וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לנודיסטים

שלומי סנדק

31.10.2006 / 8:32

שלומי סנדק סבור שבגן עדן כולם מתהלכים עירומים ובטוח שאם היו מכריחים אתכם להתפשט, הייתם מעדיפים לגמור בגיהנום

לפתע נפתח צוהר בשמים וסולם ארוך החל לרדת ממנו באיטיות לעבר האדמה. ברגע שהסולם נגע בקרקע הופיעה לידו דמות חצי שקופה של מלאך בעל כנפי אור גדולות, עטוף במעין הילה בצבע זהב.

המלאך הביט בנו במבט שכולו טוב לב ואמר בקול רך: "הקשיבו לי בני האלוהים! בורא עולם החליט לפתוח בפניכם בשנית את שערי גן העדן, החל מרגע זה יכול כל אדם לעלות בעזרת הסולם, הישר לקומת הכניסה של גן עדן!"

מיד החלו אנשי הדת להידחף לעבר הסולם ולקרוא לעבר המלאך: "קודם אני, קודם אני! לא החסרתי מימי ולו תפילה אחת!" "קודם אני, קודם אני! אני צם בכל רמאדאן!"

"יש מספיק מקום לכולם, אין צורך להידחף", הרגיע אותם המלאך והוסיף: "רק דבר אחד, אל תשכחו שבגן עדן לא היה אז וגם אין בו היום - ביגוד. אם כן, הורידו את בגדיכם, התפשטו ועלו בבקשה לגן עדן עירומים".


אני מניח שלו סצנה כזאת הייתה מתרחשת במציאות, רבים מאנשי הדת ומה"מאמינים" לא היו מעזים לפשוט את בגדיהם, לעיני כל ולעלות בסולם. מאחר וגן עדן הוא למעשה מרחב נודיסטי, ללא הפרדה בין גברים, נשים וילדים, אני מניח שכיום, ה"דתיים" - יהודים, נוצרים ומוסלמים גם יחד, היו מפגינים נגדו מעבר לכביש, כשהם אוחזים בידיהם כרזות הקוראות ל"סגירה מיידית של מרכז הפריצות, ההפקרות והזנות".

אולי הם אפילו היו דורשים להעמיד את אלוהים לדין על ניהול גן נודיסטי ללא רשיון עסק, ובאותה הזדמנות להוסיף לכתב התביעה סעיף של עבירה על חוקי הסמים, שכן מי אם לא אלוהים עצמו בורא מידי שנה את כל שיחי המריחואנה?

מדהים כמה חזקה ומושרשת הרתיעה מעירום, למרות הידיעה שכך ברא אותנו האלוהים. ניתן להבין על פי תגובתו של האלוהים, כי הוא לא ראה בעין יפה את עלה התאנה שהאדם החליט ללבוש ולמרות זאת, למרות שהבגד הוא תוצאה ישירה של החטא הקדמון, עדיין אנו דבקים בו וממשיכים לכסות את מבושינו, ממשיכים להסתיר את היצירה המדהימה ביותר של הבורא ולהמחיש לו בזאת כי ההשפעה הממסטלת של התפוח עדיין לא פגה.

בגן עדן שלפני התפוח, האדם היה הכי הקרוב לאלוהים שאפשר, והוא היה מתהלך ומתפקד בעירום.
שאלו את עצמכם עכשיו: האם הייתם מוכנים להיכנס לגן עדן לו הכניסה הייתה מותרת, כמו בעבר, בעירום בלבד? אם אלוהים היה נגלה בפניכם ומזמין אתכם להתקרב אליו בתנאי שאתם עירומים ("של נעלייך מעל רגליך") לחלוטין, האם הייתם משליכים בחופזה את בגדיכם ורצים לעברו בשמחה, או הייתם מתקשרים למשטרה כדי שיאסרו את המשוגעים האלה שמתפשטים באמצע השכונה לעיני כל?

שלומי סנדק מתגורר כיום ב"חאן עדן", באחד המקומות העוצמתיים ביותר של הנגב, שעתיים וחצי נסיעה מהמרכז. הוא מעביר במקום סדנאות שונות ואירוח אלטרנטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully