וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה בקלפים: 4 הקלפים שאתם ממש רוצים לקבל בקריאה שלכם

מירי בת שדה

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 9:12

4 קלפי המלכות שבחפיסת קלפי הטארוט מסמלים אנרגיה נשית אקטיבית, הרבה נתינה, בשלות והגשמה. אם בקריאה הקרובה תזכו לאחד מהם - כנראה שאתם על המסלול הנכון

המלכות בחפיסת קלפי הטארוט מסמלות אנרגיה נשית אקטיבית, נתינה, בשלות והגשמה. המלכות משקפות הלך רוח ותכונות אנושיות. לכל המלכות כתר על הראש, הן לבושות בשמלות ארוכות המכסות את הרגליים. הפנים של כל מלכה רציניות ופונות לצד. כל אחת אוחזת ביד את סמל הסדרה שלה. כל דמות של מלכה מכילה משהו מאיתנו. אם נדע לקחת את המסרים והערכים כמנוף לצמיחה אישית והתפתחות רוחנית - הרווח יהיה שלנו. ניתן להבין כל קלף גם מההיבט המעכב שבו אשר מזמין אותנו לתיקון, כמו שאומרים - כל עכבה לטובה. מוכנים להכיר אותן?

קלפי המלכות. מירי בת שדה, אתר רשמי
4 קלפי המלכות/אתר רשמי, מירי בת שדה

מלכת המטות - מייצגת את מזל אריה מיסוד האש. קלף זה משקף את הצורך לנהל ולקחת עניינים לידיים, לפעול ולשפר כל תחום בחיים עם יכולת הדרכה, יצירתיות ושמחת חיים. בן\ת מזל אריה הוא אדם פתוח כריזמטי ואופטימי שאוהב להיות במרכז ולהרשים באמצעות הכישורים התקשורתיים, עם יכולת להשפיע ולהפעיל אנשים אחרים. הקלף מבטא אדם עם עוצמה טבעית. מלכת המטות שואפת להנהגה ומבקשת לפתח צניעות - ולא לבסס גאווה רק על בסיס הישגים.

מלכת המטבעות - מייצגת את מזל שור מיסוד האדמה. הקלף משקף חיבור לאדמה, יציבות ושאיפה לחיים פשוטים ונוחים. בני מזל שור לא אוהבים שינויים. הם כן אוהבים ביטחון כלכלי, יופי ואסתטיקה. הקלף מבטא אדם שעובד קשה ומצד שני אוהב חיי נוחות ולהתפנק. המסר של הקלף הוא לשחרר כעסים ולזרום, לפתח ערך עצמי ובטחון פנימי, לא לפחד לצאת מאזור הנוחות ולטפל ולייעל מצבים ריאליים. בשאלה על זוגיות, מלכת המטבעות יכולה לייצג חיבור נכון במערכת יחסים והתפתחות של יציבות וטיפוח הקשר.

מלכת הגביעים - מייצגת את מזל עקרב מיסוד המים. הלך הרוח של קלף זה הוא של הזמנה לבצע שינויים. להגיע לאמת וללכת עד הסוף עם המטרה. הקלף מבטא עולם פנימי עשיר עם קושי להיפתח רגשית. לקלף זה יש זיקה לזוגיות ולמערכת יחסים עמוקה - כי מזל עקרב משקף עולם רגשי עמוק, חושניות ואינטואיציה חזקה. גורם מעכב עלול לגרום לתקיעות במקום לנצל הזדמנויות לשינוי.

מלכת החרבות - מייצגת את מזל דלי מיסוד האוויר. האינטלקט והיצירתיות מגויסים לפתרון בעיות ודרך פעולה. הקלף מייצג שפע רעיונות, אינטליגנציה ועצמאות. ביחס למערכת יחסים - זקוק למרחב אישי. לכן קיימת תחושה של איפוק ויחס צונן לעיתים. הדלי משקף תכונות של מקוריות, אינדיבידואליות והומניטריות. הוא אדם אכפתי וטיפוס נאור הדוגל בשוויון חברתי וצדק.

עוד בוואלה!

פענוח קלפי טארוט: על מה מעידים קלפי המלכים?

לכתבה המלאה

קריאה לדוגמא

קלפי טארוט - קריאה לדוגמא. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי טארוט - קריאה לדוגמא/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

פנתה אלי מיכל (שם בדוי) אשר התלבטה האם לקבל את העבודה שהוצעה לה בניהול. השאלה: "האם נכון לי לקבל את הצעת העבודה בחודש הקרוב?". הקלפים בפריסה: מלכת המטבעות, אס המטות ומלכת המטות. למיכל יש הזדמנות לקבל תפקיד ניהולי ולבצע את העבודה ברצינות, בהשקעה רבה ואפילו ליהנות מהמשימות שתיקח על עצמה. קלפי המלכות וקלף אס המטות מזמינים אותה לקבל את הצעת העבודה החדשה עם פוטנציאל חיובי להצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully