וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיה חיובית

22.8.2005 / 9:00

10 מרשמים להתגוננות מפני ערפדי אנרגיה והשגת חיים מלאים, בספר "אנרגיה חיובית" מאת ג'ודית אורלוף

הספר 'אנרגיה חיובית – 10 מרשמים יוצאי דופן להגברת חיוניות, עוצמה ואהבה', מציג את פסיכיאטריית האנרגיה – פסיכותרפיה המטפלת במצבה של האנרגיה הסמויה מן העין. זוהי תת התמחות ברפואת אנרגיה, המטפלת בכוח החיים. הספר מיועד לאנשים מתוחים, בעלי אנרגיות נמוכות, מכורים לעבודה, הורים שמנסים למצוא את האיזון בין חיי משפחה לקריירה, ללוקים בעייפות כרונית, דכאון וחרדה.

המחברת, ד"ר ג'ודית אורלוף היא פסיכיאטרית אינטואיטיבית רפואית, מרצה באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ועוסקת בהוראת מערכת היחסים בין אינטואיציה, אנרגיה ורפואה ברחבי העולם. בספרה היא מציעה 10 מרשמים להעלאת רמת האנרגיה ולשיפור מערכות יחסים. אמנם אנרגיה מקורה בתזונה, שינה ופעילות גופנית, איך היא מושפעת גם מרשת מסועפת של שדות אנרגיה שאינם נתפשים בחמשת החושים. הספר ינסה לתת כלים לרובד בלתי נראה של אנרגיה, וידריך כיצד להשתמש בכוחה של אנרגיה חיובית וכיצד להילחם באנרגיה שלילית, זאת בעזרת שאלות מנחות, טכינקות מדיטציה טקטיקות פעולה ופיתוח האינטואיציה.

תכנית האנרגיה החיובית מבוססת על 10 מרשמים, אחד לכל פרק:
המרשם הראשון: עוררו את האינטואיציה שלכם והצעירו את עצמכם.
המרשם השני: מצאו נתיב רוחני מזין.
המרשם השלישי: עצבו גישה של מודעות אנרגטית לתזונה, פעילות גופנית ובריאות.
המרשם הרביעי: צברו אנרגיה רגשית חיונית כדי להתמודד עם שליליות.
המרשם החמישי: פתחו מיניות שממוקדת בלב.
המרשם הששי: פתחו את עצמכם לזרם של השראה ויצירתיות.
המרשם השביעי: חגגו את קדושת הצחוק, הפינוק וההזנה שבהתבודדות.
המרשם השמיני: משכו אליכם אנשים ומצבים חיוביים.
המרשם התשיעי: הגנו על עצמכם מפני ערפדי אנרגיה.
המרשם העשירי: צרו שפע.

סוד הצתת האנרגיה

התכנית מורכבת משני חלקים: החלק הראשון הוא "בניית האנרגיה שלכם", ומציג את המרשמים הראשון עד השביעי. הוא מציע אסטרטגיה פשוטה של זריקת חיוניות, כגון איך להתגבר על עודף משקל המבוסס על בעיה אנרגטית ואיך לקשר בין האינטואיציה וההשראה שלכם. סוד הצתת האנרגיה הוא ללכת מעבר לחשיבה. ניתן לעשות זאת באמצעות תרגילים שונים. לדוגמה, כדי לעורר חושניות אחרי יום ארוך ניתן לטבול באמבטיה בניחוח יסמין עם עלי ורדים, וכדי לנער תדר שלילי בעקבות סדרת פגישות צפופה במשרד ניתן להבעיר מרווה.

החלק השני כולל "יצירת יחסים חיוביים ומלחמה בערפדי אנרגיה" ומציג את המרשמים השמיני עד העשירי. הוא מתמקד באנרגיה כחתיכה החסרה בפאזל של יחסי אנוש. כאן מעניקה המחברת אסטרטגיות שמסייעות לזהות את זרם האנרגיה ביניכם לאחרים. כיצד ניתן ללמוד מי מעניק אנרגיה, מי גוזל אותה מכם וכיצד לייצר את האנרגיה החיובית שתמשוך אנשים ומצבים מזינים אל תוך חייכם. חלק זה גם בוחן את השפע והנדיבות מנקודת מבט של אנרגיה. מה ההבדל בין תלות לנתינה הדדית, המותירה אותנו מרוקנים, ובין נתינה מהלב, שמזמנת אליה אנרגיה חיובית ויוצרת קשרים אינטימיים עם אחרים.

ד"ר אורלוף ממליצה להתמקד במרשם אחד מדי שבוע ולהשלים את התוכנית בעשרה שבועות. אם נושא אנרגטי מסוים מדבר אליכם – התחילו בו.


"אנרגיה חיובית - 10 מרשמים יוצאי דופן להגברת חיוניות, עוצמה ואהבה" מאת ד"ר ג'ודית אורלוף. כריכה רכה, 325 עמודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully