וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה צופים הכוכבים?

יאיר טריבלסקי

6.6.2006 / 11:06

יאיר טריבלסקי עם תחזית אסטרולוגית ל-6.6.2006 ושגרת שמיים משעממת, נטולת עתיד אפוקליפטי

טלה

נושאים הקשורים לזוגיות בכלל ולמערכות יחסים שכלל, מעסיקים אתכם היום קצת יותר. מעברו של כוכב מרס שליט המזל שלכם למזל אריה, פותח תקופה יצרית ויצירתיות יותר, עם צורך חזק לאהוב ולתת מעצמכם. הירח במזל מאזניים, מאפשר מודעות רבה יותר למי שנמצא ממול. חברו את השניים האלה וצאו לדייט.

שור

לחץ הוא עדיין שם המשחק, אם כי היום הוא כבר מתחיל להשתחרר לאיטו. היבט לא קל בין ונוס העדינה, שליטת המזל שלכם, לכוכב שבתאי הזקן והמעיק, עלול עדיין להביא איתו דיאלוג לא קל עם חשבון הבנק שלכם, עם האוברדראפט הגדל, ועם תחושה של בדידות קלה. מה עושים? מבזבזים פחות ולא נשארים בערב בבית.

תאומים

למרות כל התכניות שלכם, הכל הופך רגשני מאוד וסופר אישי. הבעיה היא שאתם גם לוקחים כל דבר אישי צמוד, ועלולים להרגיש שהכל נגדכם, כשדברים לא קורים כפי שרציתם. זה הזמן ללמוד לקחת מעט מרחק מהדברים, להתבונן בהם מרחוק לרגע ולא להזדהות יותר מדי. הרומנטיקה תחזור בשעות הערב, אם תאפשרו לה.

סרטן

זהו יום ביתי למדי, כמו שאתם אוהבים, למרות שאולי צריך לנקות ולארגן בו קצת יותר מהרגיל. מיקומו של הירח שליט המזל שלכם במזל מאזניים, תוך יצירת זווית הרמונית לשמש, עשוי להראות שדווקא עכשיו מסע הניקיון יתקל בהתנגדות קטנה יחסית, ובילוי בבית תוך אירוח חברים בסלון, אפילו יעשה שמח לכם ולסביבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אריה

זהו יום שבו חשוב להיזהר שלא לעשות שטויות ולא לפעול בפזיזות. זווית הפעולה שבין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב אורנוס, עלולה לגרום לכם לשלוף מהשרוול תגובה דווקא כשאתם זקוקים לעבוד מהראש, ולהסתכסך עם אנשים חשובים בגלל שטויות, דווקא כשצריך להרגיע. חשבו פעמיים לפני כעסים או ניתוקי קשרים.

בתולה

מלת המפתח של היום הזה היא ביטחון. בין אם המדובר בביטחון בחשבון הבנק שלכם, ובין אם המדובר בביטחון במערכת יחסים – זה הזמן לחפש את מה שאפשר לעשות כדי לאפשר לו להגיע באופן מעשי. כעת הזמן למסד קשרים קרובים ולחשוב עליהם ברצינות ולטווח ארוך, לקחת הלוואה כדי לסגור אוברדראפט ולחזור לקרקע.

מאזניים

והנה מגיע לו יום חמוד, ובו הקסם המאזנאי שלכם עשוי לחולל נפלאות. הירח ששוהה עכשיו במזל שלכם מאפשר לכם לקחת את החיים בקלילות רבה יותר, ובעיקר לפרוץ ביזמה מעשית חדשה. זווית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב שבתאי, עשויה להביא איתה דיאלוג רגשי לא קל עדיין בקשרים שלכם. סבלנותה.

עקרב

יש הרבה תכניות באוויר, אבל כדאי לחשוב פעמיים אם לנסות לממש אותן, ובעיקר – אם להשקיע בהן דווקא עכשיו. חלק מהמתחים של הימים האחרונים אכן נעלם לו, אבל הירח במזל מאזניים שם דגש בעיקר על פעילות מאחורי הקלעים, ולא עשייה בקדמת הבמה. במקום לעשות ולהתאמץ, מלאו מצברים, שימו מוזיקה שקטה ונסו לנוח.

קשת

חברים, מכרים, ידידים וקרובים – זה הזמן להשקיע קצת יותר בתחום החברתי. הכרתם כמה חברים חדשים לאחרונה, רציתם להחזיר חברים ישנים שנעלמו משום מה, אתם זקוקים לאנשים חדשים שיעניינו אתכם – הגיע הזמן להגדיר מחדש את מי באמת הייתם רוצים בחייכם, ועם מי כבר מיציתם את הקשר. זמן לסדר עדיפויות חדש...

גדי

זה עשוי להיות אחד הימים היותר אמביציוזיים של השבוע מבחינתכם. הגדי שואף תמיד למצוינות ולהיות ראשון (למרות שלא תמיד יודה בזה..) והיום, יש בהחלט אפשרות מעניינת או שתיים לקדם את הרעיונות שלכם, בעבודה או בלימודים, לשנות משהו בגישה, ולהעיז לשעוט קדימה. כמו שאמר אותו גדי מפורסם, ואני מצטט: מהההה..!

דלי

פתיחות היא מילת המפתח של היום הזה. בין אם המדובר בפתיחות לרעיונות חדשים שעד עכשיו הדפתם על הסף, יוזמה לנסיעונת למקום אחר, רצון להתפתח בלימודים של משהו שמעניין אתכם, סדנה רוחנית, או אולי שיחת נפש מרתקת – זה הזמן לפתוח ערוץ מעניין אל העולם, ופה ושם אפילו להעיז להשתמש בחומר האפור שבקדקוד.

דגים

היום הזה כדאי לעזוב לרגע את המילה רוצה, ולהתמקד במילה – צריך. כן, צריך לשלם חשבונות שמזמן לא שילמתם, צריך לעמוד בתורים מעצבנים בעירייה או במס הכנסה, צריך להירשם לפה או לשם, וצריך ללכת לבדיקה רפואית שאתם דוחים בלי סוף: זמן לקרוא את עצמכם לסדר, להגדיר מטרות, לגשת לבצוע נקודתי ויעיל – וללכת לסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully