וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בצבעים

שלומי סנדק

12.7.2004 / 14:21

לכל אדם יש צבע מרכזי בהילה, והוא זה שקובע את מבנה האישיות שלו ואת ההתייחסות שלו לנושאים שונים בחיים

ארבע נשים מטיילות להנאתן בקניון וחולפות על פני גבר צעיר אשר פולט לעברן שריקת התפעלות ומציע להן להצטרף אליו לבילוי אינטימי משותף. האשה הראשונה מגיבה בהרמת אף ובהגברת קצב צעדיה וניכר בה כי היא מתייחסת להצעה כעלבון. האשה השניה מגיבה בהומור: "אתה לא רואה שאני יכולה להיות אמא שלך?". האשה השלישית משיבה כלאחר יד: "קודם כל תשנה את הטעם שלך בלבוש. אלוהים ישמור, איך שאתה נראה!". האשה הרבעית מעבירה אצבע קלה בשערה, שולחת לעברו חצי חיוך קטן אולם לא מתעכבת ולו לשבריר שניה: "ראיתן איך הוא ניסה להתחיל איתנו?" היא שואלת את חברותיה בגאווה.

מדוע כל אחת מהנשים הגיבה באופן שונה? מה גורם לנו להגיב כפי שאנו מגיבים בכל מצב או סיטואציה? התשובה היא צבע ההילה. לכל אדם יש צבע מרכזי ודומיננטי בהילה, והוא זה שקובע את מבנה האישיות שלו ואת ההתייחסות שלו לנושאים שונים בחיים, כמו קריירה, הצלחה, חברויות, אינטימיות ומיניות.

אם נחזור לנשים שלנו, האשה הראשונה שהגיבה בהתעלמות היא בעלת הילה ירוקה-צהובה. לירוקות-צהובות יש נטיות אריסטוקרטיות, ולכן הן לעולם לא יענו לגברים המתחילים איתן "ככה סתם ברחוב", ועוד בצורה וולגארית. האשה השניה, שהגיבה בהומור, היא צהובה. לא רק משום שמרבית הצהובים נראים צעירים מגילם ("אני יכולה להיות אמא שלך") אלא בעיקר בשל הנטייה שלהם להשיב בהומור ולקחת את החיים בקלות.

האשה השלישית הגיבה כמו שמגיבים הירוקים: לא פעם קשה להם להתאפק מלהגיד את אשר על ליבם באותו הרגע בדיוק, מבלי לחשוב כיצד הדברים יתקבלו או ישפיעו על הצד השני. הירוקים זקוקים לביטחון וליציבות במערכת הזוגית שלהם והם מעדיפים מערכת יחסים אחת, מונוגמית, ארוכת טווח. האשה הרביעית הגיבה כמו שמגיבה כתומה קלאסית: היא קיבלה את הצעת הגבר כמחמאה למרות חוסר העידון שבה. הכתומים נהנים למקד אליהם את תשומת הלב מהסביבה. יתירה מזאת, זהו "סם החיים" שלהם. הכתומים אוהבים ריגושים, אוהבים לחזר ולהיות מחוזרים.

הצבע המרכזי בהילה שלנו יכול להשתנות במשך החיים, כתוצאה מתהליכים שונים שאנו עוברים. עם זאת, יש תהליכים שמאיצים את קצב השתנות ההילה, כמו למשל התאהבות, פרידה, חזרה בתשובה וכדומה. בכל פעם שהצבע המרכזי בהילה משתנה, משתנה גם גישתנו לתחומים שונים.

מנסיוני האישי, במהלך שבע השנים האחרונות, הספקתי להחליף ארבע פעמים את הצבע הדומיננטי בהילה שלי. זוהי תדירות גבוהה יחסית לממוצע. שינויים אלה ניתנים לצפייה מראש. כאשר אנו נמצאים לפני שינוי, הצבע החדש שלנו יופיע לשמאלנו. המערכת הממוחשבת למיפוי צבעי ההילה מאפשרת לנו "לראות" את הצבע העומד להיכנס אלינו ובהתאם לכך, ניתן להיערך ולהתכונן, על מנת להפיק ממנו את המקסימום, הן בתחום הזוגי והן בתחומים כמו קריירה, לימודים, רוח או חברה.


שלומי סנדק עוסק בהדרכה, אבחון, יעוץ והכוונה ע"פ צבעי ההילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully