וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטלים ואבנים טובות

חני לוינסון, מוסמכת פנג שואי

17.11.2003 / 11:25

מבנה הפלנטה המורכב מגבישים ומאבנים, משמש למעשה כתבנית לאנרגיה קוסמית

אנשים רבים עומדים מול הקריסטלים, מתלהבים מהם ומתקשים להאמין ליופי שיצר הטבע. אנשים נמשכים לקריסטלים, נוגעים בהם ובוחנים אותם מקרוב. הסופר אלדוס האקסלי האמין כי מקור המשיכה העזה של האדם לקריסטל היא בכך שהם מזכירים לנו נופים עזי צבע ורבי פנים של העולם הפנימי.

רבים אוספים את הקריסטלים ונהנים מכוחן של האבנים הללו, ואולם יש המתעניינים אך בצד האסתטי שלהם ואוספים אותם מתוך אהבה לייחודם וליופי שלהם. ואולם, את כוחו של הקריסטל ניתן לנצל למגוון רחב של פונקציות: שימוש בתוך מחשב או שעון מתוחכם, שימוש בתכשיטים, אספנות, פיתוח מודעות, ניבוי וריפוי.

בהגדרה המילונית, הקריסטל איננו רק אותה אבן זכוכית שקופה ויפיפייה שמביאים מאוסטריה, או אבן קוורץ שקופה. על פי המילון - הקריסטל הינו כל אבן שלה מבנה פנימי מדוייק ומוגדר בהתגבשות מסויימת. עד היום הגדירו כ- 3,500 סוגי קריסטלים שונים. בשנות השישים פיתחו מדענים רוסים תאוריה לפיה כדור הארץ כולו נוצר סביב מסגרת גבישית שאת שרידיה עדיין ניתן למצוא בפינות שונות על פני הפלנטה. אם תאוריה זו נכונה, הרי שמבנה הפלנטה כולו עשוי לשמש כתבנית לאנרגיה קוסמית.

יתכן שרעיון זה הוא ההסבר לתאוריה לפיה לקריסטל יש תכונות יחודיות - כאלו הניתן לרתום למטרות ריפוי, והיכולות להכיל אנרגיה על-חושית ולשמש כמוקד לניבוי פנימי. שכן - כדור הארץ הוא מעין קריסטל ענק.

לאחרונה קיבל הריפוי בקריסטלים מעמד כשל אחת השיטות המקובלות לרפואה משלימה. המרפאים נחלקים בין אלה הטוענים כי האבנים הן המרפאות לבין אלה הגורסים כי בכוחן אך לשמר את האנרגיות שלנו. לכן, בגישה זו "יטעינו" המרפאים את הצ'קרות של המטופלים באנרגיה המבוקשת.

את האבנים יש לבחור באופן אישי: אחזו בידיכם בכל פעם אבן אחרת – חושו את איכותה ואת האנרגיות הייחודיות שלה, וכך תחליטו אם היא טובה לכם. יש החשים חום שונה המופק מהאבנים השונות, ויש החשים עיקצוצים. יש אבנים שיעלו בעיני רוחכם תמונות שונות, ברמה הסימלית כמובן.

יש לזכור שלקריסטל, על פי המסורות השונות, יכולת למקד את תמונת העתיד: התמונה עצמה נוצרת במוח אך היא מתעצמת ונצפית באמצעות הקריסטל המיוחד הנמצא בסביבתנו. שיטת הטיפול באבנים משתנה ממטפל מטפל. ואולם, הצורה הקלאסית היא זו שבה מניחים את האבן על האזור הפגוע ומזיזים אותה עם כיוון השעון, על מנת לנקות חסימות אנרגטיות. לחילופין, יש המניחים אבן מסויימת על צ'קרה מסויימת – על מנת לתרום לאיזון הגוף.

כאשר מתייחסים לקריסטלים ממהיבט של הפנג שואי – אנו מתיחסים בעיקר לצבעים של הקריסטלים השונים, בהיבט של חמשת היסודות (ראה כתבה נפרדת) ומיקומם בבגואה. אנו, בפנג שואי, מאמינים כי הצבה של מושבת קריסטלים בצבע מסוים בחדר מסויים, תסייע בידינו להגיע להרמוניה ולמיקסום היכולות שלנו בתחומי חיים שונים: קריסטלים בגוון אדום או סגול בדרום – יתרמו למוניטין שלכם ולמעמדכם. קריסטל ירוק במזרח – יתרום לחיוניות ולהתחלות חדשות. מיקום של קריסטל בגוון לבן ואפור מתכתי במערב הבית – יתרום לתחושת הנינוחות וההנאה שלכם מהבית. קריסטל כחול בצפון – יקדם את הקריירה שלכם. קריסטל מומלץ בכיוון צפון/מזרח יהיה קריסטל צהוב, כתום או חום, והוא יתרום להתפתחותכם הרוחנית והרגשית. בצפון/מערב, לעומת זאת, הצבע המועדף יהיה לבן או אפור מתכתי והימצאותו שם תתרום לתחום הנסיעות בחייכם. בדרום מזרח מומלץ לשים קריסטל ירוק – כך תשפרו את סיכוייכם בתחום השפע וההצלחה הכספית. ואם באהבה חפצתם – מומלץ להציב קריסטל בגוון ורוד/כתום בתחום הדרום/מערבי של הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully