וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 14-20 בנובמבר 2021

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 10:03

לפנינו כמה ימים מעצבנים במיוחד, מלאי תהפוכות, עליות וירידות, פתיל קצר ותגובות קיצוניות. כדי לעבור את השבוע הזה בשלום עלינו לגלות הרבה איפוק - ולנשום

יש לנו שלושה תהליכים משמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזווית עימות עם אורנוס התזזיתי.
2. מרס כוכב האקשן בזווית עימות עם אורנוס התזזיתי.
3. זוית פעולה בין השמש ליופיטר, כוכב השפע.

הזווית הקשה של השבוע זו זווית העימות בין כוכב מרס האגרסיבי לכוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזויות הנחשבות למסוכנות על גלגל המזלות. לשני הכוכבים האלה יש לא מעט במשותף: לשניהם יש אנרגיה עצבנית וחסרת שקט, שניהם אינטנסיביים מאוד, אבל מרס עוסק בכיבוש טריטוריה ובמאבקי אגו המתלווים אליה, בעוד לאורנוס יש מטרה הפוכה בדיוק: לא כיבוש מטרות וקביעת עובדות בשטח, אלא אנרגיה של שינוי הסדר הקיים, ניתוק מכל מה שקיים ושינוי סדרי עדיפויות תוך ניתוקים וויתור על אלמנטים שקובעים עמדות ועובדות כדי שאפשר יהיה לפנות מקום למשהו חדש.

זווית של עימות בין השניים האלה היא בעצם סוג של מלחמה בין הצורך לכבוש, לשייך ולנכס לבין הצורך לוותר ולהפטר ממה שיש - ולנקות את השטח. שני הכוכבים האלה מוציאים את הצד הלוחמני האחד מהשני - כשמרס נאבק על שליטה ואורנוס על השינוי ואיבוד השליטה. התוצאה: כמה ימים עצבניים במיוחד, מלאי תהפוכות, אפס אנד דאונס, פתיל קצרצר ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, וזה בזמן ששליטה ממש אין פה.

איך זה מתבטא? כולנו עצבניים, חסרי שקט ומגיבים בלי פרופורציות - לעיתים באופן כוחני ולעיתים ההיפך: מתרחקים, נעלבים, מסתגרים ומתנתקים כמיטב המסורת הטובה על אורנוס.

מה עושים? החשוב הוא להתמודד עם הפתיל הקצר הזה. אנחנו ממש חייבים לגלות איפוק ולא ללכת עד הסוף בכל סיטואציה כי שני הכוכבים האלה בהחלט מושכים לשם ובגדול.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן, מאזנים, דלי, אריה, שור ועקרב.

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
פתיל קצר ותגובות חסרות פרופורציה. שבוע לא קל לפנינו/ShutterStock

התקשורת שלנו - גם כאן אנחנו פוגשים את אורנוס כשהוא בזווית של עימות, אבל העימות הזה הוא מעט שונה. אורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, אבל התרומה שלו לתקשורת שלנו בעייתית כשהוא נמצא בזוית של עימות למרקורי.

התוצאה - קצרים בתקשורת, אי הבנות, גישה חסרת סבלנות כלפי מי שחושב יותר לאט או אחרת מאתנו, איבוד סבלנות וצורך להתנתק כשהלחץ הופך מסיבי מבחוץ - במקום להתמודד עם אי הבנות ולדבר על מה שחשוב באמת.

מה עושים? לשמחתנו זו זווית קצרה יחסית, רק יומיים-שלושה, כך שאפשר להזהיר את הסביבה שאנחנו עצבניים ומגיבים מהבטן במקום מהראש ונא לא להפגע מאיתנו, אוקיי? לא שזה ממש עוזר, כי כשהכעס מציף זה חובט - אבל אפשר לרכך או פשוט לזוז הצידה ולחכות קצת. האפקט של הזווית הזו עשוי להיות מהיר - ואחרי חצי שעה חוזרים למסלול.

מה החיובי בזווית הזו? היא מאפשרת לנו למצוא באופן מעניין פתרונות לבעיות שמציקות לנו עכשיו ופתרונות מעניינים מחוץ לקופסה, הארות, תובנות ומה לא - בתנאי שנסכים להקשיב לאינטואיציה שלנו ולא דווקא למציאות הפרקטית שסביבנו ולפעול לעיתים באופן לא קונבנציונלי גם ללא הסבר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

הזוית האופטימית של השבוע - כן, זו לא טעות, יש זווית כזו לשם שינוי וזו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע. יופיטר כוכב השפע, כשמו כן הוא - מביא שפע, השאלה שפע של מה? בעיקרון זו זווית אופטימית שגורמת לנו לפעול ולעשות - כי היא גורמת לנו להאמין ביכולת שלנו להצליח ולממש תכניות ורצונות, אולם מאחר שמדובר בזווית פעולה וזו זוית שאינה הרמונית, היא גורמת לנו לעיתים לעשות יותר מדי ולעיתים פחות מדי - אבל הצורך פה קיים וחזק וכשאנחנו לא מצליחים לממש את הרעיון או הגישה, הדחף מופנה פנימה ואז אוכלים יותר מדי או מייצרים אנרגיה שלילית כלפי עצמנו, שכוללת שיפוט עצמי מחמיר וחבל.

עם הזווית הזו חשוב להיזהר כי היא יכולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך, להתחבר לאנשים לא אמינים או לנהוג בחוסר זהירות בכבישים. יופיטר פועל פה גם כקטליזטור וגם כסטימולטור בו זמנית, והרבה שקט אין פה: עושים, פועלים ורצים קדימה או הצידה או פנימה - כאן חייבת להיות תנועה אבל כזו שמחייבת נהג חכם ואם אנחנו מאפשרים לילד הפנימי שלנו לנהוג עכשיו - אנחנו חוטאים בעיקר לעצמנו ולמי שתלוי בנו.

מה עושים? נזהרים. תכניות מסוכנות או הוצאות גדולות כדאי לדחות לשבוע הבא, שכן אז הזווית כבר תסתיים ונוכל לפעול באופן פרופורציונלי ומידתי יותר ולהבין היכן אנחנו עומדים.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

עוד בוואלה!

בני מזל דלי: מצאנו לכם התאמה מושלמת עם המזלות הבאים

לכתבה המלאה
הורוסקופ. ShutterStock
כדאי להמתין עם תכניות חדשות והוצאות גדולות לשבוע הבא/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה

שבוע עצבני, לא יציב ואפילו מסוכן עובר על כוחותינו בגלל זווית העימות בין מרס, שליט המזל שלכם, לבין כוכב אורנוס. צאו לעשות כושר, שחייה, ריצה והליכה - ותנו לגוף לפרק את המתחים האלה אבל הימנעו מריבים ועימותים מכל סוג.

שור

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה ומצד אחד אתם בהחלט יכולים להרגיש נינוחים - אבל מקבץ הכוכבים במזל עקרב ממול מאתגר אתכם וריבים עלולים לפרוץ ביחסים קרובים. שימו את האגו בצד ונסו לדבר - ועל הכל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זווית של עימות לאורנוס התזזיתי וזה אומר ששבוע מתוזז ועצבני צפוי לכם. חשוב כעת לא לקפוץ למסקנות מהירות מדי לגבי פרשנויות של דברי אחרים. חשוב גם לא לנתק קשרים כשאתם נעלבים משטויות או כועסים על מישהו. איפוק, תאומימים.

סרטן

ונוס שוהה השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם להפתח בעדינות קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. זמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג שבינו לבינה ולאפשר לצד הרומנטי שלכם להתבטא. מקבץ כוכבים גדול במזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, רק מחזק את המגמה.

אריה

זווית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע עוזר לאריות השבוע להעביר הילוך, ולחזור להתלהב מיוזמות חדשות ועשייה ממוקדת מטרה. אולם חשוב להזהר מציפיות יתר כדי שלא להתאכזב ולהמנע מהחלטות פזיזות הן בנושאי כספים והן בנסיעות ובטיולים. גלו סבלנות, אריות.

בתולה

השמש, מרס ומרקורי שוהים כעת בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם להתמקד בכמה יוזמות וכמה התקשרויות בו זמניות, בתולות, ולהריץ קדימה תכניות פעולה משותפות עם אחרים. זמן טוב לצאת קצת מעצמכם ומהביקורתיות הבסיסית ולמצוא לכם פרטנרים ובני ברית לסיעורי מוחות.

מאזניים

ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי ולהביא איתה יכולת לשדרג יחסים עם הבית והמשפחה ולהפוך את הצד המשפחתי שלכם למקום נעים יותר להיות בו. טיולים משפחתיים, מפגשים עם קרובים וחיבור מחודש למדורת השבט - זה הזמן לאלה.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שלכם ממשיך להפעיל אתכם בעוצמה ולכמה כוונים שונים. העקרב שלנו יוצא מהנמנום המוכר וכבר שבוע שני שהוא חי, בועט ופה ושם גם חוטף. זמן מצויין להשתמש בשמש כדי לחגוג יומולדת, במרס כדי לצאת לכמה יוזמות חדשות ובמרקורי כדי להסביר איך ולמה.

קשת

זווית פעולה בין השמש לבין יופיטר, שליט המזל שלכם, עשויה לגרום לגישה אופטימית ולכמה תוכניות פעולה לעשייה ויוזמות חדשות שכבר מתחילות להתבשל השבוע, עם האופטימיות שהזוית הזו מביאה איתה. אולם חוסר זהירות והחלטות פזיזות עלולות לגרום לאכזבה וקושי למימוש. חכו לשבוע הבא.

גדי

ונוס הרגשית שנמצאת עכשיו במזל שלכם מאפשרת לכם להוריד קצת את השריון הגדיי הקשוח ולפתוח את הלב בהדרגה בפני אותה מילה מפחידה שנקראת "אהבה". כן, לגדיים לא קל איתה כי היא גורמת להם לאבד שליטה, אבל בינינו - בלי אהבה הכל הרי כל כך טכני. אז הגיע הזמן לתת לה מקום בחייכם. קדימה, גדיים. זה בדיוק הזמן.

דלי

זוויות העימות בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין הכוכבים מרקורי ומרס לא עושות לכם חיים קלים השבוע, וכדאי מאוד להזהר לא רק מהחלטות פזיזות אלא גם מניתוקי קשרים עקב אי הבנות, קצרים בתקשורת ופרשנויות לא נכונות. בכל מקרה כדאי להתאפק עד השבוע הבא, אז הזווית תיעלם ותחזרו לפרופורציות.

דגים

מקבץ כוכבי גדול במזל עקרב מדגיש את הצורך שלכם כעת בכניסה לשלב מחודש של הרחבת אופקים וצמיחה אישית. ונוס במזל גדי עוזרת לכם לשפר כעת תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה בדיוק הזמן להעביר הילוך אם אתם רוצים להתקדם ולהיכנס לדיאלוג משודרג עם ארגונים כאלה. זמן טוב להכניס שינוי בחשיבה, עם מינון גבוה יותר של אנרגיה אסרטיבית ואמביציוזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully