וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית לוח המאיה: 10-22 באוקטובר 2021

טליה טוקר

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 10:38

השבוע נפתח בגל השמש, שימלא את חיינו ברטט מעודן ויגלה בנו רבדים חדשים ועמוקים שטרם נחשפנו אליהם. לתחזית המלאה המשיכו לקרוא

ידע המאיה הוא עולם ומלואו וכל אחד מאיתנו חווה בדרכו הייחודית את המידע האינסופי הזה. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל, כמו ההקסגרמות של הסינים או האותיות העבריות, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו. בכתיבת הגלים כוונתי היא שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע מפתחות הזמן הטמון בתוכנו. החיבור הוויזואלי והמנטלי לסמלים מאפשר לאט ובהדרגה להיפתח לשפה האוניברסאלית של שפת האור.

אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום-יום עם המידע הזה, מה שחשוב הוא להיפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באמנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המוח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. החכמה הניתנת במעבר מקוד לקוד (מסמל לסמל) היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתכוונן בעזרתו לשלווה של נוכחות ברגע ולפתיחת הלב.

גלגל לוח המאיה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
לוח המאיה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

מפתח השמש: זמן להאיר את אור השמש

גל השמש מחבר לאלמנט האש הפנימית ומאפשר להאיר מתוך החיבור לנשמתנו העצומה שאינה כבולה לזמן ולמרחב ולהוריד לקרקע את האידאלים מרחיקי הלכת שלנו. כוונת הגל היא למלא את חיינו ברטט מעודן שמאיר רבדים חדשים ועמוקים שטרם נחשפנו אליהם. המאיה מלמדים שמה שעינינו רואות בעולם הפיזי הוא רק חלק מזערי מיכולות הראייה שלנו. השמש המוזהבת מאירה הרבה מעבר לאור המוכר של קרני השמש הסולאריים. אנו נפתחים לאור של מידע חדש של אהבה ולידיעה שבכל אחד ואחת קיימת שמש מאירה וקורנת. בתוך הגוף הפיזי הזה קיים השער לתדרים המעודנים של הנשמה. אתגר הדרקונית מעצים את המאבק התמידי המתחולל בתוכנו בין החיבור לחלק הילדי, האותנטי לבין הילוך אוטומטי מנותק שמפחד להרגיש כאב. היא מציפה את הקונפליקט בין ההקשבה לקולות העולם, ההורים, החוקים והמסגרות לבין הקול הפנימי שתמיד מלווה אותנו. הספקות והמעצורים הפנימיים לא מאפשרים לנו לחוות את אהבת הנשמה שקיימת בנו מרגע בואנו לעולם ולתמיד. בגל השמש אנו לומדים לזרום מהאינטואיציה הדרקונית הלבבית הרכה ולא מתוך הכתבות נוקשות של חוקים חיצוניים. אנו מתחברים לאור שקיים בליבנו ושמספיק כדי להאיר כל מה שנחפוץ בו. אמן!

ה- 10.10: טון 1, היום הראשון בגל השמש

השמש היום מאפשרת לראות את האור שבנו ובאפשרויות הקיימות ולהתמלא בתקווה מתוך הפנים. כל אחד מאתנו הוא נשמה אדירה בתוך עצמי פיזי נפרד. השמש מלמדת ליצור הרמוניה בינה לבין המחשבות, המילים והמעשים. היא אלת הפרחים ומסמלת את המושלמות וההרמוניה הקיימים בפרח. בכל פעם שאנו נכנסים לתוך שדה של פרחים, מגוון הצורות והצבעים מפעים את ליבנו. למעשה פרחים הם מרקמים גיאומטריים מושלמים שפותחים אותנו לחוויה לבבית של אחדות. בגל השמש אנו הופכים לפרח שמתבונן בפליאה על המצוי בחייו ורואה את המושלמות הקיימת בבריאה על אינסוף צורותיה האינדיבידואליות.

המילה "מושלם" יכולה לבלבל משום שהיא יוצרת אובססיה מחשבתית אחר אידאל שלא בהכרח קיים. אנו לומדים להיות שלמים עם עצמנו ועם מה שכבר יש בנו ובחיינו ברגע זה ממש, לחוות סיפוק ולהפסיק להציב לעצמנו ולאחרים סף קריטריונים בלתי אפשרי. אנחנו כבר עכשיו מופלאים ומחוברים לנשמתנו ללא תלות בדבר חיצוני. אחרי גל היד הגדוש בו למדנו לזרום עם הרצון שלנו, השמש עוזרת להחליט במה כדאי לנו להתמקד עכשיו ומדייקת ומהבהירה אספקטים במציאותינו המשתנה. היא מושכת אש חמה, יצירתית ולוהטת שחודרת לכל רובד ונדבך ועוזרת לפתור בלבול. אחרי תהליך של חקירה, אנו לומדים להקשיב לאש החיות ומאפשרים להרמוניה שמשית לחלחל למעשינו ולחבר אותנו לזמן פנימי. היום ננשום שמש ונגיד: 'אני מסופק/ת מעצמי ומחיי'. נחווה חמימות, נתחבר לאהבת הנשמה וננוע בחופשיות, במיקוד ובנדיבות שופעת כלפינו וכלפי הסובבים. נדמיין שמש זהובה מעל ראשינו ונאפשר לה להאיר אותנו מבפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סמל השמש. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל השמש/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה- 11.10: טון 2 באנרגיה של דרקון בהדרכת הלך שמים

בליבו של כל אחד מאתנו קיים מקום טהור ואוהב שמחובר לנשמה העצומה ושלא ניתן לגעת בו. עם דחיפת השמש לכוונה לבבית ולדיוק במחשבות, במילים ומעשים, אנרגיית הדרקונית מראה היכן אנחנו עדיין מלאים בביקורת עצמית ובנוקשות פנימית. כדי לסנכרן בין אישיותנו למהות הנשמה, אנו לומדים לשחרר הרס עצמי של מחשבות שליליות ובהם את כלא הקולות המתישים מהחוץ. הפחדים השונים מוקרנים לעולם כתמונה הולוגרפית, נתקלים במסה בחלל וחוזרים אלינו כמציאות. כמו משק כנפי הפרפר שעובר מבעד למרחבים, כך גם מחשבותינו המבוטאות במילים יוצרות את מציאותנו ועל כן 'חיים ומוות ביד הלשון'. כשאנו קולטים את העוצמה הטמונה בהקרנות הפנימיות שאנו משדרים ליקום, אנו מקפידים להשתמש במילים חיוביות עד ליכולת לברוא את רצונותינו באפס זמן (אמן).

הדרקון היא אנרגיה נשית מקבלת שמזינה בחום ואהבה את תינוקה הרך ומלמדת להזין את גופנו במה שמחייה אותו, את נפשנו באהבה ואת מחשבותינו בהשראה ובמה שגורם לנו לחייך. זו בחירה אישית שלנו היכן אנחנו שופטים והשיפוטיות היא למעשה אקט אלים. הזיהוי שאנו הבוחרים והיוצרים היחידים מתממש ברגע הקבלה שבו ניתן לשים לב כיצד בקשותינו נוצרות בסינכרוניות המופלאה של פעימת החיים. הלך שמים המדריך מלמד שיכולות הבריאה שבנו יתחזקו כשנשמור על גבולות ברורים ונקפיד להקשיב לצרכינו. באוטומטים הרגשיים לכולנו קיימת נטייה להרס עצמי ולעתים אנו מעמידים את עצמנו במצבי התעללות של ממש. הלך שמים מאפשר ליצירת עוגן נחוש והחלטי שמסוגל להגיד "לא" אסרטיבי לכל מי ומה שלא מתאימים לו. באתגר השער הוא מבקש ש'נקפיד' לעשות בדיוק את מה שטוב ונעים לנו, בלי להרגיש אשמים, מוזרים או להדביק כותרת אחרת על רצונותינו. כשאנו מתייחסים במלוא ה'רצינות' לרצונותינו, הרעש במוחנו קטן ונוצר עבורנו חלל ללמידה וחיבור. היום ננשום דרקון לאזור הבטן נעשה סריקה של כל מה שיש ונגיד: "כמו שאני זה הכי טוב שיש כרגע", נרגיש חמימות שמתפשטת ורגיעה.

סמל הדרקון. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הדרקון/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-12.10: טון 3, באנרגיה של רוח בהדרכת מגשר העולמות

הרוח מחברת לנשימה ולנשמה כשלמעשה בכל שאיפה אנחנו שואפים נשמה. ביום הזרימה דרך נשימה מודעת אנחנו מגבירים את המודעות לנוכחות נשמתנו בגוף. אנו מוזמנים לנשום את רוח הנשמה ולקבל אפשרויות לביטוי יצירתי. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת ומלמדת לבטא את האמת שלנו באופן הגיוני ובהיר בכל השפות כולן. במקום לתרגם את העובדות הריאליות באופן סובייקטיבי אוטומטי, הרוח ממלאה אותנו בהגיון בריא וביכולת להתבונן בעובדות ועליהן לפתח רצפים הגיוניים. היא מסמלת את יונק הדבש הססגוני שמקפץ לו בשמחה מעניין לעניין.

בגל השמש אנחנו זקוקים לאנרגיה הזכרית האקטיבית שברוח כדי שנוכל להניע את אש היצירה הנשית שבנו. היא מפיחה אויר בריאותינו, ממלאה את מוחנו במידע מתחדש ומאפשרת לבטאם בנועם, בחדות והומור. המגשר מדריך לרפא כאב עמוק עם זיכרון טראומתי שגורם לביקורת בלתי פוסקת ודוחף לשחרר תבניות חשיבה שלא מתאימות יותר לחיינו. אנו לומדים שהכל תלוי באופן חשיבתנו. היום ננשום את רוח הנשמה לתאי הגוף ובהשראתה ננהג כמו רוח חמה, נעימה ומלטפת. ננשום מגשר ונבקש לרפא כאב עמוק שמונע מאתנו אהבה עצמית.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים הללו קרויה: "רוח", "השפעה חודרת", "העדין" (הקסגרמה 57), לפיה עלינו ללכת בדרכה של הרוח העדינה והבלתי פוסקת (רוח 3), להגדיר לעצמנו מטרות ברורות ולקיים אותן לאורך זמן (הלך שמים בהדרכה). ההצלחה מגיעה בהדרגה ומביאה עימה בהירות הולכת וגוברת של התכלית שלנו (שמש 1). הזמן דורש סבלנות, מחויבות ארוכת טווח וחזון של מה שברצוננו להשיג בסופו של דבר (דרקון 2).

סמל הרוח. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הרוח/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-13.10: שער: טון 4, באנרגיה של לילה בהדרכת סערה

הלילה מכניס אותנו עמוק פנימה אל תוך ההיכל המקודש שבליבנו ומחבר בין ה"ל"- הלמידה ל"יה"- להוויה. דרך מידע מחודש הוא מאפשר ללמוד על נושאי הנשמה שעלינו לממש ולהבין בגוף הזה ובחיים הללו. אנחנו נכנסים למצב של חקירה אישית עמוקה שמלמדת על עצמנו, על תגובותינו הרגשיות ועל דרכי החשיבה שלנו. בעולם הגדול קיימת חשכה רבה שמתבטאת במלחמות, משברים כלכליים, מחלות, תחושות ייאוש, בידוד והרס. החשכה הקולקטיבית והאישית נובעות מחוסר במידע ומניתוק מאור הנשמה שבפנים. כדי לראות עם השמש את המצוי כשלם, עלינו להתבונן אל תוך עומק המידע שקיים בנו ולזהות דפוסים שמפעילים אותנו באופן לא מודע וגורמים לכך שנחזור שוב ושוב על אותם השיעורים. ההרס העצמי נובע מכאב שמבהיל אותנו. בעזרת הלילה אנו מגיעים למקור הכואב, מבינים את נושא הנשמה ומרחיבים את נקודת המבט עד לתחושת נחמה ובית מבפנים.

אנרגיית הלילה קרויה גם "בית" ומאפשרת להרגיש בבית בגוף שנושא אותנו נאמנה לאורך השנים, בביתנו הפיזי שבו אנו נחים ויוצרים ובפלנטה בכלל, שכל אחד מאתנו הוא חלק ייחודי, מיוחד ויפיפה שלה. הסערה בהדרכה מחזקת את הריפוי ומנקה דחיסות מנטלית ופיזית. היא מחברת למקום נקי ופשוט בלב שנותן אמון בעצמנו ובעולם וקופץ בהתרגשות למימיי החיים המרתקים. במרחב נינוח וביתי ננשום היום לילה ונתמקד בריפוי ובהרחבת זווית הראייה. כשאנו חווים רגיעה ונינוחות, שפע מגיע אלינו בקלות. ננשום ועם אור השמש נקבל את שפע המתנות שממתינות לנו בתוכנו.

סמל הלילה. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הלילה/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-14.10: טון 5, באנרגיה של זרע בהדרכת אדם

אנו לומדים כיצד להתחבר לאור השמש שבליבנו ולכן הזרע דוחף להסכים לשינוי מהותי ואף מניע ליצור אותו. לרוב אנו מפחדים לשנות את המסגרות, ההרגלים וה'חוקים' שהתרגלנו לחיות על פיהם. אנו נעים בהילוך אוטומטי ומתפשרים על הרבה דברים משום שהם בטווח הידוע והמוכר. האחיזה ה'אובססיבית' במצבים קבועים מונעת מאתנו חיבור לעוצמה גדולה. עם הזרע אנחנו לומדים שכל שינוי הוא לטובה ושזרימה עם שינויים בחיים יוצרת הפתעות משמחות. אנחנו לומדים לזרום, להשתחרר ולצמוח במקום להתנהל מתוך תבניות נוקשות שמלוות אותנו שנים. ביום החיבור לסנטר הוא מאפשר לקלוט את הרווח הטמון בשינויים. כשאנו מזהים את הצמיחה החיובית המתרחשת במהלך השתנותנו ואת הרצף ההתפתחותי שעברנו בחודשים ובשנים שחלפו, אנו מתחברים לעוצמה הנשית המקבלת.

האדם מדריך היום ללכת בחכמה בדרכינו עם עיניים פקוחות לשפע ההזדמנויות שכל הזמן צצות להן. הוא מאפשר לקבל את הדרך שבחרנו וגם את הדרכים האחרות משלנו. כשאנחנו מנטרלים את השיפוטים הסובייקטיביים ומקבלים את 'האדם באשר הוא אדם', השפעתנו ושיתופי הפעולה הפוריים עם הסובבים גדלים. היום ננשום זרע ונגיד: 'אני מסכים להשתנות'. אז ננשום את אור האדם ונחווה תחושה של שמחה על כל היש הקיים בחלקנו. אנו מתחילים לנוע עם לב פתוח ומאפשרים לשינויים להתרחש עכשיו.

סמל האדם. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל האדם/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-15.10: טון 6, באנרגיה של נחש בהדרכת נחש

=ביום הזרימה עם הפלוס, מופיע הנחש הצבעוני ומחבר אותנו לפולס החיים בגוף. אנו חיים כאן בכדור הארץ במציאות דואלית בתוך גוף אנושי והנחש מאפשר לשמוח על הנוכחות בגוף הזה. לאורך הגל השמש מזרימה אור וחום וכדי שנוכל להכיל את האש הלוהטת, הנחש מלמד לחבר בין המח לתאי הגוף ולהתענג על המציאות הפיזית. הוא מפיח בגופנו את שמחת החיים ומאפשר פשוט להנות מארגון ודיוק התהליכים שמתרחשים עכשיו. אתגר הדרקונית שמלמדת לקבל את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו מתאפשר כשאנו נוכחים בגוף ומכירים ומברכים על הייחודיות שלנו. כמו שאנחנו בדיוק הכרחי ליקום כולו! במקום להדגיש את השוני ואת חוסר השייכות, הנחש מלמד להתמקד באותנטיות ובעוצמות שבנו. במקום להשוות את עצמנו ולנסות לעמוד בנורמות ובחוקים חיצוניים, הנחש מחבר לאינדיבידואליות ולרצונותינו הייחודיים. היום ננשום נחש, נגיד: "אני רוצה לחיות" ונחווה פולס פועם בחוזקה בליבנו. ננשום ונודה על החיים היקרים הללו ועל התפקיד הייחודי והמיוחד ששמור אך ורק לנו במכלול של תהליכי היקום.

לפי החכמה הסינית האנרגיה בימים אלה קרויה: "אנרגיה פוטנציאלית" (הקסגרמה 26), על פיה קיימת בידנו עכשיו אנרגיה עוצמתית שמאפשרת להגשים משימות מרחיקות לכת (זרע 5). לפי הסינים היכולת לשלוט בכוחותינו, לכוונם ולרסנם מביאה הצלחה מרובה (נחש 6). עלינו להעריך מחדש את המטרות שהצבנו לעצמנו, לבדוק האם הן ראויות ולטובתם הנעלה של כל הנוגעים בדבר. התבוננות זו מובילה למימוש עצמי (דרקון 2). זה זמן לפריצת דרך משמעותית (לילה 4) שיכולה לשנות לגמרי את חיינו (זרע 5).

סמל הנחש. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הנחש/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-16.10: טון 7, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת מראה

המגשר בשיא הגל מאפשר לקלוט שהחיים הם במה ושאנחנו השחקנים הראשיים. אנו בוחרים באילו סרטים להשתתף וגם מפתחים ויוצרים את התסריטים השונים. כולנו חיים בסרט אחד גדול וממוחזר בהתאם לדפוסים הרגשיים שנוצרו בילדותנו והגיע הזמן לשנות את התסריטים שלא נעימים לנו. הכל עניין של בחירה מאיפה לחיות, ממה שאין וחסר ומגביל או ממה שיש ואפשרי. הפצעים המדממים מהילדות משאירים אותנו לרוב באותן בחירות מצומצמות ואוטומטיות. החיבור לנשמה קיים בכל רגע ודרך ריפוי זיכרונות כואבים מהגוף ניתן להפסיק להזדהות עם הסרט. לכן בשיא תהליך החיבור לשמש הקורנות, המגשר עוזר לרפא כאב עמוק.

אנרגיית המראה המדריכה היא סמל לאינסוף ההשתקפויות שמלמדות אותנו על עצמנו ועל הדפוסים שמעיקים עלינו. במקום לאבד אנרגיה על השלכות ותרגומים, אנחנו מבינים שכל אחד והסרט שלו. כל אחד והתפקיד שהוא בוחר לשחק בחייו ושום דבר לא באמת אישי או מכוון נגדנו. שיא הגל מלמד שרוב בני האדם 'סגורים' בתוך מערכת מידע מצומצמת שעליה הם גדלו. במהלך הגל השהות עם חברים, מכרים ומשפחה מאפשרת לנטרל הגדרות שיפוטיות שכליות וערכים מוגבלים ומחברת לנדיבות השמשית שבליבנו. כל אחד מסתובב בתוך 'בועה' משל עצמו וניתן לשחרר את ההשלכות ופשוט להיות, מי שאנחנו, שלווים, נוכחים ושמחים על הרגע. היום ננשום מגשר, נדמיין אור לבן בכל תא ותא בגוף ונאפשר לריפוי להתרחש. אז ננשום מראה ונגיד: "אני רואה מבעד למראות" ונקבל באהבה את בני האדם.

סמל המגשר. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל המגשר/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-17.10: טון 8, באנרגיה של יד בהדרכת קוף

ביום היושרה היד מזמינה לחקור את המעצורים הפנימיים שמונעים מאתנו לזרום כמו גל מעניין לעניין תוך כדי ביטוי מבריק של כישורינו. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם אני עושה למען הדבר או למען התוצאה"?, "האם אני נאמן/ה לידיעה הפנימית שלי"?, "האם אני מדאיג/ה ומלחיצ/ה את עצמי או שמבצע/ת פרקטית את מה שניתן לקידום רצונותיי"?, "האם אני נותנ/ת מקום לפגיעות, לרגישות ולאנושיות שבי וזורמ/ת בקצב הנכון לי"?, "האם אני מבטא/ת את היצירתיות והמקוריות שבי בפעולותיי היומיומיות"?, "האם אני קשוב/ה לידע הגוף האינטואיטיבי או שהראש הוא זה שמנהל אותי"?, "האם אני לוקח/ת כל דבר ברצינות או שמא גם משתעשע/ת ממשחק החיים המרתק"? ביום הפענוח היד מזכירה לנו שזה לא משנה מה אנחנו עושים אלא איך אנחנו עושים אותו. הזרימה השמשית מלמדת להתכוון במלאות על כל רגע במקום להתנהל אוטומטית מראש עמוס.

הקוף בהדרכה מאפשר להשתעשע מכל מה שקורה עכשיו ולנוע למקומות שבהם כיף, קליל ונעים לנו. החיים נועדו לשחק ובגדול והקוף מזמין ליהנות מה'שטויות' הקטנות של החיים. היום ננשום את ידיעת היד לתאי הגוף ונתחבר לכוח פנימי שיודע לנוע מנקודה לנקודה מתוך חיבור לרצון האותנטי. אז ננשום קוף ונחווה חיבור להשראה גאונית שקיימת בנו.

סמל היד. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל היד/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-18.10: טון 9, באנרגיה של כוכב בהדרכת זרע

אנרגיית הכוכב שמסמלת את ונוס, את פסגת ההרמוניה והיופי בעולם, מחברת אותנו למרכז שבלב שמקרין אור ואהבה. הוא מלמד להצית בכל פעם מחדש את תדר האהבה שזמין עבורנו בכל רגע נתון. לא מדובר בלאהוב את עצמנו אלא להתחבר לאהבה שתמיד נמצאת בנו שמאפשרת לתחושת הרוך והחום הפנימיים. כדי להאיר עלינו לשחרר חשכה מחשיבתנו וביום הפענוח הכוכב מטעין אותנו באופטימיות. כשאנו מדגישים את החיובי ומתמקדים ביש, אנו מקבלים את עצמנו כפי שאנחנו והחיים מתמלאים בעוד ועוד יש. אנו נפתחים לראיית הנשמה שהיא המקום ה'ונוסי' הרחב, היפה והנדיב הקיים בכולנו. הזרע המדריך מלמד ש-'שינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום' ומעיד על פוטנציאל אדיר להתחדשות. הוא ממלא אותנו באומץ להשתנות ולפעול בצורה מכוונת לזריעת חלומותינו.

עכשיו הזמן לשחרר הרגל או סיטואציה שהפכו לאוטומט ובמקומו לארוג יצירה חדשה אל תוך חיינו. אנחנו לומדים להתגמש מעבר להרגלים הבטוחים שלנו. כשאנו זורמים עם ההזדמנויות שצצות בלי לצמצם מראש את האופן בו הדברים אמורים לקרות, אנו חווים את אהבת הכוכב. אנו מוזמנים היום לנשום כוכב, להתמלא באנרגיית האהבה והיופי ולשדר תבניות חיוביות. אז ננשום זרע ונגיד: "כל שינוי מביא לחיי שמחה, אושר ואהבה" ו"אני מסכים להשתנות".

סמל הכוכב. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הכוכב/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-19.10: טון 10, באנרגיה של ירח בהדרכת אדמה

יום של דיוק התהליך הירח עוזר לרפא פצע ישן שמעכב את החיבור לאש הנשמה. כולנו היינו רוצים להיות חיוביים ולהתגלגל כמו כדור במציאות החיים, פתוחים לאינסוף של אפשרויות. אך יש בנו ילד רגיש שחווה כאב ומפחד להיפגע שוב. ההזדהות עם הכאב גורמת להתנהל מתוך מנגנוני הגנה שמצמצמים את ההקשבה לעצמנו ואת האפשרויות הקיימות עבורנו, כאן מתחת לאף. הירח מאפשר להיות קשובים לאמת הפנימית ומלמד שכדאי שקול הילד הוא זה שיכוון אותנו ביומיום כי הוא החלק הכי תוסס וחכם בנו. כשהחלק הבוגר מסכים לנחם, להכיל ולהקשיב לחלק הילדי, נוצרת בתוכנו שלווה אימהית דרקונית שזורמת במלוא עוצמת האש.

כשאנחנו בוחרים סיטואציות שמתאימות לקצב ולסגנון שלנו, אנו מתמלאים במוטיבציה לחיות ונעים כמו גל שמשתנה מרגע לרגע. הירח מסמל תחנת תקשורת ומרחיב את יכולת השידור והקליטה לסימנים שהיקום שולח לנו. האדמה המדריכה מזרימה גם היא מידע חדש שמיועד להתעוררות הפנימית שלנו. היא מאפשרת לתרגם באופן מעשי את המסרים שנשלחים אלינו עכשיו כדי שנתעצם, נסנכרן בין פרטים במציאותנו ונזרום מתוך האש הפנימית. מעבר לצמיחה האישית, אנו מוזמנים גם לתרום בדרכינו הייחודית למען התפתחות המודעת האנושית כולה. ככל שרבים מאתנו ישדרו תבניות מחשבתיות של יש שלום, אהבה ופתרונות, כך השמש מפיחה חום בלבבות כולנו. היום ננשום ירח לכל תאי הגוף, נחבק ברוך עוטף את הילד המופלא שבנו ונקבל סימנים להמשך הדרך.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה שמלווה אותנו עכשיו קרויה: "המקור" (הקסגרמה 48), לפיה קיים מקור (שמש 1) שמכיל את האמת הקולקטיבית של המין האנושי שמקבל מהתנסותו של היחיד ומעניק לטבעו של היחיד. החדירה למקור נבכי המין האנושי מאפשרת נתינת מענה לצרכים ולרצונות האישיים (ירח 10) ולנגיעה כנה בעומק הרגשות של עצמנו ושל אחינו בני האדם (כלב 11). נדרש עכשיו שיתוף פעולה אמיתי עם השותפים לקארמה (יד 8) כדי שנוכל לממש את המטרות שלנו ולחוות אמיתות אוניברסאליות בחיינו (כוכב 9).

סמל הירח. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הירח/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-20.10: שער: טון 11 באנרגיה של כלב בהדרכת כלב

"ואהבת לרעך כמוך" נאמר, אך מסתבר שמאד קשה לאהוב את עצמנו כשם שאת האחר. לכן בגל בו אנחנו לומדים לקבל את עצמנו ניתן להבין את המשפט כ: "וקבלת את רעך כמוך". לעתים אנו שוכחים את "כמוך" ומוצאים את עצמנו מלאים בביקורת עצמית ובתסכול שמניעים אותנו לדרמות קיצוניות. הכלב מלמד להפסיק תלות בתשומת לב ובאישורים מהסביבה ולהפוך לחברים הטובים, המאשרים והתומכים שמכירים במופלאות שבנו. לרוב אנחנו לא מחוברים אלינו וכמהים לקבל אהבה מהחוץ. הכלב מלמד שדבר אינו קורה שם בחוץ. הכל קורה ביננו לבין עצמנו. בתוכנו קיים מקור אהבה פנימי אינסופי. כשאנו קשובים לרצונותינו ולצרכינו, ליבנו נפתח גם לאחרים. כשאנו נוהגים באהבה כלפינו, אנחנו יכולים להעניק אהבה גם לקרובינו וחברינו. במקום לרצות את הסובבים ולהישאב לדינמיקות דרמטיות של השלכות, תרגומים וחשבונאות, הכלב מאפשר להקשיב לדקויות צרכינו ולזרום בדרך האמצע שנכונה לנו. ביום השער היום ננשום למרכז הלב את הכלב, נגיד- 'אני פתוח/ה' ונרגיש כיצד ליבנו נפתח.

סמל הכלב. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הכלב/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-21.10: יום שער: טון 12 באנרגיה של קוף בהדרכת לילה

הקוף בפתרון מחבר בחגיגיות לנשמתנו העצומה ודרכה לגאוניות וליצירתיות שבנו. השמש מגנטה אש לוהטת ובפתרון היא הופכת לאנרגיה יצירתית 'קופיפית' בתנועה שמשועשעת ממשחק החיים ופתוחה ליצירה של יש מאין. בעזרת הדגשת היש הגענו לקבלה עצמית ולהזנה מאוזנת של צדדים שונים בנו. כשאנו מוטענים מבפנים בלי להיות תלויים באישור וחיזוקים חיצוניים, אנו מתחברים למקור החיים הפועם והמקוריות שבנו פורצת החוצה. הלילה מדריך הפתרון מעיד על כך שבעזרת תודעתנו המורחבת הצלחנו לרפא דפוס כואב שצמצם אותנו. אתגר הדרקון פיתח בנו כוח פנימי ועוצמה לקבל ברכות את המקומות הכואבים בנו.

אנרגיית הלילה משולה למערה שלאחר ששוהים בחשכתה, מפציע האור. בגל השמש לאט ובהדרגה הצלחנו לראות את האור שבשיעורי הנשמה ולהסיר את ערפל הלילה הדפוסי ובפתרון אנו מחוברים לאינטואיציה חדה ומקבלים גישה לאור הנשמה. אנו מוזמנים ליצור היום היכל לילה מקודש, להתבונן פנימה ולהתחבר לעשרת הדיברות הפנימיות ולחזון גבוה לעצמנו ולאנושות. ננשום קוף, נחווה תחושת נינוחות ונזרום בהנאה ובקלות במציאות החיים המרגשת.

סמל הקוף. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל הקוף/מערכת וואלה!, טליה טוקר

ה-22.10: טון 13, סוף גל השמש מגיע עם אדם בהדרכת לוחם

אדם בטון שלוש עשרה מסמל אדם לבבי שאוהב את 'האדם באשר הוא אדם' ומוקיר תודה על דרכו בחיים הללו. גל השמש הופך אותנו לאדם מלא בחכמה שמעז לבטא בנועם ובאלגנטיות את האמת הפנימית העמוקה שלו. אתגר הדרקון יצר מלחמה פנימית בין קולות הנורמה, ההורים והחברה לקול פנימי נקי ואותנטי. בין מניפולציות שכליות עם וויתור עצמי לבין חיבור לקול אינטואיטיבי שפשוט יודע. תהליך הגל אפשר לשחרר ביקורת ע"י קבלה נטולת שיפוט של מה שאנחנו מרגישים ושל היש בחיינו. כך ניתן לעבור לדרך אחרת של התנהלות השמש המאירה בליבנו. הלוחם המדריך היום מבטא את קולו הפנימי ומסמל סוג של "ניצחון" אישי על התנהלות מתוך דפוס אוטומטי. למדנו להקשיב לידיעת הגוף שבו האינטואיציה ולנטרל את תנודות הראש הספקני. המאבק בין הרצון הרץ לצורך הצר מגיע לפתרונו כשאנו מרפאים את האוטומטיים של הצורך, משחררים הרגלים מקבעים ומקשיבים לרצוננו ברגע. הדחיפה עם השמש מובילה לישות אנושית מלאה בחכמה ששמחה על ההזדמנויות המדויקות הנקרות בדרכה ומודה על הזכות לחיים בגוף אנושי. היום ננשום אדם לכל הגוף, נבקש לפרוץ גבולות ידועים ונתחבר להדרכת נשמתנו העצומה.

גל השמש מסתיים ואנו מתכוננים ומברכים על הגל הבא, גל הלך שמים.

מאחלת לכולנו גל שמש מאיר, מבהיר ומעצים.
בברכה ובאהבה,
טליה טוקר

סמל האדם. טליה טוקר, מערכת וואלה!
סמל האדם/מערכת וואלה!, טליה טוקר

טליה טוקר היא אומנית וחוקרת זמן. כותבת ומלמדת את חוכמת המאיה מאז 1998. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה. בעלת תואר ראשון בפילוסופיה, מתמחה בשיטת טיפול התנהגותית (ABA) וברפלקסולוגיה. בעלת תעודת הוראה בפילטיס ובביו אורגונומי ושנים של מחקר ולימוד מעמיק אודות המח, הרגש, הגוף ובעיקר הנפש. כתבה את הספר- "עשרים מפתחות הזמן של גליי המאיה" שיצא בהוצאת מרקם, ואת- "המדריך המעשי להתפתחות התודעה" ומכשירה מדריכים ומטפלים בשיטת מפתחות הזמן.

עוד דרכים ללמוד על מפתחות הזמן של גליי המאיה:
לאתר של טליה טוקר לחצו כאן. לתחזית האסטרולוגית של הגל בקבוצת הפייסבוק לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully