וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פענוח קלפי טארוט: על מה מעידים קלפי המלכים?

מירי בת שדה

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 9:53

מקובל לחשוב שקלפי המלכים מייצגים עמדה של כוח, אך לא כולם דומים והם אינם עוסקים רק בעוצמה וסמכות. הנה כל מה שהם באמת אומרים

קלפי טארוט. ShutterStock
מי אתם קלפי המלכים?/ShutterStock

בחפיסת קלפי הטארוט 78 קלפים, מתוכם 16 קלפי חצר, הכוללים מלכים, מלכות, נסיכים ואבירים המייצגים 12 דמויות אנושיות, מסמלים מזלות אסטרולוגים ומקושרים ל-4 היסודות. המלכים מייצגים עמדה של עוצמה. בכתבה זו אתמקד במלכים: ארבעת המלכים מייצגים ארבעה מזלות אסטרולוגים, כל אחד מהם משקף הלך רוח מסויים שיסייע וינחה את האדם כיצד לפעול. הם יכולים לייצג את השואל עצמו, את המזל האסטרולוגי שלו, את ההזדמנויות והפוטנציאל להתקדמות בשלב מסויים בחייו - אך לא נותנים תשובה חד משמעית . כלומר הם ניתנים לפירושים מגוונים.

מלך המטות - מייצג את מזל טלה, שייך ליסוד האש. מונע על ידי רצון וביטוי ה"אני", יכול לסמל אדם המתלהב מהר בהתחלה אך כבה מהר בהמשך. הכוח שלו טמון ברצון ובאנרגיה היצירתית שלו. אדם דינאמי וחברותי. מה שעלול לעכב אותו זו האימפולסיביות וחוסר הסבלנות.

מלך החרבות - מייצג את מזל מאזניים, שייך ליסוד האוויר. מסמל אדם שוחר שלום, פייסן והססן. לקלף יש זיקה למערכות יחסים ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה. מה שעלול לעכב אותו הוא חוסר היכולת לקבל החלטות. אם כבר יחליט ,זה יהיה על סמך שיקולים הגיוניים. הוא מתחשב בזולת. הנטייה שלו היא לרצות את האחר ובכך לבטל את רצונותיו.

מלך הגביעים - מייצג את מזל סרטן, שייך ליסוד המים. חותר ליציבות בכל הקשור לבית ומשפחה. הקלף יכול לבטא נטייה להיעלב, רגישות יתר והתרפקות על העבר. לכן האדם מתקשה להתקדם. הוא צריך ללמוד מתי לגונן ומתי לשחרר, ולבסס את הביטחון הפנימי שלו.

מלך המטבעות - מייצג את מזל גדי ויסוד האדמה. יכול לסמל אדם המתרכז בהישגיות וקריירה. מכוון מטרה. זהו קלף שהמסר שלו מצביע על נטייה לפספס את הנאות החיים מצד אחד ומהצד השני רצינות יתר וגישה מיושבת ואמינה. הוא אחראי ומתמיד. אם תבוא שאלה לגבי עבודה וקידום בקריירה, קלף מלך המטבעות עשוי להראות על הצלחה.

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי המלכים/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

כל קלף מסדרת המלכים יכול לציין אדם מסוים עם גישה וצורת התנהגות או דרך פעולה. יש בקלפי החצר אלמנטים אנושיים וידידותיים. הפירוש לקלפים אלו ייתן רמזים לנטיות אנושיות ומצבי חיים יומיומיים וכך הם עשויים לעורר בנו הזדהות לשאיפות ,רגשות ורצונות. בשאלה על זוגיות, קלפי המלכים יכולים לשקף הלך רוח ואת האנרגיה במערכת היחסים לדוגמא: אם קלף התשובה יהיה מלך הגביעים, ניתן להניח שהקשר מבוסס על אמפטיה, בגרות רגשית עם זיקה למשפחתיות יציבה, קשר נעים ורומנטי. כמובן שגם לקלפים האחרים בפריסה יש אמירה ומסרים. אם קלף התשובה יהיה מלך המטבעות, נראה שהקשר מבוסס על מעשיות. במקרה שבו לא מופיעים גביעים מיסוד המים בפריסה, יש להניח שהקשר בנוי על מניעים חומריים. בני הזוג עסוקים בקריירה שחשובה להם מאוד.

מלך החרבות כקלף תשובה ינחה את השואלת לשיקולים רציונליים. התקשורת במערכת הזוגית טובה. יש התחשבות והרמוניה בין בני הזוג. כמובן שהתשובה תלויה גם בקלפים האחרים. אם בפריסה יופיע גם קלף הנאהבים, הדבר יראה על התלבטות ונדרשת החלטה ברורה לגבי הקשר לטווח ארוך.

פריסה לדוגמא:

קלפי טארוט. מירי בת שדה, מערכת וואלה!
קלפי טארוט/מערכת וואלה!, מירי בת שדה

אחת השואלות ביקשה לדעת "האם יש פוטנציאל חיובי לחזור לקשר זוגי עם נ' בחודשיים
הקרובים"? הפריסה: 4 חרבות, מלך המטבעות, 8 מטבעות (כפי שניתן לראות בתמונה כאן למעלה). נראה לפי הפריסה הזו ש-נ' עובד קשה ומשקיע מאמצים רבים בעבודה ובקריירה שלו. על כן בחודשיים הקרובים הפוטנציאל לחזור לזוגיות אינו מבטיח. השואלת תוכל לשאול שוב בעוד זמן מה ואולי יהיה שינוי.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully