וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפגוש את הטבע שלך

22.12.2003 / 13:35

אבני חן וקריסטלים עשויים לשחזר את הקשר האבוד בינינו לבין האדמה, ובתוך כך לפתור הפרות איזון בין הגוף לנפש

החזרה אל הטבע – כדרך חיים, מתבקשת בשנים האחרונות ועל פי ראייתי תתבקש עוד יותר בשנים הבאות. ככל שנוצר נתק בין האדם לאדמה, כך גם גברו המחלות הפוגעות בנו נפשית, פיזית ומנטלית.

החזרה אל הטבע היא חזרה אל הגוף ואל צרכיו, אל הנפש ואל צרכיה. מתוך בחירה ולקיחת אחריות אישית, זיהיתי את העבודה עם האבנים ככלי ליצירת מרחב ריפוי והתפתחות פנימית לכל אדם אשר מוכן להזמין צמיחה והתפתחות אל חייו.

מקורן של האבנים הוא בבטן האדמה עליה אנו חיים. בכדי שיווצר קריסטל (גביש), יש צורך בעוצמות אדירות אשר משפיעות על המינרלים לאורך מיליונים ואף מילארדים של שנים. עוצמות אלו טמונות בגבישים ומהוות את האנרגיה אשר נפלטת מהם.

נוכחות הגבישים בסביבה הקרובה אלינו משפיעה על אנרגיית החיים שסובבת אותנו. רבים מאתנו חיים בבתי אבן גבוהים, בקוביות מנותקות ממזג האוויר, תחת אורות לבנים ואף אוכלים מאכלים ריקים. התשלום הנפשי והפיזי הוא גדול: ריקנות, אדישות, תחושת חוסר מימוש ורדיפה אחר הבלתי מושג.

המפגש עם האבנים איננו פתרון, אלא חלק מדרך חיים מתוקנת אשר מטרתה היא אחת: לגעת באושר פנימי, ולחיות חיים מלאים ובריאים.

אחת התכונות המיוחדות של אבני המרפא היא יכולתן ליצור הרמוניה ואיזון. באמצעותן אנו מתחברים אל הטבע שבנו ומגלים את צרכי הגוף והנפש האמיתיים. חשוב להבין שאין זה רחוק מאיתנו. אין אלה דברים חדשים שעלינו ללמוד. דרושה רק תזכורת קטנה לאיזון הטבעי הקיים בתוכנו.

איך נוכל לבצע את אותו איזון מחדש, ולהשיב לגופנו את ההרמוניה שאבדה לו? - עצם קירבתם של הגבישים אלינו, כמו קירבה לחיות, עצים ופרחים, מעוררת בנו - במודע ואף שלא במודע - תחושת שייכות, יציבות וביטחון.

בכדי להניחן על גופנו נזדקק לגביש קטן כגודל ציפורן, אך אם נרצה להניחן לידינו נזדקק לגביש גדול יותר, כגודל כף יד של תינוק.

הנה, מספר דוגמאות שיוכלו לעזור למצוא את האבן הנכונה בהתאם למצב בו אתם נמצאים:

*ליושבים שעות מול מחוללי קרינה (מכשירים חשמליים כדוגמת מסך המחשב או טלפונים סלולריים) מומלצת בחום אבן הקריסטל קוורץ, המטהרת את קרינתם, מרגיעה ומעוררת צמיחה פנימית ומודעות.

* במצבי הקצנה ודרמה, כמו פגיעה ותחושת הערכה עצמית נמוכה, נסו את הרודונייט, אשר מייצבת ומעניקה תחושת ביטחון.

* כדי לרפא את הגוף הפיזי ולשם הרגעת פחדים וחרדות - קרבו אליכם את האמרלד.

* כדי להעניק אהבה לסובבים אותנו ולחוות חמלה בתוכנו פנימה - היצמדו לקונזייט.

* בכדי לפתוח את הראש לרעיונות חדשים ומקוריים נוכל לשאת את הכלציט. אבן זו, המופיעה בצבעים שונים, עוזרת לפתוח תבניות חשיבה ומצויינת לרגעים של שינוי וגדילה.

* הפלואורייט תעזור לנו לחבר בין המודע לתת מודע . היא תסייע במיקוד מחשבות ובחידוד הזיכרון, ותעזור לנו להיות קשובים לרגשות שלנו.

* אגת בלו לייס (אגת בצבע תכלת) היא אבן מרגיעה המסייעת ביצירת מרחב ביטוי, עוזרת לתקשורת והבעה ומומלצת גם לילדים קטנים, בעיקר בשל הרכות שבה.

את האבנים נכון לטהר מדי פעם, במיוחד במפגש הראשון עמן. מים זורמים, מחשבות טהורות ואפילו תפילה, יעשו את העבודה.

טיפ אישי - נסו כל אבן, אפילו אחת קטנה כזו מהגינה. פיסת אדמה קטנה בתוך הכיס, תזכורת למקור שלנו, לחיות שלנו, תזכורת לפשטות המופלאה שקיימת בטבע..

באהבה,

טל מוזס

הכותבת:
טל מוזס מטפלת בריפוי אנרגטי, יצירה ותנועה, מנחה קבוצות מודעות וקריסטלים במרכז לזרום באור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully