וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולמרות הכל - יש מיליארד סינים

פרופ' שטרנפלד

13.8.2006 / 15:05

לפי הרפואה הסינית והיהדות, יחסי מין משוללי רסן עלולים לגרום לכאבי גב, נשירת שיער ובעיות ראייה. הפתרון - לחזק את הכליות

לפי הפילוסופיה הסינית קיימים בטבע שני סוגי אנרגיה: האנרגיה הזכרית (יאנג) והאנרגיה הנקבית (יין). אנרגיה אחת משלימה את השנייה ויחד הן יוצרות את השלם. אם קיימת באדם רק אנרגיה אחת מבין השתיים, הוא לא יהיה שלם, גם אם אותו סוג של אנרגיה נמצא בו בשפע. גם עודף וגם חוסר באנרגיה מסוג אחד יצור חוסר איזון ניכר באדם.

רווקים שלא נמצאים בזוגיות, יתקשו למצוא בני זוג, אם האנרגיה הזכרית והנקבית שלהם לא מאוזנת. לעומתם, רווקים ששתי האנרגיות שבהם מאוזנות, ימצאו בני זוג בקלות. כשאין לנו השלמה וקבלה עם האנרגיה של בני המין השני, יכולה להיווצר התנגשות של אנרגיות שתוביל לריחוק בין בני הזוג. השלמה עם שני הצדדים תביא להרמוניה וחיים משותפים מאוזנים.

גם הקצנה של אותה האנרגיה בבני זוג, בין אם הם בעלי אנרגיה יין או יאנג, מהווה תשתית לחיכוכים, חוסר שלווה, היעדר הבנה ואעלולה לדרום אפילו לפרידה בלתי נמנעת. חוסר באנרגיה משני הצדדים או חוסר ניכר של אחד הצדדים, יוצר קור וריחוק.

קיום יחסי מין גוזל משני בני הזוג אנרגיה מסוג יאנג (זכרית, האנרגיה הזו נמצאת בכל אחד ואחת מאתנו, וניצול יתר שלה, בתוך זמן קצר ובתדירות גבוהה, אינה מאפשרת לגוף לייצר מחדש את האנרגיה שאבדה, ועם הזמן מתרוקנים מחסני האנרגיה. ההתרוקנות הזאת לא מתרחשת ברגע אחד, ולכן לוקח לנו הרבה זמן להכיר בכך, אם בכלל. ההתלהבות מחיי המין מדרבנת אותנו להמשיך בהם, מבלי להתחשב בעובדה שאנחנו מתפקדים על אנרגיה רזרבית שהולכת ומצטמצמת. מי שאחראי על האנרגיה הזו לפי הרפואה הסינית, הן הכליות.

אנו נוהגים להשתמש באנרגיה שנצברת בכליות באופן בלתי מבוקר, ולא ערים לתוצאות העלולות להיגרם מכך. גם כשמופיעים סימנים מוקדמים אנחנו לא מתעוררים ולא מבינים את הקשר בין מגוון בעיות ומחלות, לבין חיי המין הקודמים שלנו.

נשירת שיער ובעיות שמיעה

גם היהדות מזהירה מפני הסכנות הטמונות בחיי מין משוללי רסן, ביניהן פגיעה בשיער ונשירת שיניים מוקדמת. האם מדובר באמונות תפלות? לא בטוח. יש אמת באמונות הללו והן נובעות מניצול יתר של הכליות. האחריות, לפי הרפואה הסינית, על האנרגיה המינית ועל איברי המין. חולשה באנרגיה של הכליות יכולה להתחיל בכאבי גב תחתון בלבד. במקרה כזה מקובל לרוץ לאורטופד, כדי שירשום תרופות משככות כאבים ואנטי דלקתיות, אבל לא תמיד המצב משתפר. לפעמים המצב יחייב ניתוח בגב. גם כאן כולם יהיו מאושרים, כאשר הכאבים יפוגו או יפחתו, אבל כמעט תמיד לא יהיה מי שיאתר את הקשר בין הבעיה לגורם הראשוני שיצר אותה - יחסי מין מופרזים.

לצערנו נזקי חיי מין מתירניים ומופרזים לא מסתכמים בבעיות גב. חולשה בכליות כתוצאה מבזבוז האנרגיה המינית, עלולה להוביל לבעיות נוספות כמו נשירת שיער, בעיות שמיעה, ירידה בראייה ועוד. באופן טבעי, כל התהליכים הנגרמים כתוצאה מחולשת הכליות, מתקיימים באופן פיסיולוגי בהזדקנות. אולם, כאשר התהליכים הללו מתחוללים בגיל צעיר יחסית, הדבר הראשון שתבדוק הרפואה הסינית הוא קיום יחסי מין מופרזים.

שומרים על האנרגיה של הכליות

- לא להגזים בחיי מין סוערים ובלתי פוסקים, כדי לאפשר למערכות השונות להתאושש.

- ליישם את שיטת הטנטרה בחיי המין. לפי הטנטרה, הגבר לא משחרר את הזרע במהלך הסקס. דבר זה ניתן ללמידה על ידי תרגול, תוך שמירה מלאה על ההנאה מחיי מין מלאים ומאושרים.

- ליישם שיטות המעניקות מנוחה לכליות: מנוחת צהריים (במיוחד לאחר ארוחת הצהריים), שינה מוקדמת בלילה והענקת שעות שינה מספיקות לגוף באופן כללי. אין לעבוד בעבודה מתישה (גופנית או נפשית). לא לעסוק בפעילות גופנית מוגזמת ובמיוחד שכזו אשר איננה מלווה במנוחה מספקת לאחריה. מומלץ להיות פעילים במידה הנדרשת, דבר השונה מאדם לאדם.

- לנשים לא מומלץ להרות בתדירות גבוהה מדי וללא אפשרות לנוח ולאושש את הכליות.

בכאבי ובעיות הנגרמים כתוצאה מכליות חלשות, אפשר לטפל בדיקור ובצמחי מרפא, לפי הצורך.

כשהכליות יחזרו לקבל את האנרגיה שלהן, גברים לא יסבלו משפיכה מוקדמת והם לא יוטרדו מבעיות זקפה, הנשים לא יתלוננו על כאבי ראש טורדניים, בעיות היובש בנרתיק לא יציקו להן בשכיחות הקיימת כיום והכאבים בזמן יחסי מין לא יהיו נושא מרכזי בחיי האישות של הזוג. בריאות איברי המין הנשיים תעלה ולא יהיו כל כך הרבה תלונות של דלקות, הפרשות בלתי רגילות ועוד. גם בעיות הפריון יפחתו במידה ניכרת ויהיה פחות צורך בטיפולים כימיים וביולוגים לצורך ההפריה. הילודים עצמם יהיו בריאים יותר והלידות יהיו יותר טבעיות ועם הרבה פחות סיבוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully