וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את ערוץ השפע

אתי בר-לב

7.2.2006 / 11:17

אתי בר-לב מגלה מה סוד העושר והאושר של ביל גייטס ומדונה ואיך פרחי באך נכנסים לתמונה

אחת מ"קלישאות" הניו-אייג', טוענת כי מציאות חיצונית היא למעשה מציאות פנימית, ועל כן עלינו לטפל במציאות הפנימית על מנת לממש מטרות במציאות החיצונית שלנו. מסתבר שזוהי אחת הקלישאות הבסיסיות והנכונות ביותר.

מדונה, ביל גייטס, דונלד טראמפ וגיל שוויד הם דוגמה לאנשים עשירים, המצליחים מעבר לממוצע, וזאת מכיוון שיש להם יכולת הכלה כספית גדולה יותר מהממוצע. אני מתכוונת להכלה הפנימית- נפשית שלהם את הקונספט, הרעיון הזה שנקרא "כסף". אותה קופסה שאחראית על אחסון תפיסת הכסף אצלם - גדולה יותר מזו של אחרים.

נשאלת השאלה האם קיים מקסימום שפע אפשרי שהאדם נולד איתו וזוהי עובדה מוגמרת. התשובה היא שגבולות החומר או השגתו אינם מצויים בחוץ, כי אם בתוכנו. גבולות ההישגים אליהם הגענו בעולמנו מבטאים בסך הכל את גבולות הנפש שלנו.

אם כן, הצעד הראשון הוא הרחבת המיכל הפנימי לשפע. איך עושים זאת? אחד מחוקי האנרגיה הוא "דומה מושך דומה" או במילים אחרות "כל מה שתשומת לבנו ממוקדת בו - גדל". כלומר, ככל שהמיכל מתמלא הוא אינו "נסתם", כי אם מתרחב. כיצד נוכל להרחיב את המיכל? ראשית נלמד את עצמנו למקד את תשומת ליבנו ב"יש" ולהודות עליו. מאחר ורובנו אנשים עסוקים ומאחר וראשנו "טוחן" מחשבות מרובות (אלפי מחשבות ביום), עלינו למצוא דרך לבודד את החשיבה ותשומת הלב המיוחדת הזו באיתור ה"יש".

דרך מעשית ופשוטה ביותר היא באמצעות כתיבה – אני ממליצה לכל אחד מאיתנו לאמץ לעצמו פנקס קטן ולהיצמד אליו למשך החודש הקרוב. בכל יום יש למלא דף מתוכו בציון אספקטים חיוביים מחיינו. זה יכול להיות כל דבר שעושה לנו טוב, שמעלה חיוך על שפתנו. אל תלכו לישון לפני שכתבתם לפחות 3 אספקטים כאלה.

מכיוון ומיכל ה"יש" יתחיל להתמלא באספקטים חיוביים ומאחר וקיים חוק הטוען כי "כל מה שתשומת ליבנו ממוקדת בו - גדל", יתחילו להתרחש "נסים" בחייכם, פשוט כי התמקדתם בנסים מן היום-יום.

תמציות באך לפתיחת ערוץ השפע

למרות שזה נשמע פשוט, התכנית הזו עובדת במיטבה, רק אם לא תטילו בה או בעצמכם ספק, ואם תדעו למגר כל "מזהם חשיבתי" אחר (עיקרון המכונה "עיקרון פינוי המכשולים"). המכשולים הללו - חשיבה שלילית, ביקורת עצמית או חיצונית, דיכוי וכד', יכולים לנבוע מתוכנו כלפינו, מהסביבה אלינו ומאתנו אל הסביבה. לצערנו, עקרון תשומת הלב פועל גם כאן, בדיוק כמו באספקטים החיוביים. ככל שנהיה ממוקדים באספקטים שליליים, הם ילכו ויתרבו.

תמציות "פרחי באך" יכולות לסייע בפינוי המכשולים:

לטיפול בביקורתיות יתר, תבוא לעזרתכם תמצית ה Beech -
תמצית זו גם תסייע לכם להבחין טוב יותר ביפה ובטוב שבבריאה (מיקוד תשומת הלב בחיובי, כבר אמרנו?..)

לטיפול בביקורת עצמית גבוהה יתר על המידה (דבר הגורם פעמים רבות להפחתת ערך עצמית), תבוא לעזרכתם תמצית ה Rock Water.

לטיפול בכעס שאינו משתחרר וברגשות קשים נוספים ניתן לעשות שימוש בתמצית ה Holly, תמצית שגם מעודדת אהבת חינם.

ישנן תמציות נוספות שיכולות לסייע עד מאד בפתיחת החיבור ל"ערוץ השפע" ולמוסס את הגבולות המנטליים שבנינו לעצמנו מבלי משים, תרכובות שכאלה רצוי להרכיב בסיוע עם מטפל מקצועי, שידע לאבחן באופן פרטני את מבנה האישיות של המטופל ולמצוא פורמולה אופטימלית ויעילה.

מטפלים רבים המסייעים למטופליהם בטיפוח המודעות ושחרור דפוסים מגבילים מסתייעים רבות בתמציות פרחי באך ובכך עושים למטופליהם שירות נפלא והופכים את התהליך הטיפולי אפקטיבי הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully