וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 12-18 בספטמבר 2021

עודכן לאחרונה: 12.9.2021 / 9:12

רוב ההחלטות שנקבל השבוע מונעות מרגש וללא שיקול דעת אמיתי. נסו שלא לפעול באופן פזיז

על פניו נראה שמפלס המתחים נמצא בירידה השבוע, כשגם השמש וגם מרקורי יוצרים זווית מתוחות לכוכב נפטון והמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד. אולם זה גם אומר שרוב ההחלטות שאנחנו מקבלים השבוע יהיו על בסיס רגשי וללא שיקול דעת אמיתי. גם זוויות המתח של השמש ומרקורי עם יופיטר מביאות איתן שליפות מהבטן וגישה פזיזה. נסו להתאפק, לעצור רגע, לחזור לשליטה - ואז לפעול.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש בזווית של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל.
2. ונוס הרגשית בזווית פעולה 90 מעלות לסטורן הנוקשה.
3. השמש בזווית של מתח 150 מעלות ליופיטר.
4. מרקורי כוכב התקשורת בזווית של מתח 150 מעלות לנפטון הרגשי.
5. כוכב מרס עובר ממזל בתולה למזל מאזניים.

הזוויות הקשות של השבוע - זווית העימות של השמש עם כוכב נפטון שממול. הזווית הזו ואחריה גם זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב נפטון, מביאות איתן מעורבות רגשית גבוהה במיוחד השבוע ואפשר לומר שמאחורי הקלעים הרגשות הם אלה שמכתיבים את הפעולות ולא ההגיון. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לחזור לקרקע, אחרי הטלטולים והזעזועים שהעבירו אותנו ונוס, יופיטר, פלוטו ומרס בשבוע החג של ראש השנה - והקרקע הזו חייבת להיות מעשית ולא רגשית, ובעיקר כזו שמורכבת מהרבה פרטים קטנים. גם מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח לנפטון לא עושה לנו חיים קלים: זהו מיקום שמדגיש את היות התקשורת שלנו רגשית ורגשנית ולא פרקטית ואפקטיבית, מה שאומר גישה מעט רומנטית או נוסטלגית או גישה של גירוי תגובה - ולא גישה מעשית שמבוססת על עובדות.

לכן חשוב השבוע להיצמד עד כמה שאפשר לעובדות ולא למה שאנחנו חושבים שהן העובדות. חשוב לדעת כיצד לגשת אליהן, בעיקר כשמדובר בתגובות רגשיות לאירועים אקטואליים כמו בריחת האסירים ומפלס האלימות שעולה מצד הפלסטינים שמשתמשים בכך כמניפוליציות רגשיות ומפעילים מחדש את כל ציר ההתנגדות לצה"ל בגדה ובעזה.

מי בעיקר יושפע רגשית מהמצב ומכל מה שקורה? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, אריה, דלי, עקרב ושור.

גבר מתלבט. ShutterStock
אל תקבלו החלטות פזיזות השבוע/ShutterStock

הרגשות השבוע - בשבוע כזה שבו נפטון הרגשי מככב ומביא איתו רגעי אופוריה בצד רגעי דכאון קליל וחוזר חלילה, ישנה גם זווית רגשית אחרת, זו שמייצגת ונוס. מצד אחד, זו נחשבת זווית קשה: סטורן הוא כוכב קשוח וזווית שלו עם ונוס בהחלט מורידה את מפלס השמחה והכיף - והיא עושה זאת כך שהיא מזכירה לנו את העובדות, בעיקר אלה שאנחנו רוצים לשכוח: האוברדראפט המתחזק, המתחים שעולים ביחסים והקושי להעמיד פנים שהכל "לאבי דאבי" כשהעובדות מכבידות עלינו ועל הקרקע שמתחת לרגלינו. בעוד נפטון קשור בעיקר לאי ודאות ולקושי לחוות את המציאות כפי שהיא, סטורן עושה בדיוק את ההיפך: הוא מנסה לשקף לנו את המציאות כפי שהיא אחד לאחד דרך העובדות - ולא דרך הרגשות.

התוצאה - צורך חזק יותר לתרגם את העובדות של סטורן לעשייה בשטח ולמספרים קטנים, ולחזק את הקרקע שמתחת לרגלינו כדי להתמודד עם הפחד, החששות והמצוקה שסטורן מביא איתו. אולי משום כך, בשבוע שבו מככב לנו נפטון, דווקא סטורן נותן לו פייט רציני ומשמעותי על ידי שימת העובדות בראש סדר העדיפויות ולא שימת הרגשות במקום הזה, כך שנפטון לא באמת גורם לנו לפעול כדי להתמודד עם עולם הרגש, אבל סטורן בזווית הפעולה שלו עם ונוס - בהחלט כן.

אז מה עושים? מתמודדים עם העובדות שזקוקות לטיפול, כמו תשלומי חשבונות שלא שולמו, שיחות בירור שלא נעשו והחלטות מקצועיות וארגוניות - ומחזירים את הבטחון לקרקע שמתחת לרגלינו. לגבי הרגשות עצמם, אלה שמפעילים אותנו בעוצמה חששנית ומודאגת שכזו בזווית שבין ונוס לסטורן - ברגע שנתמודד עם הסיבות המעשיות שגרמו לתחושות חוסר הבטחון והמצוקה, הם ירגעו מעצמם.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.

הזווית האסרטיבית של השבוע - זו זווית המתח בין השמש ליופיטר, כוכב השפע והמרחבים. בשבוע הקודם הביאה איתה הזווית הזו בין היתר גם לפריצה מבית הכלא, כשהצורך בחופש הפך סמלי והשתמש בזווית של מרס ליופיטר כדי לפרוץ את החומה ולהימלט. השמש בזווית של מתח ליופיטר מביאה איתה תחושות דומות: צורך לשבור מסגרות שמעכבות אותנו או לפחות לא להתחשב בהן, כדי לפרוץ החוצה למקום חופשי ושמח יותר. אולם השמש אינה מרס והצורך המרדני הזה לא חייב לשבור מסגרות או חומות כדי לצאת לחופשי: הוא פועל בעיקר מול סמכויות בחיינו שמעיקות עלינו ומנסות להכתיב לנו איך ומה לעשות, או מול עצמנו כשאנחנו מתקשים לעשות את מה שבאמת מתחשק לנו ועומק המחוייבויות מכביד מאוד.

אולי משום כך הזוית הזו עלולה להיות גם סוג של דווקא לעולם, למציאות סביבנו או לנו עצמנו, והיא עלולה להתבטא בנהיגה לא זהירה, כעסים ודרמות מיותרות או כעסים ילדותיים שפוגעים בעיקר בנו - ואפילו אופטימיות יתר שעלולה לגרום לנו לבזבז כספים שלא לצורך. בקיצור, זהירות בהחלטות שלנו השבוע ובעיקר הימנעות מלקיחת סיכונים מיותרים, בבנק או בכביש.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, עקרב, קשת, תאומים, דגים ובתולה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של כוכב מרס ממזל בתולה המעשי למזל מאזניים החברתי. המעבר הזה לא עושה חסד עם כוכב מרס: במזל בתולה היו לו עובדות להתמודד איתן או לפעול דרכן, אבל במאזניים הוא מוחלש למדי: מזל מאזניים נמצא מול מזל טלה עליו הוא שולט והוא זקוק להרמוניה להכלה ולאמפטיה בעוד כוכב מרס מביא איתו בדיוק את ההיפך: סערות, דרמות, והקצנה של הרגישות להרמוניה עד כדי הפיכת ההרמוניה לאוסף של דרמות קטנות, האשמות ומניפולציות - כשהקושי להזדהות עם הזולת מתחזק והצורך לפעול דרך עצמנו והצרכים שלנו תופס פיקוד.

עוד בוואלה!

תחזית אסטרולוגית לשנה העברית החדשה תשפ"ב

לכתבה המלאה
כסף ומחשב. ShutterStock
הירגעו עם ההוצאות השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים, ומתרכך מאוד. חשוב עכשיו לא לריב עם חברים ומשפחה כשדברים לא קורים כפי שרציתם ולא להאשים אותם בשטויות. זמן לצאת מעצמכם ולחשוב בשנים.

שור
הרוחות מתחילות להירגע והאקשן עובר לתחום המקצועי. הגיע זמן לתרגם את כל הבלגן הזה למטרות מקצועיות בימים הפנויים עד החג או הצום הבא, מה שיבוא קודם: עובדות, חברים, ורק הן.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של מתח עם כוכב נפטון הרגשי, אלמנט שמדגיש את הצורך להצמד לפרטים הקטנים ולא להתרגש משטויות וליצור דרמות מיותרות: להגדיר מטרות - ולבצע! קפיש?

סרטן
מרקורי וגם מרס במזל מאזניים מביאים איתם הרבה אקשן ותקשורת הביתה, אבל ונוס מביאה איתה את הרומנטיקה היישר ממזל עקרב, ולסרטן כידוע קשה להשאר אדיש... השקיעו באהבה, וכמה שיותר ממנה.

אריה
מעברה של ונוס למזל עקרב מביא איתו את הצורך להשלים להתפייס ולפתוח דף חדש עם בני הבית, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, וגעיקר לאפשר לאהבה להגיע לביחד הכי קרוב שלנו - למשפחה. מוכנים? תנו שאגה כדי שאדע..

בתולה
אחרי חודשיים אנרגטיים מאוד אך גם מתישים למדי עובר כוכב מרס ממזל בתולה למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ומעביר ביחד איתו את הבלגן האופייני, אולם אצבע זהירה ומדויקת על ההדק תמנע הוצאות ובזבוזים שלא לצורך. וזה אפשרי.

מאזניים
אל מזל מאזניים החברתי והעדין עובר לו מרס כוכב האקשן ומתחיל לייצר דרמות, להסעיר את הרוחות מכיוונים שונים, ולהפר את השקט וההרמוניה שאתם זקוקים לו כל כך. מה עושים? פשוט מאוד: לא משתפים איתו פעולה, ולא מבזבזים כספים בגלל ונוס שעוברת למזל עקרב. פשוט לא!

עקרב
משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע (הבא): ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מרככת את הקשיחות העקרבית המוכרת, ומביאה את הקסם שלה שעוזר לכם לפתוח את הלב, ובמקום לרטון ולהתמרמר - פשוט לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם... אהבה, מכירים? הלו, שם? כן, זו בוורוד. תנו לה צ'אנס.

קשת
זוית של מתח בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גישה עצבנית וחסרת שקט, מהסוג שגורם לכם בדרך כלל להכנס להרפתקאות או לעשות שטויות. נסו לעצור בזמן ולא לתת לאדרנלין ולזוית הזו להפעיל אתכם השבוע כי זה יגמר בבכי..

גדי
זוית של מתח בין סטורן הנוקשה לונוס הרגשית מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל ואיתה אפשרות לשיקול דעת רגשני וגרוע. נסו להתמקד בעבודות ואל תאפשרו לרגש לקחת פיקוד על ההחלטות שלכם השבוע, גדיים.

דלי
ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם ומביאה איתה למערכות ים של קסם אישי מכל הסוגים כמו גם יכולת לתת לאהבה את המקום הגבוה ביותר שאפשר בחייכם... נכון שהדלי השכלתני מעדיף עובדות, אבל לא תתנו פעם צ'אנס גם ללב, דליים? כלומר... צ'אנס אמיתי?

דגים
נפטון שליט המזל שלכם שולט בשמים השבוע ובגדול: גם בזוית העימות של השמש איתו, וגם בזוית המתח שהוא יוצר עם מרקורי כוכב התקשורת. מצבי הרוח משתנים במהירות וישנה חוסר יציבות באוויר, אבל... עם קצת רצון טוב וגישה יצירתית באמת, תעברו את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully