וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההזדמנויות של חיינו

עופר קיסרי

15.6.2006 / 10:57

מתי יבוא לכם המזל והאם זה הזמן לשינויים מטורפים בחיים - חישוב השנה האישית לפי תורת הנומרולוגיה

חישוב השנה האישית על פי עקרונות הנומרולוגיה, עשוי להצביע לאיזה כיוון הולך המזל, על הזדמנויות מיוחדות שעומדות בפתח ועל הטיימינג הנכון לביצוע מהלכים חשובים בחייכם.

את השנה האישית מחשבים כך: מחברים את יום הלידה+חודש+ השנה הנוכחית.
לדוגמה: אם תאריך הלידה הוא 3.5.1970 = 3 + 5 + 2006 = 16 = שנה אישית 7

שנה אישית 1

זאת הזמן לפתיחת דף חדש בחיים ולהתחלות חדשות בזוגיות, קריירה, פרנסה, פנסיה ודרך חיים חדשה.

שנה אישית 2

זאת הזמן לחיזוק הזוגיות ולהתעמקות במערכות יחסים ובנושאים שקשורים לבית, למשפחה ומגורים, עם תשומת לב מיוחדת לנושא הבריאות. זו תקופה טובה להיעזר באחרים. לא כדאי להחליט החלטות גורליות - תקופת המתנה.

שנה אישית 3

שנת מזל והתרחבות. זמן טוב לבטא את צו ליבכם, בתנאי שהמספר מאוזן במפת השמיים האשית. זו שנה טובה ללימודים, נסיעות, רומנים והשגת דברים ללא מאמץ. מומלץ להשקיע בקשרים חברתיים מורחבים חדשים שיכולים לעזור בעתיד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שנה אישית 4

זה הזמן לכניסה למסגרות יציבות כמו נישואין, מגורים יציבים ועבודה יציבה. זו שנה כבדה ומקובעת. יש לייצב בה מסגרות, לארגן, לסדר, להשקיע ולתכנן צעדים לעתיד.

שנה אישית 5

זמן גיוון, שינוי והתנסויות חדשות. כדאי לשקול שינוי בסגנון החיים נסיעות, לימודים, ולנצל הזדמנות לשידרוג בעבודה הקיימת או עבודה חדשה. יש סיכוי לפתיחת ערוצי תקשורת, רצון לחופש, רומנים מזדמנים ולעתים אף גירושים. בצד המעכב צפוי חוסר מנוחה וחוסר כיוון.

שנה אישית 6

זאת ההזדמנות לרווקים למצוא בן/בת זוג לחיים ולנשואים - לתקן מערכות יחסים. זוהי שנה של אחריות ומחויבות משפחתית, הזדמנות למעבר דירה, שיפור האסתטיקה ושיתוף פעולה.

שנה אישית 7

זמן לחשבון נפש ובדק בית פנימי. זוהי שנה טובה להשתלמות. אתם זקוקים לזמן עם עצמכם. מומלץ להזין את הנשמה בלימודים מעמיקים. ייתכנו קשרים אשליתיים ופרידות.

שנה אישית 8

זמן טוב לפיתוח הקריירה ולהתמקדות בנושא כספיים (רווחים או הפסדים). זוהי שנת ניהול של דברים ויישום רעיונות והחלטות באופן אסרטיבי.

שנה אישית 9

סמן טוב לסגירת מעגלים וסיום עניינים. זה הזמן להשתחרר מנושאים לא רלוונטיים, לעזוב ולא להיאחז בכוח. ייתכנו פרידות. זו שנה טובה גם להרחבת אופקים ונסיעות לחו"ל.


עופר קיסרי הוא כירולוג ונומרולוג, מרצה בכיר בכנסים בינלאומיים, מעביר קורסים מקצועיים בכירולוגיה, נומרולוגיה ואסטרולוגיה ויעוץ אישי מקיף. טל' ליצירת קשר: 03-7527554

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully