השיטה הרוחנית להתמודדות עם אימת הווריאנט ההודי

מרפאים רוחניים רבים מודים כי העלייה הניכרת בנתוני התחלואה העולמיים בקורונה דחפה רבים לפנות לריפוי רוחני ולייעוץ עם קוראים בקלפים. יש להם גם כמה שיטות שאולי יעזרו לכם להירגע

24/06/2021
פחד מקורונה. ShutterStock
"הפחד מקורונה משפיע על כולנו. אתם לא לבד"(צילום: ShutterStock)

מרפאים רוחניים וקוראי קלפי טארוט מדווחים על עלייה ניכרת בפניות אליהם מאז התפרצות נגיף הקורונה, כשאפילו הרגיעה האחרונה בכמה מדינות אירופאיות לא הצליחה לשנות את המצב. אנשים חוששים לחטוף את המחלה, מודאגים בנוגע לעתיד שעדיין לא נראה אופטימי מספיק ומחפשים נחמה ברפואה האלטרנטיבית ובמגלי עתידות.

הנומרולוגית הסלבריטאית וקוראת קלפי הטארוט שילה מ.באז'ז, העובדת כעת מדובאי, טענה בפני ה-New Indian Express שכמות הפניות אליה בשנה האחרונה אילצה אותה לגייס עובדים נוספים: "מאז הסגר הראשון ועד היום אנחנו מקבלים פניות רבות מאנשים שחיים בפחד. הכמות עלתה באופן כה ניכר שאנחנו לא עומדים בלחץ", היא סיפרה, "זה נורמלי שאנשים חשים רגשות שליליים בתקופה כזו. החרדה מאוד הגיונית ואנשים צריכים לדעת שהם לא לבד בסיפור הזה. אני ממליצה על טיפולים רוחניים כגון מדיטציה, רייקי, יוגה וכדומה. טיפול לנפש ושחרור רגשות שליליים בהחלט יכול לסייע בהתמודדות עם המצב".

עוד בוואלה!

חשיבות המדיטציה והייעוץ הרוחני בעידן המודרני

לכתבה המלאה
"העצה שלי לאנשים היא ליצור מקום מאושר משלהם. להפוך את הבית שלהם למקום מאושר וחיובי"(צילום: ShutterStock)

קוראת קלפי הטארוט, רבת'י קרישנקומר, מסכימה עם שילה. לדבריה אנשים חיים כעת תחת אנרגיה שלילית שקשה להסירה. היא אמרה: "אורח החיים השתנה מאוד עם העבודה מהבית שנכנסה לתמונה. אנשים איבדו את הזמן שלהם וכתוצאה מכך רמות הלחץ עלו. העצה שלי לאנשים היא ליצור מקום מאושר משלהם. להפוך את הבית שלהם למקום מאושר וחיובי. להדליק נרות, להאיר את הבית, לעשות מדיטציה, להשמיע מוזיקה מרגיעה. להתמקד בשקט".

הקואצ'רית ומתרגלת קונדליני יוגה אבריל קוודרוס טוענת שניתן להתמודד עם הפחדים שלנו אם נמצא את מה שמעורר אותם. "אנשים לא רגילים לחיות מחוץ לאזור הנוחות שלהם. זה מצב שהם לא רגילים אליו, מה שמוביל לדיכאון וחרדה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא להעביר את המיקוד שלנו לדברים המאושרים והחיוביים ולא להתמקד בשלילי. להעריך את מה שיש לנו, לעבור להלך רוח של הכרת תודה. הדברים שאנחנו מתמקדים בהם מתרחבים. זו התחלה של עבודה עצמית ארוכה במסע להיות בריאים יותר נפשית. כמובן שאני ממליצה גם לפנות למאמן אישי. מאוד חשוב לשתף ולדבר עם מישהו על הדברים שעוברים עלינו, במיוחד בתקופה כזו".

דרכים להתמודדות עם הסטרס(צילום: ShutterStock)

ההרבליסט הקליני שרון קוצר המליץ לנו לאחרונה על כמה שיטות שעוזרות להרגיע את הסטרס, ביניהן שימוש בצמחי מרפא כגון הוולריאן, הקמומיל ושורש הוויתניה המשכרת, ניצול הזמן המתוח לתרגילי נשימה ויוגה והקפדה על תפריט מאוזן הכולל חלבונים, דגנים מלאים, ירקות ופירות שעשירים בויטמינים B ו-C ולפחות 10 כוסות מים ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully