וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטהר אוויר

ורד מצפי

15.1.2006 / 10:00

ורד מצפי מסבירה למה לא כדאי לכם לאגור זבל מנטלי ומה הדרך הנכונה לפנות אותו, לפי הפנג שואי

מכירים את ההקלה שמתפשטת בגוף כשיש לכם "בטן מלאה" על מישהו ואתם מספיק אמיצים ושמים את הקלפים על השולחן? מצד שני, מכירים את התחושה כשמשהו מציק לכם ואתם שומרים אותו בלב, כי לא נעים, לא חשוב, לא עכשיו? הגוש הקטנטן המציק שנמצא שם, גדל ומתעצם עד שיום אחד, בלי קשר לכלום וממש לא בזמן ה"מתאים", אתם מתפוצצים!

כשאנו אותנטיים ביחסים שלנו עם הזולת, נפתח לנו עולם חדש של יחסים ושל קרבה ובהתאמה, איכות חיים טובה יותר. באותו אופן, טיהור החללים שאנו חיים בהם, מביא אותנו לרמה אנרגטית גבוהה יותר ולחיים מאושרים ונעימים יותר.

כדי להבין את העיקרון של טיהור המרחב, אסביר בקצרה מהי אנרגיה: האטמוספירה, בנוסף על האוויר שאנו נושמים, מכילה גם אנרגיה בלתי נראית. עולם הרוח (תרבויות המזרח והקבלה היהודית), מצד אחד, ועולם המדע והרפואה המערבית מצד שני, מתייחסים לאנרגיה, משתמשים ושולטים בה בדרכים שונות. האנרגיה זכתה לשמות שונים: צ'י, קי, פראנה, אור אסטרלי, אאורה ועוד, אולם המשמעות הבסיסית זהה. מדובר בכוח קוסמי הנמצא בכל אובייקט - חי, צומח או דומם וגם בחללים שביניהם. האנרגיה, ממנה מורכב היקום, נמצאת בתנועה מתמדת, חומרית ורוחנית. ככל שהאנרגיה זורמת בנינוחות, כך אנו מאוזנים יותר. אנרגיה תקועה או אגרסיבית מביאה תוצאות של מחלות, רוע ובעיות.

בעולם הרוח התפתחו תיאוריות לשימוש הרמוני באנרגיה כמו, למשל הפנג שואי. בעולם המדע והטבע התפתחו תורת היחסות, תורת הקוואנטים והמצאות טכניות רבות כמו הרדיו, הטלוויזיה, המיקרוגל. למעשה קיימת תמימות דעים בכל הנוגע לעצם קיומה של האנרגיה ונראה כי בשלב זה של האבולוציה התבונית - המדע, הרוח והדת מגיעים, כל אחד מנקודת מבטו לאותה מסקנה - היקום הוא ישות אנרגטית.

לבני האדם ישנה היכולת להיות במספר רמות אנרגטיות, אולם רוב בני האדם, חיים את חייהם ברבדים האנרגטיים הנמוכים ביותר: אם לפתע מבזיק בראשכם פתרון פתע לבעיה לא פתורה או לשאלה מטרידה שנמצאת בראשכם זמן מה, ואתם מרגישים שאם לא תכתבו מיד את הפתרון, הוא ייעלם כלעומת שצץ, הסיבה לכך, היא ש"ניצוץ" כזה מופיע ברמות רוחניות גבוהות יותר. כדי להיות "מוארים" עלינו להתחבר שוב לאותו מצב אנרגטי.

טיהור אנרגטי

אנו מייצרים ליכלוך אנרגטי בדיוק באותה מידה בה אנו מייצרים זבל ממשי. דמיינו שאתם נמצאים בבניין, שאף אחד לא ניקה מאז שנבנה. דמיינו לעצמכם את ערימות הזבל והלכלוך שבטח היו בו. כמובן שלא הייתם רוצים לחיות במקום כזה. באותו אופן שבו אנו מייצרים לכלוך פיזי על בסיס יומי, אנחנו מייצרים גם "זבל" מנטלי. כל דבר שמתרחש מטביע את חותמו בחלל - כעס, מריבה, ויכוח, צער, בכי, מצבי רוח או טראומות. כל אלה הן צורות של אנרגיה. האנרגיות הללו נטמעות בחלל. כמו אבן שנזרוק לאגם. האבן שקעה, אך נוצרו גלים מסביב למקום בו היא נחתה. ככל שאנו זורקים יותר אבנים או ככל ש"האבן" גדולה יותר, כך השפעתה והחותם שהיא תשאיר יהיו גדולים יותר.

באותו אופן מתנהגות האנרגיות של מצבים מנטליים. ככל שיש יותר מהן, הן מתמידות ונשארות, ואפילו הופכות לדפוס קבוע - מריבות חוזרות ונשנות, בתים שהדיירים מתחלפים בהם לעיתים קרובות ועוד.

אפשר להרגיש בהבדל בין אזור מקודש (לא חשוב לאיזו דת) לבין התחושה בדירת רווקים בשכונת סלאמס. ההבדל הזה נובע מהטיהור המתמיד ומהרמה האנרגטית הגבוהה שמקומות מקודשים נמצאים בה.
טיהור המרחב בא כדי לנקות את אותה הצטברות מנטלית ולהעלות את הרמה האנרגטית, דבר שישפיע באופן ישיר על איכות החיים, האושר וההצלחה שלנו ויהפוך כל מקום בו אנו חיים למקום מקודש ותומך.

בכתבה הבאה בסדרה נלמד כיצד לבצע טיהור אנרגטי.


ורד מצפי היא מוסמכת ליעוץ והשמת הפנג שואי
ליצירת קשר עם ורד: vered@fusion-team.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully