וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילינג מגנטי

אוריאלה פז-מורין

24.8.2006 / 10:40

אוריאלה פז-מורין משוכנעת בקיומן של 36 צ'אקרות במקום 7 ומבטיחה לכם שאת תטפלו בהן כמו שצריך הן ישנו את חייכם

שיטת אומגה O.P.M, היא טכניקה שמטרתה להביא להעצמה אישית, הפועלת על מרכזי האנרגיה של הגוף וסביבתו. לפי שיטת האומגה קיימים בנו ובסביבתנו 36 מרכזי אנרגיות (צ'אקרות), זאת לעומת 7 הצ'אקרות המקובלות כיום.

אוריאלה פז- מורין, מפתחת השיטה, מסבירה כי 36 המרכזים האנרגטיים, הם פתחים להזרמת אנרגיה ברמות שונות, אשר משפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש. ניתן לאמן את פעילותם של המרכזים האנרגטיים הללו, ולהיעזר בהם לצורך השפעה על נסיבות החיים ואיכותם. כשהאנרגיה זורמת דרכם בחופשיות, האדם חווה זרימה בהיבטים שונים בחייו.

מרכזי האנרגיה מצויים בחלקם בגוף עצמו, וחלקם בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את האדם. זאת בדומה למבנים אטומיים או מולקולריים, בעלי גרעין, אשר סביבו מתקיימת מערכת נעה ומחוללת המגיבה לשדות מגנטיים ואף יוצרת אותם.

שיטת הטיפול עושה שימוש בכוח התודעה בשילוב עם הילינג מגנטי. הזרמת אנרגיה מגנטית עוצמתית בעזרת טכניקה נלמדת, מפעילה את הצ'אקרות, ומאפשרת יצירת סדר חדש בשדה המגנטי של האדם ובמערך האנרגטי שלו. הסדר החדש מביא לשינויים הרצויים על ידי המטופל בתחומי חיים שונים, כמו שינויים בדרכי החשיבה, שינויים בריאותיים, קידום פרוייקטים ואפילו שינוי האקלים בבית.

צ'אקרות עיליות ודינמיות

36 הצ'אקרות על-פי תורת האומגה נחלקות ל-3 קבוצות:
צ'אקרות קלאסיות - הקרובות ביותר לגוף הפיזי ומקושרות לצבעים שונים, אשר יחד מהווים את כל ספקטרום צבעי הקשת. צ'אקרות אלה משפיעות על איזון ראשוני נדרש.

7 צ'אקרות עיליות - מצויות במרחב מקביל לקלאסיות, אך רחוק יותר מהגוף עצמו. הן מאפשרות שינוי דפוסים רגשיים ומנטליים וטיפול בנסיבות עבר, המשפיעות על ההווה. צ'אקרות אלה מאפשרות הזרמה של האנרגיה המגנטית באמצעות סמלים מיוחדים, המהווים "תמרורי דרך" לאנרגיה, ותפקידם לכוון את הזרימה ולאפשר אותה.

22 צ'אקרות דינמיות - מחוללות בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את האדם (ההילה, אאורה) ומאפשרות מצבי חיים מיטביים, חיבור לחזון הגבוה וליכולת להגשים רצונות וייעוד חיים.

איזון וחוסר איזון ב-7 מרכזי האנרגיה הקלאסיים

כאשר מרכז אנרגטי נמצא בעודף אנרגיה, חוסר אנרגיה או בחוסר תיאום עם מרכזים אחרים, נבלמת הזרימה החופשית ואיכות החיים נפגמת בהתאמה.

באמצעות שיטת אומגה ניתן לאבחן ולזהות את מצב הצ'אקרות. לפניכם מידע על 7 הצ'אקרות הקלאסיות. תוכלו להיעזר בו כשאלון עצמי לאיבחון בסיסי של מצבכם:

צ'אקרה ראשונה - (אדום) ממוקמת בבסיס עמוד השדרה. נושאים: אדמה, שורשים, הישרדות, גוף, הווה, מסגרות, מימוש ויכולת להוציא דברים אל הפועל.

שאלות מנחות: עד כמה אתם מחוברים אל הגוף ואל המציאות? עד כמה אתם מסוגלים לחוות בהווה ולהוציא דברים אל הפועל? האם אתם סבלניים מספיק? האם קיימת גמישות או נוקשות בעמדות ודעות? האם אתם נמצאים במצב של הישרדות או במחשבה שאין מספיק? מהו יחסכם למסגרות, סדר וממסד?

צ'אקרה שניה - (כתום) ממוקמת במרכז הבטן מתחת לטבור. נושאים: יצירתיות, יחס לאנשים ולחברה, מיניות, כיבוש, דחפים ורצונות, חיוניות, חופש, תנועה, טבע, ספורט, מרחב.

שאלות מנחות: מהן האמונות לגבי שפע? האם התנועה בחיים מאוזנת? מהו הקצב? עד כמה אתם נותנים ביטוי וחופש ליצירה ואמנות? האם קיימת תשוקה מינית? האם יש צורך בכיבוש מיני אינטנסיבי? האם ישנה ויטליות, חיוניות, סקרנות ושמחת חיים לעומת הסתגרות וחוסר אנרגיה?

צ'אקרה שלישית - (צהוב) ממוקמת במקלעת השמש. נושאים: מקום בחברה, תחושת שייכות, שיתוף פעולה, שירות, עבודת צוות, יכולת הכלה, אימהיות, ביטחון פנימי, רגישות לסביבה, הרמוניה.

שאלות מנחות: האם קיימת תלות או עצמאות ביחס לסביבה? האם האדם הוא הסמכות של עצמו? האם מעורבים עם מישהו במאבק כוחות בתחום כלשהו? האם קיים ריצוי, ויתור על רצון או תשלום מחיר אישי למען הרמוניה? האם האדם משיג אהבה ותחושת שייכות דרך חולשה או לחילופין דרך השגת עמדת כוח? האם האדם משתמש בסמכותיות ובכוח שלו בדרכים חיוביות?

צ'אקרה רביעית - ממוקמת במרכז הלב, מקושרת עם הצבע הירוק (ריפוי) וורוד (אהבה). נושאים: אהבה, חמלה, נתינה, הרמוניה, אמונה.

שאלות מנחות: עד אתם פתוחים לקבל ולתת אהבה? עד כמה אתם מרגישים בטוחים בעולם? האם ישנה צרות עין, כפייתיות, דאגנות יתר או קנאה? האם אתם נסמכים על אחרים כעל כמקורות של אהבה? מה היכולת שלכם לבטוח ולהאמין בעצמכם?

צ'אקרה חמישית – (כחול) מצויה במרכז הגרון. נושאים: תקשורת, ביטוי דרך קול, יצירה, דיבור, כתיבה. ביטוי האמת הפנימית, ביטוי כשרונות, רעיונות חדשניים, העברת ידע, חוש הומור.

שאלות מנחות: כיצד אם מבטאים את עצמכם? האם אתם מבטאים את האמת שלכם? האם אתם פתוחים או מופנמים? האם יש לכם קושי לבטא רגשות? האם אתם פתוח לרעיונות חדשים ולשינויים?

צ'אקרה שישית – (סגול/ארגמן) מרכז זה נקרא גם העין השלישית ונמצא בין גבות העיניים. נושאים: אינטואיציה, מודעות עצמית, התבוננות, אנאליזה - אבחון וניתוח, רגישות, ריפוי, סיעוד, למידה, על-חושי.

שאלות מנחות: האם אתם פועלים למען המודעות העצמית? האם אתם לומדים וצומחים מתוך שעורי החיים או נעים במעגלים? האם ישנו ביטחון באינטואיציה ובתובנות הפנימיות? האם אתם בעלי כושר אבחנה במצבי חיים שונים? (לעומת בלבול או קיצוניות), האם קיימת חשיבת-יתר אינטלקטואלית או מנטלית? כיצד אתם מאזנים בין צורך במרחב אישי לבין חברותיות ותקשורת?

צ'אקרה שביעית – (לבן) מרכז הכתר, בקצה הראש. נושאים: מיקוד, זיכרון, מנהיגות, עצמאות, אינטליגנציה , אידיאלים, רצון, אחד, אחדות.

שאלות מנחות: עד כמה אתם פתוחים להתבוננות רוחנית? האם ישנה יכולת החלטה וכוח רצון? עד כמה קיימים מיקוד ובהירות הרצון? האם קיימת גמישות או נוקשות מחשבתית? נוכחות אישיותית - האם קיימת? האם מוגזמת? האם ישנה יכולת התחדשות והתאוששות? עד כמה קיים איזון בין צרכים ורצונות אישיים לבין התחשבות בסביבה ובאחרים?

צ'אקרת על – (זהב) כ-30-50 ס"מ מעל קצה הקודקוד. נושאים: משמעות לחיים, תודעת ייעוד ושליחות, חוש צדק, יושר, תקשור, הארה, סגירת מעגלים.

שאלות מנחות: עד כמה פתוחים להתבוננות רוחנית? האם ישנו חזון גבוה ומשמעות לחיים? כיצד מתועלים רגשות כעס ועצבנות? האם קיים איזון בין רצון "לשנות את העולם" לבין יכולת וכישורים מעשיים? האם אתם מאזנים בין אימפולסיביות ורצון עז לבין אמפתיה ואכפתיות אוניברסלית? האם האדם מצוי בקשר מודע לעצמי העליון ולהדרכה?


אוריאלה פז-מורין (לשעבר שדה-זהר): מנהלת את בי"ס אומגה להכשרת מטפלים. מאסטר הילינג, תקשור ודמיון מודרך פעיל. מורה בכירה מוסמכת מטעם מרכז "lumin Essence Productions", אורגון-ארה"ב לשיטות הילינג מתקדמות. מפתחת "שיטת אומגה"- כוח התודעה והאנרגיה המגנטית וסדרת "מאסטר-לייף" בדמיון מודרך למיגנוט מציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully