וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו האם נהרגתם בשריפה או בתאונת דרכים בחייכם הקודמים

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 23:28

מתקשרת המאמינה שמתה בשריפה על המוקד בחייה הקודמים חושפת בסדרת סרטוני טיקטוק כיצד תוכלו לגלות גם אתם האם חייכם הקודמים הסתיימו באופן טרגי

סיבת מוות בחיים קודמים/Tiktok/@thecelticsbrew

משתמשת טיקטוק בשם סטפני הקוראת לעצמה "מכשפה, מתקשרת וחברה" טוענת שלאחר שגילתה שהיא עצמה נשרפה על המוקד בחייה הקודמים, יש בידה את היכולת לזהות האם גם החיים הקודמים שלכם הסתיימו באופן טרגי כמו שלה, כשלדבריה כתמי הלידה והפחדים שלכם הם סימנים הכי ברורים לכך.

לסטפני יש יותר מחצי מיליון עוקבים בטיקטוק, שם היא משתפת בטיפים שיסייעו לכם לגלות פרטים על החיים הקודמים שלכם, החל ממי בכלל הייתם ועד הדרך בה סיימתם אותם. באחד הסרטונים הפופולריים שלה, שצבר יותר מ-4.6 מיליון צפיות, מסבירה סטפני שאנשים שמתו באופן טרגי בחייהם הקודמים נוטים לפחד בגלגול הזה ממה שהרג אותם בגלגול הקודם. בסרטון היא מייחסת פוביה מאש למקרי מוות מקריים משריפה אך טוענת שמי שמת בשריפה על המוקד בחייו הקודמים - דווקא הופך לפירומן בחייו הנוכחיים.

היא אומרת: "אני מבצעת קריאות של חיי עבר ממש כל יום ומצאתי משהו שהוא די עקבי. מי שמת בשריפה על המוקד - לא מפחד מאש. הם די מוקסמים מזה למען האמת. אני מתתי בחיי הקודמים משריפה על המוקד - ואני ממש מחוברת לאש. אני חושבת שזה ממש מגניב. אני קצת פירומנית ונראה שזה די תואם עם אחרים".

לאחר מכן מסבירה סטפני שמוות משריפה בדרך יותר קונבנציונלית מתבטא אחרת לגמרי. היא הוסיפה: "אולם אם אתה מת, או שאדם קרוב אליך מת, בשריפה בבית או בשריפה ביער, זה יוצר למעשה פחד גדול מאוד מאש בחיים אלו". סטפני מודעת לכך שרובנו מפחדים מאש, אך היא מסייגת ואומרת שמדובר בפחד שהוא אינו הגיוני. היא הוסיפה: "אתה אפילו לא אוהב שחם לך. כאילו, אתה מעדיף לקפוא למוות. זה יכול להתבטא גם אצל ילד שמסתכל באדיקות על תכניות מילוט באמצע הלילה". היא מוסיפה גם שמוות משריפה מסומן לא פעם באמצעות כתמי לידה אדומים על הגוף.

הנה ההסבר המלא שלה:

הסרטון קיבל יותר מ-16 אלף תגובות מצופים שחלקם התלהבו וחלקם האחר פקפקו. הנלהבים שיתפו סיפורים אישיים על כתמי הלידה והפוביות שלהם. אחת כתבה: "לכל הנשים במשפחה שלי יש כתם לידה אדום גדול מאחורי הצוואר, ממש בקו השיער. כולנו מרותקות ממה שסיפרת". אחר הוסיף: "אין לי כתמי לידה אדומים אבל יש לי חרדה כללית מתוכניות מילוט, מערכות גילוי וכיבוי אש, ובכלל מכל מה שקשור לבטיחות מאש".

מוות בנפילה מגובה רב

בסרטונים אחרים מדברת סטפני על סימנים שיסייעו לכם לגלות האם סיימתם את חייכם הקודמים בדרכים טרגיות אחרות כמו נפילה מגובה רב, תאונת דרכים, התרסקות מטוס, ירי, דקירה ואפילו תלייה ועריפת ראש. בכל אחד מהם, הסימן הברור ביותר הוא הפחד הבלתי מוסבר מדברים אלו בחיים הנוכחיים. לדבריה, פחד גבהים, בעיקר אם הוא רק נוגע למקומות גבוהים ספציפיים, עשוי להצביע על מוות מנפילה מגובה בגלגול קודם: "אולי אין להם בעיה לעלות על הר או על מטוס, אבל הם לא יהיו מסוגלים לעמוד על מרפסת".

הנה ההסבר המלא למוות בנפילה מגובה:

מוות בתאונת דרכים או התרסקות מטוס

יש לכם פחד לא מוסבר מנסיעה ברכב? אולי תאונת דרכים היא זו שהובילה אתכם לגלגול הזה. במקרה של טיסות זה קצת שונה, כי רבים הרי מפחדים מטיסות והתרסקות מטוסים היא דבר די נדיר. לדבריה אלו שכן מתו בהתרסקות מטוס בחייהם הקודמים כל כך מפחדים מטיסות שהם אפילו לא מסוגלים לשים רגל בשדה התעופה. במקביל הם צפויים לחלום על התרסקויות: "חלומות מראים לנו הרבה על החיים הקודמים שלנו", הוסיפה סטפני.

סימנים שנהרגתם בתאונת דרכים או התרסקות מטוס:

מוות בטביעה

יש גם סימנים שיכולים להעיד על כך שחייכם הקודמים הסתיימו בטביעה. אם אתם אוהבים מים אבל לא מסוגלים לדמיין את עצמכם נכנסים לים - יתכן שכך הסתיימו חייכם הקודמים. סטפני הוסיפה: "יתכן שאתם אוהבים בריכות, אבל אגמים או ספציפית האוקיינוס מפחיד אתכם". גם לחץ במעבר על גשר מעל מים עלול להעיד על כך. "אם טבעתם בסירה, אז יהיה לכם פחד מסירות או ספינות. אם מישהו הטביע אתכם ברשעות בחייכם הקודמים, יתכן שתסרבו לתת למישהו אחר לגעת בכם כשאתם במים".

הנה ההסבר המלא שלה:

מוות מירי, דקירה או תלייה

רוצים לבדוק האם ירו בכם או דקרו אתכם למוות בחייכם הקודמים? כתמי לידה עגולים עשויים להצביע על המקום בו ירו בכם בגלגול הקודם. לעומת זאת, כתמי לידה שנראים כמו צלקת גדולה עשויים להצביע על דקירת סכין בחייכם הקודמים. סטפני הוסיפה: "אתם מאוד מפחדים מזה. אתם מאמינים גדולים בהגנה עצמית. אנשים שמתו במלחמות מאוד נמשכים בחייהם לסיפורי מלחמות קדומות. לפעמים אתם פשוט יכולים להרגיש את זה".

ומה בדבר הנורא מכל - עריפת ראש או תלייה? סטפני טוענת שכתם לידה על הצוואר או רגישות יתר באזור יכולים להצביע על גורל אכזר שכזה בחיים הקודמים.

סימנים למוות מירי או דקירה:

סימנים למוות בתלייה, עריפת ראש או חנק:

סטפני מדגישה בכל אחד מהסרטונים שלה שכתמי לידה ופחדים אינם אישור ודאי לסיבת המוות בגלגול הקודם וכי רק קריאה מול מתקשרת מיומנת יכולה לאשר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully