וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לזוגות: צפוי לכם שבוע לא פשוט בכלל

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 14:06

על פניו זה נראה כמו שבוע לא קל לאהבה… אבל ממתי אהבה זה דבר קל? קבלו תחזית אסטרולוגית שתכין אתכם לדרמות הצפויות

זה הולך להיות שבוע לא פשוט לאוהבים, אבל ממתי אהבה זה דבר פשוט? אהבה צריכה להתגבר על משברים ודרמות, לפתוח את הלב וללכת על כל הקופה. נכון או לא נכון? האמת היא שנראה שכל הרשימה הזו ממש נמצאת בכוכבים שלנו השבוע: מרקורי, פלוטו, ונוס ואורנוס מספקים את הסחורה. בגדול: בשבוע הזה צריך להילחם על האהבה שלכם ואין פשרות: לא תלחמו - הכוכבים ישאירו אתכם מאחור - ועוד בחגים. לא נעים. בשביל זה אני כאן, כדי לנסות לסייע לכם להתמודד עם השבוע הזה - וזה בהחלט אפשרי.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

השמש עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים - המעבר הזה דווקא מתאים לאהבה השבוע והוא גם חיובי מאוד: מאזניים הוא המזל שהפך את החיזור לאומנות ויש לו סופר סטייל, רק שהוא לא ממש מתאים לכל אחד. המאזניים שייך ליסוד האוויר החברתי והשכלתני והוא עובד לא עם הלב, אלא עם הראש: הוא קולט את מי שממול ופועל לפי זה. אם זו אישה - הוא פותח את הדלת, מפגין נימוסים ובעיקר שואל שאלות שמעידות על התעניינות. אם זה גבר - המאזנאית מתנהגת בדיוק הפוך: מפגינה התעניינות, זה כן, אבל מהסוג המנומס, הקריר, הבלתי מושג. הסטייל המאזנאי אצל הנשים הוא הנסיכה - והיא עושה לך טובה שהיא בכלל נמצאת איתך או עונה לך. עכשיו תשקיע חביבי, ותהיה ראוי לה, לנסיכת הקרח שלנו. שתי צורות החיזור המאזנאיות האלה הן אפקטיביות מאוד, ובכלל - כל מה שקשור לשיחות של אחד על אחד ובגובה העינים שמראות על התעניינות מאופקת ושיחות מהורהרות על מהות החיים, יתקבלו כעת בברכה. חשוב לזכור עכשיו פרט שולי אך משמעותי: ונוס שליטת המאזניים וזו שקשורה לקרבה נמצאת במזל עקרב, מזל שקרבה והכלה לא ממש מעניינים אותו, והראש הכחול שלו עסוק רק במיטה… ואיפה הלב בכל זה? הלב - יחכה.

מי בעיקר יושפע מהמיקום במזל עקרב? מזלות עקרב, שור, דלי ואריה.

מי בעיקר יוכל ליהנות מהחיזור המאזנאי הנ"ל? מזלות מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

אסטרולוגיה. ShutterStock
זמן טוב לחיזור קליל, ללא ציפיות, עם הרבה ספייס/ShutterStock

כעת, לאחר הפתיחה החביבה, נכנסות לנו שתי זוויות לא פשוטות שגם הן עולות השבוע ביחד עם המעבר של השמש למאזניים (וגם באותו היום עצמו). שימו לב.

מרקורי במזל מאזניים בזווית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני:

זו אחת הזוויות הכי מעצבנות שיש מבחינה תקשורתית: מרקורי כוכב התקשורת חוטף זווית פעולה מסטורן היצרי ופה ושם גם כוחני ומתקבלות השבוע שיחות בסגנון של הכל-או-כלום, שהורסות את הסגנון המאזנאי המאופק של קודם והופכות את תהליך החיזור לאוסף של דרמות זעירות שעושות עניין מכל שטות כדי להאדיר את הרגש ופה ושם אולי גם את התשוקה. אממה - לפעמים תקשורת כזו מרחיקה ולא מקרבת - ופיוס אחרי ריב תקשורתי כזה לא חייב להיגמר במייק-אפ סקס אלא דווקא, בסופו של דבר, ברבנות. אז מה עושים? מתאפקים ומדברים יפה. זה לא קל בארץ כמו שלנו, אבל כשצריך - צריך.

מי בעיקר צריך עכשיו להיזהר מריבים ודרמות כדי שלא יהרוס לו את הדייט או הקשר? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב ושור.

ונוס במזל עקרב בזווית עימות של 180 מעלות לכוכב אורנוס התזזיתי:

זו אחת הזוויות המוזרות בכל מה שקשור לאהבה על כל נגזרותיה. מצד אחד ונוס החביבה מסמלת רגשות ומצד שני - אורנוס, כוכב השינויים, לו יש מנטליות אנרכיסטית והוא אוהב הרבה מאוד ספייס, לפרק מערכות יחסים קיימות שלא הוכיחו את עצמן ולתגבר את הצד הקוריוזי ביחסים, זה שמעדיף פתאום להמשך ליחסים בלתי אפשריים עם אנשים בגיל אחר או מנטליות אחרת, כי שם הקשר לא יתממש למסגרת משפחתית וקרובה - אחד האלמנטים שלהם אורנוס מפריע במיוחד.

זה אומר שבמשך ארבעה ימים בערך ניזקק ביחסים שלנו לקצת יותר ספייס וקצת פחות קרבה, קצת יותר ריבים ודרמות וקצת פחות אהבה, ואולי אפילו גם פסק זמן זעיר כדי שנוכל להתבונן ממנו על מערכות היחסים שלנו ולקבל החלטות כאלה ואחרות.

תחת הזוית הזו מומלצים בעיקר דייטים שאין להם סיכוי גדול מדי להתממש - האמת, חלק לא קטן מאלה שסביבנו הם כאלה - ובעיקר גדול כאן חוסר הרצון להתחייב או להכניס יחסים לשדרה אוהבת, כי זה עלול להגיע על חשבון יחסים חדשים ומדליקים וככל שהם אפשריים פחות - הם מדליקים יותר. האם אלה ימים טובים לחיזור? בהחלט, אבל... לחיזור קליל, ללא ציפיות, עם הרבה ספייס, חיזור שמביא איתו בעיקר חברויות וידידויות ולא יחסים קרובים מדי - זה מה שעולה עכשיו בחכה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו ויצטרך למתן ציפיות? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

עוד בוואלה!

הורוסקופ שבועי: 19-25 בספטמבר 2021

לכתבה המלאה

צפו בתחזית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully