וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך האבנים האדמדמות

טל מוזס, מרכז "לזרום באור"

1.2.2004 / 13:16

מסלול החיים העובר דרך הפוריות, ההריון והלידה, יכול להיתמך ולהתחזק אם עושים שימוש נבון בקריסטלים המתאימים

בכדי להבין את פעולתן האנרגטית של האבנים כתומכות בגברים ונשים כאחד, עלינו להבין קודם כל את הצרכים ואת הנטיות הבסיסיות שלנו, בני האדם, בהקשר זה.

הריון משוייך לכולנו, שהרי כל אחד מאיתנו היה פעם בתוך הרחם. למרות זאת, עדיין, ההריון מביא עמו פחדים שונים - פיזיים, נפשיים ופסיכולוגיים, ומן הסתם אף מביא עמו שינויים רבים. אנו מכירים סיבות רבות אשר יכולות לעכב כניסה להריון: פחד מאיבוד העצמאות, פחד ממחויבות, פחד פיננסי, חשש מצלקות, כאב או השמנה - ואפילו פחד מאיבוד הנעורים. פחד נוסף הוא הפחד מפני אמהות או אבהות - הפחד להיות "כמו ההורים שלי", עבור מי שלא חווה ילדות בריאה או מי שעדיין לא ריפא את צלקות הילדות שלו. גם החיים כאן, בשנות ה- 2000, אינם פשוטים כלל וכלל, ולא במפתיע אנו פשוט פוחדים להביא "לעולם שכזה" ילד.

כל אלו הן בעיות פסיכולוגיות, וברמה זו נכון יהיה להמליץ לאישה או לגבר ללכת לייעוץ, כדי לקבל הכוונה פנימית ולהבין אם ישנן בעיות נפשיות המשפיעות על הבחירה הלא מודעת לממש או שלא לממש את ההריון. ומדוע בחירה? כי כמו כל דבר אחר שאנו עושים (או לא עושים) בחיינו, גם כניסה להריון היא בחירה. לכל דבר שקורה - בכלל זה גם הריו - יש סיבה, גם אם לעתים נדמה לנו אחרת.

בעיות נוספות היכולות לעכב כניסה להריון הן כמובן בעיות פיזיות אשר בהן יטפלו טובי המומחים. לצד כל בעלי המקצוע - ובמקביל אליהם - נוכל להשתמש בתמיכתן של האבנים, הן ברמה הנפשית והן ברמה האנרגטית.

אחת האבנים המרגיעות ביותר היא הרובי. אבן זו מעניקה תחושת ביטחון ויציבות, תחושת קצביות, חיבור לאדמה (שלעתים אנו נוטים לשכוח), חיבור לאמהות, לנשיות וליכולת ההענקה. במישור הפיזי - הרובי מחזקת את הרחם, כמו "אימא אדמה" שבשלה כבר וקוראת לזרעים לבוא ולהתפתח בתוכה. אנו נוכל להזמין את הרובי ללוות אותנו לשם הכנה להריון, כניסה להריון, בזמן הלידה ואף לאחר הלידה לשיקום הרחם והגוף הפיזי. בנוסף, טובה אבן הרובי למחזור הדם וללב, ועוזרת למקרבים אותה אליהם להאמין שהכל נעשה לטובה ובדרך הנכונה, גם כשהדברים לא נראים כך למראית עין.

שתי אבנים טובות נוספות הנן הקרניליאן והקריסוקולה. הקרניליאן מעוררת פוריות ואנו נעזר בה לעידוד הכניסה להריון (הן לנשים והן לגברים), ובנוסף, לחיזוק האונות לאחר הכניסה להריון. הקריסוקולה ובמיוחד הג'ם סיליקה, מחברת אל הנשיות והרכות ומכינה נפשית נשים וגברים להריון. הקריסוקולה מסייעת להתמודד עם כאבים, עוזרת להתרחבות הרחם בזמן ההריון, עוזרת לכאבי צירים ולידה ואף להצרות הרחם לאחר הלידה.

בל נשכח - גם התינוק הקטן המגיע לעולם זקוק לחיבור למקום הזה. האבנים העוצמתיות אשר הגיעו מבטן האדמה יצליחו לחבר את נשמתו הרכה לחיים, ובאמצעותן יוכל התינוק להתחבר בצורה מעודנת אל הסביבה הלא פשוטה. נשמתו של התינוק עדינה ורכה, לכן האבנים שנניח על יד מיטתו, האבנים שנתלה על מובייל או האבנים אותן נניח מתחת למזרן עליו הוא ישן, יהיו רכות ועדינות גם כן. אבנים שיוכלו לבצע משימות אלה בצורה הטובה ביותר יהיו למשל אגת בלו לייס - שתשדר אליו רכות ונעימות, או הרוז קוורץ - שתעניק לו אהבה. אבן נוספת שיכולה לעשות טוב לתינוק היא האפופילייט, המסמלת בדיוק כמוהו את הבריאה, הראשוניות והיצירה. כאשר התינוק בוכה (והוא עושה את זה לא מעט...) ניתן לקרב אליו את אבן הסיטרין, וכאשר הוא סובל מקוליקים (גזים) ניתן לחזור ולהשתמש בקריסקולה, בה נעזרנו בשלבי הכניסה להריון.

בברכת פוריות והצלחה,

טל מוזס

הכותבת:
טל מוזס מטפלת בריפוי אנרגטי, יצירה ותנועה, מנחה קבוצות מודעות וקריסטלים במרכז "לזרום באור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully