וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 24-30 באוקטובר 2021

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 10:47

שבוע קשה עבר על כוחותינו ותופעות הלוואי שלו נמשכות להן גם השבוע, לפחות עד אמצע השבוע. רק אז נתחיל לראות רגיעה

אז ספק שהשבוע האחרון היה לא פשוט לכולנו. זווית הפעולה של השמש ומרס הביאה איתן גל אלים ששטף את המדינה - וימשיך גם עד אמצע השבוע, עד שזווית הפעולה האחרונה בין מרס לפלוטו תתפוגג ותביא הקלה זמנית.

החל מאמצע השבוע תבוא רגיעה בזעם ובאלימות, כשונוס הרגשית תיצור זווית פעולה עם נפטון והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו תנטרל חלק מהצד האלים שבכוכבים. עם זאת, זווית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לאורנוס תביא איתה גם היא יומיים-שלושה של קצרים בתקשורת.

התהליכים החשובים השבוע בשמיים:
1. ונוס בזווית פעולה של 90 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית של 160 מעלות לאורנוס התזזיתי.

התקשורת השבוע - מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, מתחיל לתפוס קצב ונכנס השבוע לזווית המתח עם אורנוס. זו זווית עצבנית וחסרת שקט: היא מביאה איתה מתחים לתקשורת שלנו אבל לא ברור למה. עצבנות, חוסר שקט וחוסר סבלנות וסובלנות כלפי מי שלא מבין אותנו במהירות או מאפשר לנו להיות קצת לבד, עלולים ליצור לא מעט קצרים בתקשורת עד אמצע השבוע. מומלץ לגלות איפוק, כיוון שזווית חסרת סבלנות שכזו עלולה ליצור נתקים בקשרים שלנו ובהמשך יהיה קשה להחזיר אותם, או אפילו להסביר מה קרה. סבלנות ואורך רוח - מתבקשות השבוע, והרבה מהן.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, שור ועקרב.

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ שבועי: כמה ימים קשים לפנינו. באמצע השבוע מהפך/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

זווית הפעולה בין ונוס הרגשית שנעה במזל קשת, לבין נפטון המטשטש והמערפל שנע במזל דגים עשויה להיות בעייתית לכולנו. נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס, אבל כששני הכוכבים הרגשיים האלה יוצרים זוית פעולה זה עם זה, אפשר לומר שהמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד וכמו תמיד, במקרים קיצוניים חוסר האיזון הזה עלול ליצור קושי בצד המעשי של החיים ודרמות קיצוניות לשני הכיוונים.

זווית פעולה שכזו עלולה לגרום לנו לאבד את הצפון, למשל כשאנחנו מתאהבים, נכנסים לפנטזיה ולא רואים אף אחד ממטר, כולל את בן או בת הזוג כפי שהם. זה גם עלול לגרום לנו לאבד אמון בעצמנו ולהסתגר מעט, או להיפך - להאמין יותר מדי ביכולת שלנו להזיז דברים ולקבל שלל החלטות גרועות, חסרות שיקול דעת.

בכל מקרה, הזווית הזו יוצרת חוסר איזון מסויים וכשהיא בשטח - כדאי להמנע מקבלת החלטות דרמטיות באופן אימפולסיבי, אלא לחשוב שנית, להתייעץ עם אחרים ולשים דגש על הפרטים הקטנים והמעשיים, ולא רק על החוויה הרגשית הסוחפת חסרת הגבולות שלנו.

מה כן טוב בזווית הזו? היא עשויה להביא איתה גל יצירתי מאוד ואולי דווקא עכשיו נוכל לחזור לגיטרה שנשכחה בעליית הגג, או לצבעי האקריליק מהחוג האחרון שנותרו במחסן.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות שור, עקרב, דלי, אריה, מאזניים, גדי, סרטן וטלה.

עוד בוואלה!

"מופנם, סגור וחשדן": הכירו את מזל עקרב

לכתבה המלאה
שני גברים משוחחים. ShutterStock
מומלץ השבוע להתייעץ עם אחרים לפני קבלת החלטות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה

כוכב מרס, שליט המזל שלכם, עדיין שוהה במשך מרבית ימות השבוע בזווית פעולה עם פלוטו היצרי וכדאי להיזהר מריבים, עימותים וכעסים פתאומיים שעלולים להציף אתכם: ספרו עד עשר, נישמו עמוק ו... העלו חיוך.

שור

השור נחשב כמזל מעשי מאוד, אבל כשוונוס שליטת המזל שלכם נמצא בזווית פעולה לנפטון הרגשי, השור שלנו הופך רגשי ורומנטי - וממש לא פרקטי. התמקדו כעת בעובדות ואל תתנו ללב להתפרע: שור מאוהב מאבד את הראש מהר מאוד.

תאומים

זווית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לאורנוס התזזיתי לא עושה לכם חיים קלים השבוע. כדאי להתאפק ולא לנתק קשרים, אבל הסך הכל חיובי. זו זווית קצרה ואתם בתנופה. אל תתנו לה לקלקל לכם מערכות יחסים.

סרטן

הילוכו של מרקורי במזל מאזניים שחוזר לעצמו בהחלט משדרג את התקשורת שלכם עם בני הבית והמשפחה, אולם עדיין יש כמה קצרים קטנים בתקשורת ביניכם. אל תתקעו שם ואל תעשו עניין משטויות. כמו שאומרים, "תתקדם".

אריה

השמש, שליטת המזל שלכם, מתחילה את השבוע במתח אבל לקראת אמצע השבוע הדברים משתנים ואתם חוזרים לעצמכם. עם זאת - כדאי להיזהר מגישה תוקפנית או מתגובות תוקפניות כשמפרשים אתכם לא נכון. זה בהחלט עלול לקרות לכם השבוע.

בתולה

מרקורי חוזר סוף סוף לעצמו בבית הכספים שלכם והגיע הזמן להתארגן מחדש, לעשות סדר בבלגן ולהשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק. כעת אפשר לתכנן כמה מהלכים קדימה ולהרגיש קצת יותר בטוחים בהחלטות הכספיות שלכם.

מאזניים

זווית הפעולה של ונוס, שליטת המזל שלכם, עם נפטון הרגשני מביאה לשבוע שלא הולך לעשות לכם חיים קלים. הזווית הזאת קצת מעכבת אתכם בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם ומצבי הרוח המשתנים. היצמדו לעובדות ולא לפרשנויות.

עקרב

מזל טוב עקרבים: השמש עוברת סוף סוף למזל שלכם והגיע הזמן לחגוג גם לעקרבים שלנו, אולם כדאי לזכור: העקרבים לא מתים על מסיבות הפתעה. אם אתם רוצים להפתיע אותם - ספרו להם על זה קודם.

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מגוון של רגשות, החל מעדינות וקירבה וכלה בצורך הרפתקני לנסוע, לטייל ולהרגיש את שמחת המרחבים. חזרתו של מרקורי מחזירה גם חברים רחוקים לחייכם.

גדי

השמש בזווית פעולה לסטורן, שליט המזל שלכם, ומאתגרת אתכם כלכלית ורגשית. החיים מכבידים בשלל חובות ומחוייבות: נסו לא להעמיס יותר מדי על עצמכם השבוע.

דלי

זווית המתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, עלולה לגרום לשרשרת לחצים ולצורך חזק מהרגיל בספייס ובחופש אישי. קחו פסק זמן זעיר מהחיים - והתבוננו בהם מרחוק.

דגים

זווית פעולה אקטיבית בין ונוס ששוהה במזל קשת לבין נפטון שליט המזל שלכם שבמזל דגים עלולה לגרום להצפות רגשיות, מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות השבוע. נסו להתמקד בעובדות ושימו קצת את הרגש בצד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully