וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות בכף היד

ענת לוי

2.3.2004 / 10:23

קריאה בכף היד כשיטה לאבחון תכונות אופי, מנטליות, פרופיל רגשי ודפוסים בהתנהלות הבינאישית

לא לשווא נאמר "הראה לי את ידייך ואומר לך מי אתה". אפילו אם נציץ במילון נלמד עד כמה הידיים מבטאות תכונות אופי ורגשות. יד קפוצה מבטאת קמצנות ואוזלת יד מבטאת חולשה. אדם שיש לו שתי ידיים שמאליות הוא קצת לא יוצלח ואחד שידו משגת הוא כזה שיכול להשיג הכל, החל מקומבינות וכלה בבחורות. אם כך, קל להבין מדוע באמצעות קריאה בכף היד, ניתן ללמוד על אישיותו הספציפית של האדם, על הפוטנציאל שלו ועל מה שנכון לו לעשות בחיים. בנוסף, ניתן לראות כיצד עברו של האדם משפיע על חייו בהווה, מהם הכשרונות שלו - ולא פחות חשוב – מהי הזוגיות המתאימה לו. כנראה, שלא במקרה, אחד האברים אליהם נמשכים בני מין אחד לבני המין השני הוא כפות הידיים, שמבטאות בעולמנו המוחשי את המוח וההתנהגות.

באמצעות ידו של אדם ניתן לראות מהו הסגנון על פיו הוא פועל בזוגיות, או במילים אחרות - מאין הוא בא ולאן הוא הולך, מהן החוויות אותן עבר בבית בו הוא גדל - האם חווה אינטימיות וחום או שהגיע מבית קר ומנוכר ואיזה "ארגז כלים" יש ברשותו כדי ליצור זוגיות, אם בכלל. כך, נוכל לפגוש אנשים שחושבים שפשוט לא פגשו עדיין את האדם המתאים, ולכן אין להם זוגיות. אך בפועל נמצא (באמצעות כפות ידיהם, כמובן) שחסרה להם החוויה הראשונית שנקראת "זוגיות". כפות הידיים הנן המרמזות העיקריות על תקיעות בחיי הזוגיות ובאמצעותן ניתן לאתר מוקדי קושי כמו ביקורתיות יתר, אידיאלים שגויים וחיבור (או חוסר חיבור) למיניות. לאחר איתור מוקדי קושי אלה ניתן להמליץ על טיפול מתאים שיעזור לרפא תקיעויות אלה.

למידה נוספת אותה ניתן לבצע באמצעות קריאה בכף היד הנה התאמה, או לסרוגין אי התאמה בין בני זוג. כדי לאתר התאמה בין בני זוג נחפש קווים בסיסיים מקבילים, כמו אינטליגנציה ואנרגיה מינית האמורים להוות, כאשר הם ברמה דומה, בסיס מוצלח לקשר. יחד עם זאת, ישנם קווים שיכולים להיות שונים בין בני זוג, אך עדיין הזוגיות יכולה להצליח. כמו במקרה שבו קו הרגש מפותח אצל אחד מבני הזוג ואצל האחר קו השכל מפותח יותר, הווה אומר שהראשון פועל בבסיסו מהרגש, והשני פועל בבסיסו מהשכל. בנוסף, נוכל לראות למשל שאחד מבני הזוג עקשן והשני פשרן, אך עדיין החיכוך שנוצר ממפגש קווים אלה איננו שלילי כי אם מפרה. כך, פגשתי מספר זוגות שכפות ידיהן העידו על סחיבת טראומות מהעבר, כמו למשל אבא ביקורתי, ולכן כל אחד מהם מבין את מצוקת האחר וביחד הם מנסים לבצע תיקון לעבר, גם אם באופן בלתי מודע.

הביטו לרגע על ידיכם (זו עמה אתם כותבים בדרך כלל, הקרויה "דומיננטית" בקרב הקוראים בכף היד) ומצאו את קו הלב, הבולט עליון מעל כל הקווים. קו זה יכול להראות מה מצבו של לבכם (כמובן שלא מהבחינה הקרדיולוגית) ואיך הוא פועל כאשר הדברים מגיעים לידי זוגיות - האם מתוך אנליטיות או מתוך רגש, האם מתוך מוסכמות חברתיות או שהנו נאמן לעצמו בלבד. אזור נוסף בידכם הקשור לזוגיות הנו גבעת ונוס הסמוכה לאגודל ומעידה על המיניות בחייכם. כאשר גבעת ונוס מפותחת ניתן ללמוד על מיניות עשירה בחייכם, כלומר צורך גבוה בחום ומגע ובעיקר צורך בקשר. כאשר גבעת ונוס תהיה שטוחה יותר נדע כי האדם זקוק למרחב בקשר והנו קריר יותר בנוגע למגע. בכל מקרה, חשוב לזכור שהידיים הדומיננטיות, על כל סימניהן, גבעותיהן וקוויהן - מתפתחות ומשתנות במהלך חיינו, בדיוק כפי שאנו משתנים. לכן, גם אם נדמה לכם למשל שגבעת ונוס שטוחה אצלכם ועדיין הייתם רוצים לשפר תחום זה בחייכם - ניתן לעלות את הנושא למודעות, לעבוד על זה ולראות כיצד היא מתפתחת במהלך העשייה.

הכותבת:

ענת לוי, תלמידתו של ד"ר ארנולד הולצמן, מנחה קורס לקריאה בכף היד במסגרת מרכז "לזרום באור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully