וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה בסופנו?

יאיר טריבסלקי

4.8.2006 / 14:40

האם נסראללה הסתיימה פועל בעצם על זמן שאול? יאיר טריבלסקי מנסה לעשות סדר במפת השמיים המורכבת של מנהיג החיזבאללה

האסטרולוג של נסראללה התעורר בבוקר יום רביעי, ה-12 ביולי 2006, הדליק סיגריה, פתח את הרדיו ולא האמין למשמע אוזניו: החיזבאללה פתח במתקפת קטיושות בצפון, ושבה שני חיילים של צה"ל. האסטרולוג הסתכל במפת הכוכבים של אותו יום, הניד בראשו בכעס, וניסה להתקשר לנסראללה כדי לשאול אותו מה בדיוק השטויות האלה, אבל הטלפון של חסן היה תפוס. בעצם הוא עדיין תפוס, רק שהפעם זה בעיקר שיחות יוצאות, שמחפשות לו בדחיפות מקום להסתתר בו.

האסטרולוג משך בכתפיו וחזר לעיתון שלו. מהיכרות קרובה שלו עם האיש, הוא ידע שברגע שהאיש מקבל החלטה, אין הרבה מה לעשות. רק שההחלטות האלה לא תמיד צפויות, משתנות לפי הסיטואציה, ואפשר רק לנסות ולסמוך על האיש, שכמו תמיד - ייצא מהבוץ שהוא עצמו נכנס אליו.

מבט נוסף במפת הלידה, גרם לאסטרולוג להיות הרבה פחות בטוח במשפט האחרון. אין ברירה, הוא אמר לעצמו, צריך להתכונן. "איטס שואו טיים" צעק לאשתו, ניקה את המקלט בבית הדירות שלו בביירות, קנה מצרכי מזון לשעת חירום, התמקם בכורסה העתיקה החביבה שלו בסלון, הביא מגש של פירות יבשים מבקעת הלבנון ופיצוחים מצידון, ושם את שלט הטלוויזיה שלו על שתי תחנות במקביל: אל מנאר וערוץ 10.

ובאמת, נסראללה הוא בעיקרון שיחת ועידה בלתי נגמרת של איש אחד. שבעה כוכבים שנמצאים במפת הלידה שלו במזלות המשתנים, מביאים את האיש אל מרכז במת התיאטרון הפוליטי האזורי, בתור אחד השחקנים המוכשרים ביותר שנמצאים עליה.

הכוכבים שבעדו

חסן נסראללה נולד ב-31.8.1960. במפה שלו תמצאו ארבעה כוכבים במזל בתולה:
שמש - מיקוד ה'אני'
מרקורי התקשורתי
פלוטו ההרסני והכוחני
ונוס הרגשנית

כולם גורמים לנסראללה לפעול באופן ממודר ויעיל מאין כמוהו. מתחת לרטוריקה המניפולטיבית המילולית שלו, מסתתר איש מאורגן להפליא, שיודע היכן נמצא כל בורג בממלכתו הקטנה, מי מפעיל את מה ולמה קשור כל אחד מהחלקים שהוא בונה: למטרה הסופית – מדינת הלכה איראנית הבנויה על כוח צבאי.

כוכב מרס במזל תאומים, הכוכב היחיד במזלות האוויר, הוא זה שמעניק לו את הקסם התקשורתי שלו, ואת אוצר המלים, היכולת לשנות מצבים במהירות, להיות ציני ולעגני מצד אחד ושומר האיסלם האדוק מצד שני, עם יכולת הקשבה לרחשי הלב של הסביבה (זווית פעולה בין ונוס והירח הרגשיים), ויכולת תרגום מהירה מאוד של מה שקורה בשטח. יש לנסראללה יכולת הסתרה של כל גורם שלא משרת את מטרתו ושימוש מדהים בתקשורת, כמו שרק מישהו עם מרס דומיננטי כל כך במזל תאומים יכול לעשות.

את הקסם האישי החזק שלו מספק לו בנוסף גם נפטון, הכוכב היחיד במזלות המים, שנמצא בקדקודו של משולש קטן, אך רב כוח, שכולל את השמש והירח. המשולש הזה עלול לגרום לאיש להרגיש שהוא משיח אולטימטיבי, שנשלח להציל את האיסלם. משולש שכזה מביא איתו בנוסף לשיכרון הכוח, גם צורך לבנות בסיסי כוח הנאמנים רק לו אישית, ותחושת ביטחון שנסמכת רק על עצמו ועל מה שהוא בונה בשתי ידיו.

הביטחון הזה נרכש בשלבים ונבנה באיטיות. נסראללה, עם סטורן שפועל לטובתו במפת הלידה, לא מאמין בזבנג וגמרנו, אבל גם לא מפחד מהזבנג הזה כשהוא מגיע. הסיבה? הכנות ארוכות מאוד לכל תהליך ושלב שהוא בונה, מקורות הכוח שהוא נשען עליהם, שהם אירן וסוריה ויכולת ההקרבה, של כל דבר שעשוי לקדם את המטרות שלו, גם אם אלה אנשים שלו.

הכוכבים שכנגדו

אולם נסראללה כנראה באמת לא התייעץ עם האסטרולוג שלו לפני שיצא לפעולה ביום רביעי, ה-12 ליולי. לכאורה הכל היה לטובתו, כולל המומנטום האזורי. סטורן במפת השמים הביא איתו קצת יותר ביטחון אישי, וזרע קצת יותר מבוכה במפת מדינת ישראל, אולם, כוכב אורנוס יוצר זוויות פעולה חסרות שקט והגיון, עם מקבץ הכוכבים במזל בתולה במפת הלידה שלו.

הוא נכנס לזווית פעולה עם מרס האישי שלו, והפך אותו לכוחני ופזיז. ממש ביום הפעולה עבר גם מרקורי בהילוך אחורי למזל סרטן. מרקורי שולט על מזלות בתולה ותאומים ולנסראללה יש חמישה כוכבים במזלות אלה, מה שאומר שמרקורי הוא זה שאחראי לכחמישים אחוז מהמפה כולה, והנגזרת של פעילותה. זה גם אומר שנסראללה כנראה באמת התכוון לפעולה מקומית, שכן מרקורי שוהה בהילוך אחורי כשלושה שבועות בלבד, וככל שהזמן עובר הוא נכנס לקרב מאסף שפועל לרעתו.

מעבר מרס למזל בתולה, השייך ליסוד האדמה, ביום שני בשבוע שעבר, שינה מגמה. כפי שחזיתי – צה"ל עבר באופן עוצמתי במיוחד לפעילות קרקעית, אבל במקום להתפכח, הפך מצב הרוח של נסראללה כוחני במיוחד, מה שעוד מעצים את התהליך. מצב הרוח הכוחני הזה, עלול לגרום לו לפעול באופן אגרסיבי במיוחד, לקצר את פתיל הסבלנות שלו ולגרום לו לחבוט מדי פעם במכות כואבות, כמו שחווינו בימים האחרונים, אבל גם לפעול נגד עצמו ולהכניס את עצמו בפעולות פזיזות ויומרניות למצבי סכנה.

ראשון שני ושלישי הקרובים, עלולים להביא את הפעולות האלה לידי מימוש, ותל אביב היא בהחלט אופציה אפשרית, אם לא יהיה שם מישהו שירסן את חסן שלנו. כמו שזה נראה עכשיו, הריסון הזה יהיה קשה אפילו לפאדלאללה, האב הרוחני של חיזבאללה בלבנון. הוא כבר למד בעבר שחסן נסראללה הוא אדם לא צפוי.

מרקורי נכנס בסוף השבוע הקודם למצב עצירה, ובתחילת השבוע אכן חזינו בשינוי מגמה, בהפצצה על כפר כנא. אולם למרות הציפיות של נסראללה, גם האירוע הזה לא הצליח לשבש את מהלך האירועים ולפעול לטובתו. הילוכו הרגיל של מרקורי מראה ששעת החסד שלו, שארכה שבועיים, קצת הסתיימה בעצם, ומעכשיו הוא פועל על זמן שאול. סגירת המעגל על ידי מרקורי, תגיע בערך ב-11 באוגוסט, זמן בו מרקורי יעבור שוב למזל אריה, בדיוק בנקודת הפתיחה של המלחמה הזו. על פניו, זו בעצם אמורה להיות סופה של ההרפתקה הקטנה, ובמקביל - כניסתו של חסן שלנו לתהליך גדול הרבה יותר של שינוי במיצובו האישי ובמצב בכלל.

בינתיים, ממש בתאריך הזה ובימים הקרובים לו, יוצר כוכב מרס זווית מדויקת של עימות עם אורנוס, והוא עלול להגיב באופן כוחני במיוחד, כמו טילים בתל אביב או כל סוג של חבטה כואבת אחרת. הימים שבין ה-10 ל-13 לחודש, עלולים להכאיב במיוחד.

כוכב פלוטו צמוד עכשיו ליופיטר במפת הלידה שלו, ויוצר זווית קשה מול מרס, וביחד עם הירח, הנפש, ששוהה עכשיו בקרבת כוכב פלוטו בשמים, מגביר את סכנת המוות לאיש. נסראללה אכן משחק באש, תוך לקיחת סיכון של איש פוקר מובהק, אך באש שעלולה להתלקח עכשיו ללא שליטה, הוא עלול לאבד במו ידיו ממש כרגע, לפחות באופן זמני, את פירות ההשקעה שלו בדרום לבנון ובארגון בכלל, לזכות לנזיפת גערה מפיו של אחמדינג'אד בכבודו ובעצמו על הטיימינג הגרוע (בדיוק באמצע הבלגן במועצת הביטחון בנושא הכור הגרעיני) ובהמשך, עם עוד כמה פשיטות של צה"ל מסוגן של זו בבעל בק, הוא עלול לאבד לא רק את אחיינו האהוב שלומד כמה דברים על השבי הישראלי הנוח ממש עכשיו, אלא גם את חייו שלו עצמו.

תאריכים קריטיים והתרחשויות חשובות במפת השמיים

בשבוע הקרוב עולה כוכב מרס על מרקורי במפת הלידה שלו. שיקול הדעת שלו מתחילת השבוע ועד יום חמישי, אינו במיטבו והוא פגיע למדי. אולי זה הזמן לבדוק מקומות מקלט בצפון לבנון.

בין ה-10 ל-13 באוגוסט – כוכב מרס יוצר זווית של עימות עם אורנוס. דווקא זווית כזו עלולה לפתות אותו לעשות משהו דרמטי במיוחד, ולנסות לבחון את נושא הזילזאל מקרוב. זהירות.

ב-17 באוגוסט – כוכב מרס עולה על ראש דרקון במפת הלידה שלו: יום דרמטי, שעלול להביא איתו טעויות והחלטות קריטיות. גם כאן הוא פגיע במיוחד.

חודשים מרץ ואפריל – אורנוס מול ראש דרקון שלו. חודשים פגיעים מאוד, שבהם הוא אולי מתנתק ועוזב את הזירה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully