וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית לוח המאיה: 25 באוקטובר עד ה-5 בנובמבר 2021

טליה טוקר

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 9:49

את השבוע פתחנו בגל הלך שמים שמביא איתו הזדמנות ממשית להתחדשות, "להתעורר על חיינו", להשתחרר מכל המגבלות ולנוע באומץ קדימה

ידע המאיה הוא עולם ומלואו וכל אחד מאיתנו חווה בדרכו הייחודית את המידע האינסופי הזה. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל, כמו ההקסגרמות של הסינים או האותיות העבריות, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו. בכתיבת הגלים כוונתי היא שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע מפתחות הזמן הטמון בתוכנו. החיבור הוויזואלי והמנטלי לסמלים מאפשר לאט ובהדרגה להיפתח לשפה האוניברסאלית של שפת האור.

אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום-יום עם המידע הזה, מה שחשוב הוא להיפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באמנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המוח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. החכמה הניתנת במעבר מקוד לקוד (מסמל לסמל) היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתכוונן בעזרתו לשלווה של נוכחות ברגע ולפתיחת הלב.

גלגל לוח המאיה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
לוח המאיה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

גל הלך שמיים: זמן להתהלך בין שמיים מסתוריים לאדמה פורייה

בסמלי המאיה גל הלך שמיים מסמל את אנרגיית הנביא עם הקודים לחיי נצח, בעל האומץ והחמלה, שמבטא בנחישות ובאמונה את חכמתו הפנימית. לאורך הגל אנו מתחברים לקול האינטואיציה שלנו ולמסרים מבעד לאשליית הזמן והמרחב. הלך שמים מגלם את הלא ידוע והבלתי צפוי ואת האפשרות להגיע למצב אחר של מודעות. הוא מסוגל לראות תמונה רחבה של טבע המין האנושי, להבין לעומק ולרוחב את ליבו של כל אדם ולגעת בו. עם הקוסם באתגר אנחנו לומדים ליצור שפה של לב שיכולה לחבר בין עמים, דורות ובין חלקים נפרדים בתוכנו. הגל מוביל צעד אחר צעד לנחש הקוסמי שמסמל אלכימיה של רעל והרס רגשי ומחשבתי ליצירה אותנטית ולביטוי ייחודי. עם הלך שמים קיימת אפשרות ממשית להתחדשות ולשחרור זוויות ראייה מוגבלות - ומשם לנוע באומץ לכיוונים מעוררי השראה ואהבה במציאות המרתקת.

הגל החל מה-23 באוקטובר, כשהיום (ה-25 באוקטובר) אנו נמצאים בטון השלישי באנרגיית השמש - שזהו זמן טוב לקחת כמה צעדים אחורה ולחשב מסלול מחדש.

ה- 25/10: טון 3 באנרגיית הנשר

ביום הזרימה האינטואיטיבית הנשר מלמד שעלינו לקחת כמה צעדים לאחור ולהכניס פרופורציות ריאליות להיבטים שונים במציאותינו. העולם הוא אובייקטיבי ואילו אנחנו מסווגים ומסננים את העובדות בהתאם לדפוסים המוטבעים בנו. העיט המגביה מעוף מאפשר לראות את החיים מזווית ראייה אובייקטיבית יותר מהמידע הממוחזר המוכר לנו. במקום תרגום והשלכה אוטומטים, אנו לומדים להתבונן בעובדות מבלי לסווגן ולחפש אחר פתרונות והקלות. ה'התבצרות' בתוך דפוס גורמת לדרמות, לתנודות במצבי הרוח ולתחושות של ייאוש ותסכול.

המאיה מלמדים שהצעד הראשון בדרך לחיבור לעוצמת הקוסם שבנו הוא בלראות כיצד אנו אלה שיוצרים, לרוב לא במודע את כל מה שקורה לנו ואין מקום לקורבנות ולהאשמות. כשאנו פועלים על אוטומט דפוסי, ה"בחירה" היא במידע מהילדות שאנו שוב ושוב ממחזרים. הרחבת הפרספקטיבה ממלאה את מוחנו בהגיון בריא ומאפשרת לא לקחת דבר באופן אישי. רק כשאנו מפסיקים להזדהות עם הדפוסים שהם למידת נושאי הנשמה, קיימת בידינו זכות הבחירה והחופש לעוף למימוש חלומותינו. הנשר מאפשר לראות ולזהות את כל מה שכבר מצוי מתוך הוקרת תודה על הזכות לחיים וגם מאפשר לעשיית הפעולות הנדרשות למימוש עוצמות הקוסם. היום ננשום נשר ונרומם את עצמנו מבפנים. ננשום, עד שתיווצר בנו אנרגיה ליצור מציאות קסומה שהיא מעבר לכל דמיון.

עוד בוואלה!

תחזית לוח המאיה: 10-22 באוקטובר 2021

לכתבה המלאה
סמל הנשר. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הנשר/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 26/10: טון 4 של הגדרת פתרונות אפשריים לאתגר, באנרגיה של לוחם

אנחנו מצויים בגל שמיועד לפריצת דרך והלוחם החוקר והאינטליגנט שואל שאלות מרובות כדי להגיע לאמת הפנימית שלו. הוא בודק עד כמה הוא נאמן לה ברבדי חייו השונים. למעשה ברגע שמצאנו את האמת בתוכנו, אין לנו יותר צורך בדבר. לעתים אנו מתנהלים ביומיום מכח האינרציה, נותנים לברירות המחדל הטבועות במערכת המידע הדפוסית האוטומטית שלנו להוביל. הלוחם מוכן להילחם בעוז בדרך החשיבה השלילית ובאוטומטים המגבילים שבתוכו.

שינוי המידע והאפשרויות עם אתגר הקוסם כרוך במאבק פנימי בין צורך צר של הראש לבין רצון רץ של האינטואיציה. עלינו להיות אמיצים מספיק כדי להצליח לשחרר את פעולות הראש האוטומטיות מתוך הישרדות ופחד. בעזרת הלוחם אנו מוזמנים להגדיר היום באופן מנטלי את כל מה שניתן לעשות כדי לשחרר את עומס המחשבות. נכין רשימת 'צעצועים מטעינים' שמרגיעים את הראש ש'צריך' משהו כל הזמן ולא מאפשר לנו פשוט ליהנות מפלא הרגע. היום ננשום לוחם ונרגיש סליל בעין השלישית נפתח. נאפשר ללוחם לחדד את יכולות הקליטה למסרי האינטואיציה, נגיע לתובנות בהירות בנוגע לדרך המדויקת לנו עכשיו ונקבל סימנים שיקלו עלינו במציאותינו היומיומית.

סמל הלוחם. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הלוחם/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 27/10: טון 5 באנרגיה של אדמה

גל הלך שמים מאפשר להתחבר לדמותו של הנביא שבתוכנו שיכול לדבר את שפת הלב ולפרוץ מבעד לקודים של השפה, הזמן והמרחב. האדמה היום מעידה על כך שלכולנו קיים 'לינק' ישיר לשפה העל זמנית של ידע הנשמה. כבני אדם שחיים בגוף, אנו מעין מערכות תקשורת שמקבלות ואוספות מידע תוך כדי חיינו הארציים. ככל שהזמן הלינארי 'מתקדם', 'כמויות' נוספות של ידע הנשמה מועברות אלינו. המידע המחודש מיועד להרחיב את זווית ראייתנו בנוגע לאוטומטים המוטבעים בנו עד שאנו נוכחים בתוך הגוף. המוטיבציה להתחבר לעוצמת הקוסם גדלה כשאנו יוצרים עוגן מאסיבי ויציב בגוף ומעמיקים את הקרקוע במציאות. האדמה מאפשרת לזהות שהביטחון היחידי שיכול להיות לנו הוא בעצמנו, בידע וביכולות שלנו. יציבות היא יכולת לתנועה מאוזנת ללא עליות וירידות אנרגטיות קיצוניות. אנו משתרשים עמוק באדמת גופנו וענפינו מגיעים לאינסוף של אפשרויות בשמי נשמתנו. אנו מוזמנים להתעגן בחומר, בממשי ובחמשת החושים, ליהנות מה'קטן' וללכת לאיטנו מתוך נחת וסיפוק. היום ננשום אדמה ונרחיב את תחומי עשייתנו ואת תחושת היציבות. האדמה מגבירה את ערנותנו לניואנסים הקטנים של הגוף ומאפשרת לנווט בעזרתם את דרכינו ביומיום. ננשום ונשים לב שאירועים, מפגשים ורצונות מסתנכרנים במקביל. ננשום עוד ונשלח תבנית של שלום, שפע, בריאות ואהבה לאנושות כולה.

סמל האדמה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל האדמה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 28/10: שער: טון 6 באנרגיית המראה

כשאנו קולטים שרק זווית הראייה הסובייקטיבית שלנו יוצרת את המציאות, ניתנת לנו ההזדמנות המשמחת לגדול בעזרת שותפינו למסע החיים. המראות המופיעות לאורך חיינו משקפות במדויק את המקום הפנימי בו אנו מצויים. האנשים הסובבים מלמדים אותנו על עצמנו, על סוגי המחשבות והרגשות שקיימים בנו ועל כיווני ההתפתחות הרלוונטיים עבורנו. החכמה היא ללמוד לשנות את עצמנו במקום להשליך, לתרגם, לצפות, לדרוש ולבקר את האחר וזאת בדיוק כשם שאנחנו עומדים מול מראה של ממש ומשנים על עצמנו את מה שנדרש. לקראת שיא גל הלך שמים אנו מוזמנים להתבונן באנשים המקיפים ולעשות סדר בראשינו ובמציאות. ניתן לערוך רשימה של הדברים שאנו אוהבים באנשים הללו, להודות להם ולראות כיצד האיכויות הללו משתקפות גם בנו. במקביל לכתוב רשימה נוספת של מה שאנחנו פחות אוהבים במראות השונות ואז להתבונן בעומק הדפוסים שמלווים מערכות יחסים ששואבות אותנו אנרגטית.

המראה בשער היום מלמדת לזרום בקלילות, לראות מבעד למראות המשתקפות וליהנות מנוכחותנו ברגע. אנו מוזמנים לנשום מראה ולדמיין פירמידת זהב שמקיפה אותנו, בתוכה נדמיין אנשים שיש לנו עימם קושי, "ננוע מעבר למראה" ונלמד את המסר המועבר דרכם. נשהה בפירמידה, ננשום עוד ונרגיש חיבור לסנטר הפנימי.

סמל המראה. ShutterStock
סמל המראה/ShutterStock

ה- 29/10: טון 7, שיא הגל באנרגיית הסערה

אנשי המאיה נהגו לענוד את הסערה כקמע לריפוי משום שהיא מאפשרת לרפא חולשות פיזיות מהגוף, רגשות כואבים ומחשבות שליליות. בשיא תהליך החיבור לעוצמת הקוסם הפנימי הסערה מבקשת שנטפל בעצמנו וכמיטב יכולתנו נעזור גם לאחרים. החיים בגוף הפיזי גדושים בלמידה יומיומית שלעתים יכולה להציף אותנו בתחושות כאב פיזיות ורגשיות. עם כל החסר והקוטביות הקיימים בעולם, עלינו ללמוד באופן שוטף להטעין את עצמנו. כל אחד ודרכיו לרפא ולהתרפא אך בשיא גל הלך שמים אנו מקבלים הנחייה מפורשת לעזור לעצמנו ולאחר במודע ובמכוון.

החיבור לקול הקוסם נשען על הריפוי, ההטענה והביטחון שבאנרגיית הסערה עד לחיזוק הביטחון והאמון ביכולות ובכישורים שלנו. כדי שנוכל להקשיב להדרכת נשמתנו שמבעד לזמן ולמרחב, אנו לומדים לראות אותנו ולהעריך את היופי והאיכויות הקיימות בנו. אז אנו מסוגלים לקפוץ בשמחה אל ים החיים כשאנו בטוחים בהימצאותם של הפתעות משמחות ואוצר מרהיב שמחכים רק לנו בהמשך הדרך. הדגש בשיא הגל הוא על הגדלת האמון בנו וביכולות ההתמודדות שלנו עם סערות החיים וביקום כולו. היום ננשום את הסערה לכל תאי הגוף ונקיף את עצמנו בלהבה סגולה של ריפוי. ננשום, ניתן הוראה למח לאזן ולרפא את הגוף ונאפשר לרטט הסערה המעודן לרפא אותנו.

סמל הסערה. ShutterStock
סמל הסערה/ShutterStock

ה- 30/10: טון 8, באנרגיית השמש

גל הלך שמים מאפשר להתעורר לידיעת הנשמה שאנחנו ואז ליצירת הרמוניה בינה לבין המחשבות, המילים והמעשים שלנו. השמש היום מבהירה עבורנו היבטים בנוגע למה שמעכב אותנו מלהפוך לקוסמים שמניפים אל על את שרביטם ויוצרים בלהט את רצונם הפנימי. ביום היושרה היא מבקשת שנבדוק עד כמה אנחנו מחוברים לאש החיים הפועמת בנו ויודעים לתעלה לכיוונים פרודוקטיביים. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם האספקטים המרכיבים את חיי בהירים לי או שמא אני חי/ה בבלבול ופיזור?", "האם אני מביא/ה לידי ביטוי את אש היצירה שבי?", "האם אני רואה את היופי הקיים בחיי וביקום, ברגע זה ממש?", "האם אני חי/ה בעולם זוהר של אידאלים ולא מצליח/ה להורידו לקרקע?"', "האם נסחפתי לפרפקציוניזם ואני 'לא רואה ממטר''"?, "האם אני נדיב/ה לעצמי ולסביבתי"? ביום של בדק הבית בעזרת אור השמש אנו לומדים להסתכל על העובדות ומחפשים פתרונות, הקלות ובהירות של רבדים שפחות זורמים במציאותינו.

השמש גם מכוונת להרשות לעצמנו את רצונותינו. כולנו מוזמנים להתמלא היום מכף רגל ועד ראש בחמימות שמשית מוזהבת ולקבל הדרכה בנוגע לדרך ההגיונית והיצירתית ביותר לממש בה כאן ועכשיו את עוצמת הקוסם שבנו. אנחנו מתחברים לחום המטעין של אש השמש שבליבנו ומגלים שהחיים יכולים להיות נפלאים ושכאן, מתחת לאף קיימות עבורנו אפשרויות משמחות.

סמל השמש. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל השמש/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 31/10: טון 9, באנרגיה של דרקון

ביום הפענוח האנרגיה הדרקונית מאפשרת להבנה של דבר מאד חשוב ופשוט: כדאי ואף משתלם להתמקד במה שיש בנו ובמציאותינו ולא במה שאין. כמות האנרגיה במוחנו קובעת הכל- את הבריאות הפיזית, היציבות הרגשית ואת היכולת לתקשורת עד ליכולת לברוא מציאות רצויה. כדי להתחבר לעוצמת הקוסם עלינו ליצור עוגן פנימי של "יש" יציב ומתוך הדגשת הממשי בחיים ניתן למגנט ממנו עוד. זוהי החלטה אישית שלנו היכן אנחנו שופטים ומבקרים את עצמנו.

הדרך לחוות ישירות את ידע הנשמה עוברת דרך שינוי האוטומט שמתמקד בחסר ושתלוי בחוץ למלאות אנרגטית ולהטענה פנימית. בפיצוח קוד הגל האנרגיה הנשית מלמדת לשחרר ביקורת עצמית ולהדגיש דברים שכן קיימים בנו ושמתרחשים בפועל במציאותינו. לשים את הפוקוס על הפלוס ולא על המינוס ולקבל ברכות את מי שאנחנו היום ואת מה שהשגנו עד הלום. חכמת הגל מלמדת להגדיל את הדברים שמזינים ומרגשים אותנו, שגורמים לנו לחיוך ושמעצימים את כישורינו ועמם לזרום בסינכרוניות המופלאה של פעימת החיים. היום ננשום דרקון, נרגיש הזנה אימהית מקבלת שמחלחלת לתאי הגוף. ננשום ונחווה תחושת רוגע וסיפוק.

סמל הדרקון. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הדרקון/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 1/11: טון 10 שמגלם הלכה למעשה את קפיצת הגל באנרגיית הרוח

כדי לדייק עוד יותר את החיבור לעוצמת הקוסם, הרוח מאפשרת לתגובות מעשיות עם רצף הגיוני שטמון בהן ומאזנת ומייצבת את רמת האנרגיה שלנו. הרוח מאפשרת להתנהל באופן פרקטי מבלי לאבד פרופורציות בנוגע לפרטי החיים המרובים. ההקשבה לקול הפנימי נשענת על גישה הגיונית ופשוטה לעצמנו ולעולם הסובב שמתייחסת באופן ריאלי לעובדות הממשיות במציאות. לעתים קורה שהדפוסים הרגשיים משתלטים על ההיגיון הבריא שלנו ואנחנו לא רואים ולא שומעים את העובדות עצמן, את האחרים ואת קולנו. הרוח מסמלת תקשורת בהירה של האמת האותנטית מלמדת לנוע בקלילות ובעליזות ססגונית כמו יונק הדבש ולבטא באופן ברור את ידיעותינו וזאת במקום תגובות אוטומטיות לאירועים השוטפים. ביום של השלמת התהליך ננשום רוח ובכל שאיפה נשאף נשמה. ננשום ונבקש תקשורת קולחת תוך כדי התהלכות נעימה, שלווה ונינוחה ביומיום.

סמל הרוח. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הרוח/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 2/11: טון 11 של השחרור באנרגיית הלילה

הלילה מסמל את החשכה ואת היכולת להאיר שדים פנימיים בעזרת הרחבת המודעות. בגל הלך שמים של פריצת הגבולות הלילה מבקש שנפרוץ את המערכת המוחית האוטומטית שמוגבלת במידע הסובייקטיבי שהוטבע בנו בילדותנו. בשלב האחרון לקראת החיבור לעוצמת הקוסם, הלילה מציף פחד עמוק וישן שעוצר אותנו מלחוות את נשמתנו האדירה. אנחנו מוזמנים להתבונן בכאב שגורם לנו לסערה רגשית קיצונית של אבודים בחשכה. כדי שנעז לחיות

מתוך הקול האותנטי, הלילה עוזר לנו לחקור לעומק את הרגש הכואב ואת השליליות שקיימת בחשיבתנו ולהרחיב את זווית הראייה לגביו. אנו מוזמנים להתבונן במה שמונע מאתנו להרגיש בבית בגוף הזה, במציאות שלנו ובכדור הארץ. ההתבוננות האמיצה אל עומק נבכי הכאב משתלמת מאד ובסוף תהליך ה'חפירה' ניתן להתמלא בשלווה מלטפת של בית ולחוות נינוחות בגוף ובמציאות. היום ננשום לילה לתאי הגוף ונאיר במידע חדש פצע כואב עד שנחווה התרחבות פנימית ורגיעה. ננשום ונחווה תחושה שחזרנו הביתה. תחושת הבית מחברת לקול הפנימי ומאפשרת להתנהל ממודעות של יש ושפע.

סמל הלילה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הלילה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 3/11: טון 12 של הפתרון באנרגיית הזרע

הזרע מלמד ש"הדבר היחידי שקבוע ביקום הוא השינוי" ובפתרון מעיד על שינוי חיצוני או פנימי שקרה לנו במהלך הגל. החיבור לעוצמת הקוסם מתרחש כשאנו נוכחים ברגע ונמצאים בתנועה מתמדת ללא מעצורים מחשבתיים ורגשיים. רובנו מתנהלים במציאות בצורה לינארית והולכים צעד קדימה ושניים אחורה. אנו מציבים לעצמנו מטרות ויעדים חיצוניים שיוצרים אשליה של 'התקדמות' ותנועה בחיים אבל הכל שווה ערך והעניין הוא להיות בbeing ולא בהכרח ב doing. בגל שמחבר לקוסם הפנימי הלמידה היא שההווה הוא הזמן הריאלי היחידי שקיים וככל שאנו מתמקדים בכאן ועכשיו, המעצורים המנטליים מתפוגגים והזרימה במרחב החיים הופכת לאינטואיטיבית. אנחנו הופכים לזרע שפתוח להתנסויות הרגע ולבריאת אפשרויות מתחדשות במציאות המשתנה תמידית.

החיבור לעוצמת הקוסם מתאפשר כשאנחנו נטולי הרגלים, תבניות ומצבים קפואים וממוחזרים. לכולנו קיימים זיכרונות תאיים של פחד משינוי ולעתים אנו מוכנים לוותר על רצונותינו ומעדיפים להישאר עם המוכר והידוע למערכת המידע שלנו. בפועל הכל משתנה כל הזמן, בכל רגע כדור הארץ נע ביחס לשמש, מתרחשת צמיחה בטבע וכל מה שנדמה כחומר מוצק, למעשה מתהווה ומתפרק בכל רגע מחדש. ריפוי הכאב ושחרור האחיזה בידוע מתרחשים בהדרגה כשבכל פעם אנו משתנים עוד קצת וצומחים לקראת בריאה חדשה. בשער היום ננשום זרע ונרגיש שאנו הופכים לאדמה דשנה ופורייה. ננשום ונזרע במדויק את זרעי האפשרויות בהם אנו מעוניינים. ננשום עוד ונחווה ביטחון בנביטתם המהירה.

סמל הזרע. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל האדמה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 4/11: טון 13 באנרגיה של נחש

בסוף הגל אנחנו מבינים שעם כל הכבוד לממדים מקבילים ולעל מרחב, אנחנו חיים כאן במציאות הפיזית והדבר הכי חשוב הוא להתענג על הרגע הקטן בתוך הגוף הזה. כל התורות הגדולות מיועדות לכך שניישם אותן בצורה פרקטית במציאות היומיומית עד לחוויה של "שמחים בחלקנו" על היש הקיים בנו ובחיים.

החיבור הרוחני הגבוה עם הלך שמים לנשמה מוביל לתנועה זורמת מלאה בשמחת חיים על פני האדמה עם הנחש. חכמת הגל מלמדת שההיפתחות ההדרגתית לקול הפנימי הופכת אותנו לנחש האותנטי שמחובר עד מאד לטעם ולפולס החיים שבו. הקפיצה הרוחנית של הגל מאפשרת לגעת בחיים וליהנות מהם. הגל מוביל לאט ובהדרגה מההתעוררות והחקירה עם הלך שמים, התנועה בין הממדים, החלל והמרחב לנוכחות מלאה בחיות, חינניות וצבעוניות נחשית. למדנו כיצד להפוך תקיעות רגשית לזרימה ושליליות מחשבתית לחיוביות. הנחש מסמל את סלילי הד.נ.א. הקיימים בגוף ובסוף הגל מגלם בנוכחותו את החיבור לחכמת האבות. הסליל העולה מלמטה למעלה מסמל את ההתמרה של התשוקות הפיזיות לעוצמה רוחנית והסליל היורד מלמעלה למטה מסמל את החיבור לידע גבוה ואת היכולת לתרגום המידע לתנועה זורמת ביומיום. החיבור לעוצמה עם הלך שמים וההתעוררות לקוסם שבנו ממלאים את תאי גופנו בחיות וחכמה נחשיים. בסוף הגל אנו מוזמנים לנשום נחש ולהתחבר לפולס החיים הפועם. עם הנוכחות הנחשית הקוסמית ננתב את האנרגיה שלנו לכל מקום בו אנו חפצים ונחייה חיים של עונג, עוצמה, אותנטיות ומימוש עצמי.

אמן ואמן!

גל הלך שמים מסתיים ואנו מברכים על הגל הבא הוא גל מגשר העולמות.

מאחלת לכולנו שנהנה מגל הלך שמים מרומם, שבו נתחבר לדרך הקוסם הפנימי שלנו (:

בברכה ואהבה,
טליה

סמל הנחש. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הנחש/מערכת וואלה!, טליה טוקר
עטיפת הספר "עשרים מפתחות הזמן", טליה טוקר. טליה טוקר,
עטיפת הספר "עשרים מפתחות הזמן", טליה טוקר/טליה טוקר

טליה טוקר היא אומנית וחוקרת זמן. כותבת ומלמדת את חוכמת המאיה מאז 1998. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה. בעלת תואר ראשון בפילוסופיה, מתמחה בשיטת טיפול התנהגותית (ABA) וברפלקסולוגיה. בעלת תעודת הוראה בפילטיס ובביו אורגונומי ושנים של מחקר ולימוד מעמיק אודות המח, הרגש, הגוף ובעיקר הנפש. כתבה את הספר- "עשרים מפתחות הזמן של גליי המאיה" שיצא בהוצאת מרקם, ואת- "המדריך המעשי להתפתחות התודעה" ומכשירה מדריכים ומטפלים בשיטת מפתחות הזמן.

עוד דרכים ללמוד על מפתחות הזמן של גליי המאיה:
לאתר של טליה טוקר לחצו כאן. לתחזית האסטרולוגית של הגל בקבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully