכוון הירח לרומנטיקה. כיף.

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית היצירתיות והביטוי האישי שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לשים בצד את הביקורתיות ולפתוח את הלב... זמן לאהבה, בתולות.

מאזניים

כמה זוויות הרמוניות שיוצרת ונוס כעת עם פלוטו ואורנוס מאפשרות לכם כעת שיתופי פעולה נאים, למרות הכובד על הלב. שימו את הרגשות העדינים בצד - והתמקדו בצד המקצועי.

עקרב

גם השמש וגם מרקורי, כוכב התקשורת, עוברים מהמזל שלכם אל מזל קשת המאכלס את בית הכספים שלכם, עקרבים. זה הזמן לפעול בחכמה בנושאי כספים ולא לבזבז בפזיזות.

קשת

מזל טוב, קשתים! השמש עוברת למזל שלכם וזה אומר שחוגגים לכם יומולדת...קולולולו! כיף לחגוג לקשתים מסיבת הפתעה כי מגיע למזל ההרפתקני והשמח הזה את כל הטוב שבעולם. זווית של מרקורי עם יופיטר השבוע מוסיפה לאופטימיות.

גדי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולרכך - זמנית גדיים, זמנית - את שריונכם הקשוח, ופה ושם אפילו לגרום לנצנוצה הורדרד של האהבה. אם תתנו לה צ'אנס, כמובן. מוכנים?

דלי

הצד החברתי שלכם הופך מודגש יותר השבוע כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל קשת ומדגישים את היכולת שלכם להרחיב מעגלים חברתיים ולהכניס ידידים חדשים לחייכם.

דגים

אמביציה ודרייב - אלה המילים שמתחילות לבצבץ השבוע ולדרוש תשומת לב, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים לבית הקריירה שלכם: הגיע הזמן להגדיר מטרות - ולרוץ קדימה.

עוד על מה שמצפה לנו השבוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully