וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 19-25 בספטמבר 2021

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 10:36

שבוע הפכפך לפנינו: מצד אחד עולה הצורך בשיחות חברתיות ובדיאלוג אמיתי וכנה, ומצד שני התקשורתיות עלולה להפוך לכוחנית ותוקפנית

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. שמש עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים.
2. מרקורי במזל מאזניים בזווית פעולה של 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.
3. ונוס במזל עקרב בזווית עימות של 180 מעלות לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים החברתי. כאן מחכים לה שני חבר'ה שהיו כבר איתה ועשו את הקפיצה הזו קודם: מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי. לאט לאט נוצר ריכוז כוכבים במזל מאזניים וזה מביא איתו שלל שיחות עומק וכנות של אחד על אחד בקפה של הבוקר. הצורך בשיחות חברתיות כאלה ילך ויתחזק השבוע והיכולת שלנו לנהל דיאלוג אמיתי בגובה העיניים רק תלך ותגדל. אם נלך ברוח מזל המאזניים, נוכל להתחבר מחדש לצד הפייסני של העולם, שמחפש שאת המכנה המשותף החיובי ולא עסוק רק בהשמצות מסוגים שונים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

התקשורת השבוע - למרות מעברה של השמש למזל מאזניים, זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינה תקשורתית: מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זווית פעולה אגרסיבית עם כוכב פלוטו היצרי והופך את התקשורת שלנו לכוחנית ותוקפנית. תקשורת שכזו עלולה להפוך את השבוע כולו לעצבני וחסר שקט - וכשאנחנו עצבניים אנחנו עושים שטויות וחבל. חשוב בעיקר לשים לב לתגובות שלנו כשנאמרים דברים שלא מוצאים חן בעינינו. כדאי להתאפק כשאנחנו מרגישים את הכעס עולה, לספור עד עשר - ורק אחרי שנשמנו עמוק - להגיב, ואפילו להוסיף בסוף חיוכון. זה לא יהיה קל, אבל אפשרי. בקיצור - כדאי לחשוב על מה שאומרים ועדיף באמת לפני שאומרים את זה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב, שור, אריה ודלי.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב השינויים, אורנוס התזזיתי. זו אחת הזוויות שממש לא טובה לקשרים אישיים ורגשיים שבנינו לנו. בעוד ונוס עסוקה במקומות רגשיים, מעודנים ובמערכות יחסים, אורנוס שהוא אנרכיסט במהותו עוסק בשבירת מסגרות, ביצירת צורך חזק בספייס וחופש אישי, ללא מחוייבות רגשית, דביקה ולוחצת. התוצאה האפשרית - כמה ימים תזזיתיים במיוחד, שבהם קשה לנו להתקרב לאנשים שבדרך כלל קרובים אלינו ואנו זקוקים לגירויים מנטליים, לאווירה שונה ולשינויים בסביבה או בסיטואציה כדי להתאוורר רגשית. יתכן גם שכדאי לקחת פסק זמן זעיר ואפילו להתרחק מעט כדי לראות את הדברים מבחוץ ולהבין מה אנחנו מרגישים בקשר ומה מקומנו בו.

ונוס הרגשית מתפקדת כעת באופן מרוחק מעט ואוורירי יותר, שכלתנית יותר מאשר רגשית וזקוקה למשהו חדש שירענן את השורות ויפרה אותה רגשית, לפני שתחזור חזרה למגרש המשחקים הרומנטי המוכר. חשוב כעת לא לנתק קשרים למרות שפה ושם הנושא עשוי לעלות על הפרק: כשונוס תתרחק מהזווית עם אורנוס, הצורך להתנתק ידעך בהדרגה, אבל אז יהיה קשה להחזיר את המילים שאמרנו...

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

אסטרולוגיה. ShutterStock
חשוב כעת לא לנתק קשרים למרות שפה ושם הנושא עשוי לעלות על הפרק/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים החברתי, ויוצר רק זוית הרמונית אחת - עם סטורן. נראה שרוחו של הטלה נרגעת כעת לאיטה: זהו זמן איכות מצוין להשקעה בזויות וביחסים ומזוית רכה ומכילה יותר, לשנות תדמית, ולעזור לאלה שהיה להם קשה להתקרב אליכם, להתקרב קצת יותר...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב היצרי, וליצוק תוכן פיזי ויצרי יותר למערכות היחסים שלכם. השור הרגוע שלנו עלול להתקף עכשיו בצורך להוכיח, להצליח ולרוץ קדימה, ולהיות מעורב במאבקי אגו למיניהם: הצמדו לעובדות, ואל תהרסו קשרים קיימים רק בגלל הצורך בשינוי, ובביטוי אישי. פשוט דברו על הדברים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה גם הוא במזל מאזניים החברתי, אבל זוית הפעולה עם פלוטו עלולה להפוך אתכם לקוטרים ולוחמניים, ואפילו תוקפנים תקשורתית. זהו זמן טוב לתת לאמביציה שלכם לרוץ קדימה, ולתעל את האנרגיות האלה לאמביציה ולקריירה ולא לדיאלוג עם הסביבה.

סרטן
שלושה כוכבים שוהים בבית המשפחה שלכם - איזה סרטן שביתו הוא מבצרו יכול לצפות ליותר? המקבץ הזה מאפשר לכם לשדרג את הבית וסביבתו ואת האווירה בבית, כמו גם לשדרג את התקשורת עם אנשים קרובים. אולם מרס עלול לעורר מחלוקות ישנות ומאבקי אגו מרירים: דברו על הדברים, נקו משקעים רגשיים עם בני הבית, ושתפו ברגשות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להפוך את השבועיים הקרובים לאוסף של יזמות תקשורתיות חדשות, ויצירת קשרים חדשים עם קולגות מקצועיות כאלה ואחרים. זמן אחר להתחיל לנצל את הקשרים שלכם, ולנוע קדימה.

בתולה
חומר וכספים - יותר מתמיד נראה שזה האישו לתקופה הקרובה, בתולות. נכון יש חופש ויש חו'ל מועד וכו וכו, אבל הבתולה הוא מזל ממוקד מטרה וכשצריך לשנות מטרות וגישה הפרטים האלה פחות משנים. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים בבית הכספים שלכם מזמין התארגנות כלכלית מחודשת, ושינוי גישה, אכן.

מאזניים
נראה שהמיקוד בגלגל המזלות השבוע ובשבוע הבא הוא במזל שלכם, מאזנאים. אל מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי שכבר נמצאים שם מצטרפת השבוע גם השמש, וביחד עם יוצרים ים של אקשן מכמה וכמה סוגים: פיזי, תקשורתי, ואמביציוזי. זה הזמן לחבר את כל החלקים המורכבים של בני המזל הזה לכמה מטרות יעודיות, ובאופן ממוקד להשתמש באנרגיה הזו כדי לפרוץ דלתות ומחסומים, שעצרו אתכם עד כה.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, עקרבים, כשהיא מנסה להכניס תכנים רכים ורגשניים יותר לעולמו הקשוח והמחוספס של העקרב המצוי. אולם השבוע זה עלול להיות מעט קשה יותר: זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע תוקפני ולא קל. כדאי לא להרוס יחסים יפים בגלל קריזות שכאלה, אם אפשר.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים בא לידי ביטוי בעיקר בצד החברתי שלכם, קשתים: זה בדיוק הזמן להרחיב את המעגלים, ולהשתמש בסוכות ובחול המועד כזמן איכות נפלא להיכרות עם חברים וידידים חדשים ולהכנסתם לחייכם. זמן מצוין לבלות ביחד, ולאפשר לקשת הסוליסט גם להיות חלק מהחבורה, ולא רק מנהיג - או סוליסט...

גדי
על פניו זה נראה כמו שבוע אמביציוזי במיוחד, וקצת חבל שהוא נופל על החג וח'ול המועד: מקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מפעיל אתכם בעוצמה ומדגיש את היכולת שלכם כעת להיות במרכז העניינים לשלוט במה שקורה ולהפעיל את כולם מסביב. זה לא חייב להיות דווקא בתחום המקצועי - זה יכול להיות גם כשאתם משמשים המנוף לאיחוד המשפחה ולבילוי המשפחה - מיקוד וארגון, כידוע, זה בדיוק הגדי שלנו....

דלי
זהו זמן מצוין לטיולים מכל הסוגים, להליכה רגלית או נסיעה רכבית, ולמפגש עם נופים אחרים, הן אנושיים והן טבעיים. נצלו את השבוע ככל האפשר לשנות אנרגיה מצבים וזויות ראייה, פגשו אנשים מעניינים, והרחיבו אופקים ודיעה. אולם.. זוית העימות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולניתוקים כאלה ואחרים: סעו בזהירות מכסימלית, ואל תנתקו קשרים גם אם נדמה לכם שאין ברירה...

דגים
ונוס הרגשית שוהה כעת במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, והיא מביאה איתה צורך לנקות משקעים רגשיים הקשורים ליחסים ולרגשות כדי לפנות מקום לרגשות ולאנשים חדשים. זמן טוב גם לשיחות נפש ועומק ארוכות אל תוך הלילה עם פרטנרים שגם הם אוהבים זאת, ואולי גם לראיית כל התמונה מבחינה מקצועית וכלכלית כדי לתכנן מהלכים חדשים שכבר מתחילים לעלות על הפרק. שתפו אחרים בתכניות שלכם כדי לקבל משוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully