וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש תחת השמש

שלומי סנדק

15.8.2006 / 13:00

שלומי סנדק מעמיד את אבני המקום למבחן ומגלה מה צריך אדם לדעת בדרך לפיתוח אינטואיציה ותחושות בטן

לפני כמה חודשים הוזמנתי להרצות בכרמיאל. "אתה צריך להגיע לרחוב הערבה בשכונה הדרומית. כשתגיע לכניסה של העיר תרים טלפון ואסביר לך כיצד להגיע", אמר לי מזמין ההרצאה.

במהלך הנסיעה משכה את עיני אחת מאבני המקום, אבן כהה, שהייתה מונחת על המושב שלידי. מבלי לחשוב פעמיים, היד שלי נשלחה לעברה והניחה אותה על הבטן התחתונה, מקום מושבה של הצ'קרה השניה, האחראית, בין היתר, על 'תחושות הבטן'.

מכיוון שהגעתי לכרמיאל חצי שעה לפני הזמן המיועד, העברתי את הזמן בנהיגה ספונטנית, כדי להתרשם מהעיר. כעשר דקות לפני ההרצאה, עצרתי ליד מונית מקומית ושאלתי את הנהג איך מגיעים לשכונה הדרומית. "זו השכונה הדרומית!" השיב הנהג, "איזה רחוב אתה צריך?" "רחוב הערבה", אמרתי. במקום לענות, הפנה הנהג את אצבעו לעבר שלט קטן, עליו היה רשום: "רחוב הערבה".

באותו רגע הרגשתי גל של חום נעים באיזור הבטן התחתונה, בדיוק במקום בו הייתה עדיין מונחת האבן. סוף סוף הקוסמוס שולח לי את השיעור הראשון על אבני המקום: האבנים הכהות, שנראות כמו מתכת שהגיעה מהחלל והתקררה תוך כדי כניסה לאטמוספירה, מגבירות את היכולת שלנו לפעול על פי האינטואיציה ותחושות בטן. לא היה לי ספק שהגעתי בדיוק אל הכתובת אליה הייתי צריך להגיע, מבלי שהשקעתי מחשבה, רק הודות לכך שהאבן הייתה מונחת על המרכז האנרגטי שלי, האחראי על תחושות הבטן.

מאז הספקתי להעמיד את האבנים במספר מבחנים נוספים. למרות עיסוקיי בתחומים לא רציונלים, אני מחשיב את עצמי לאדם רציונלי ביותר, שזקוק ליותר מהוכחה אחת כדי להשתכנע. ועד עכשיו, בכל הפעמים שנעשה שימוש באבן הכהה, התוצאות היו מרשימות, מעל ומעבר למה שיכול להיחשב כ"צירוף מקרים".

7 צ'אקרות ו-3 מרכזי אנרגיה

בעוד שאבני החושן (הקריסטלים והאבנים המוכרות), המוזכרות לראשונה בספר שמות, פועלות על כל 7 הצ'קרות הראשיות שלנו, אבני המקום המוזכרות לפניהן, בספר בראשית, פועלות רק על שלושת המרכזים האנרגטים הבסיסיים הבאים:
1. האבנים החומות, הנמצאות בעיקר על פסגת ההרים הסמוכים לאוהל, עובדות על מרכז הבטן, האחראי על האינטואיציה ועל החוש הפנימי שלנו וכן על היכולת להקשיב להם.

2. האבנים הלבנות בצורת לב, אותן ניתן למצוא בערוץ נחל צין, עובדות על מרכז הלב. הן יעילות במיוחד לאנשים בעלי קושי להעניק או לקבל אהבה, וכן למצבים של לב שבור או סתם לב כואב. עדיין לא יצא לי לבדוק אם אבני הלב משפיעות גם על הרובד הפיזי ממש, אבל כפי שהקוסמוס לימד אותי יותר מפעם אחת - כל דבר בעיתו.

3. האבנים הלבנות-אפורות בצורת משולש, שנראות כמו אבני אגת-בופצואנה, אותן ניתן למצוא למרגלות ההרים, פועלות על מרכז העין השלישית, האחראי בין היתר על החיבור שלנו למימדים הגבוהים ולעולם הפיות, המלאכים והחלומות.

האם אלו היו אבני המקום אותן הניח יעקב מתחת לראשו לפני שחזה בסולם עליו עולים ויורדים מלאכי אלהים?

ולפני שהציניקנים יכתבו בתגובות שמצאתי "דרך חדשה לעשות כסף" (מאבני המקום), חשוב לציין שהעבודה עם אבני המקום היא בלתי כלכלית לחלוטין: אי אפשר למכור אותן, משום שהן פועלות אך ורק על האדם שמצא אותן והרים אותן במו ידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully