וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 20-26 באוקטובר 2024

עודכן לאחרונה: 21.10.2024 / 14:11

זוויות שנוצרות עם השמש הן בדרך כלל טובות ומפעילות את כולנו בעוצמה - אך יש גם כמה סיבות להיזהר. הנה התחזית האסטרולוגית השבועית שלנו

הורוסקופ לשנת תשפ"ה/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אחרי מספר שבועות שבהם הופיעו הכוכבים בפני השמש, שסבלה אותם בחיבה, מגיע הזמן שגם היא תעלה אל הבמה ותבצע כמה צעדי ריקוד שכמובן משפיעים על כולנו. לטוב או לרע? תלוי את מי שואלים. בעיקרון, תמיד זוויות שיוצרת השמש הן טובות לנו - כי הן מפעילות את כולנו בעוצמה. השבוע השמש לא רק פועלת - אלא גם מפעילה בעוצמה את פלוטו היצרי והכוחני ואז עוברת למזל עקרב - שזה כבר מיקום לא פשוט. כלומר יש עדיין סיבות להיזהר.

הזוויות המשמעותיות בשמיים השבוע:
1. השמש בזווית מתח של 150 מעלות המדויקת לנפטון הרגיש.
2. השמש בזווית פעולה מדויקת של 90 מעלות לפלוטו היצרי והכוחני.
3. השמש עוברת למזל עקרב.

הזוית המבלבלת של השבוע - זו זוית המתח בין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לבין כוכב נפטון המבלבל והמערפל. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ואיתה גם צורך לשלב יצירתיות בעשייה שלנו. מצבי הרוח שנלווים לזווית הזו עלולים לגרום לנו שלא לפעול יותר מדי עם כל השינויים במצב הרוח שלנו. קחו דברים בפרופרציות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, דגים, קשת, בתולה ותאומים.

הורוסקופ. ShutterStock
יש קצת נחמה בדרך - אבל עדיין כדאי להיות זהירים/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו מביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות - והיכולת שלנו לעבור ממצב רוח טוב למצב לוחמני היא מהירה מאוד, כשלא צריך הרבה כדי לתדלק את המנוע האגרסיבי הזה. הזווית הזו עלולה לגרום לאירועים אלימים במיוחד, אם מבחינת טרור - ואם מבחינת מלחמה פרופר, כשגם אלימות מילולית נכללת בתפריט. אולי משום כך חשוב השבוע במיוחד לגלות רגיעה ואיפוק - ולא לאבד את הצפון.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, גדי ועקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש למזל עקרב. המעבר הזה הופך את האריה החביב שלנו לטעון ולוחמני - וביחד איתו מושפעים באופן כזה או אחר גם השוורים, הדליים והאריות עצמם. מבחינת האריות - הגיע הזמן להשקיע בבית ובבני הבית. בגדול, זהו מיקום טעון ולא קל - ובו כדאי לחשוב היטב לפני שנכנסים לויכוח, או לחשוב למה לא יוצאים ממנו כשהוא מתחיל להסלים. המעבר למזל עקרב מביא איתו לא רק גישה לוחמנית אלא גם הרבה עומק ויכולת להיכנס לעומקו של כל נושא. כשהשמש תעבור על האופק של מפת המדינה שהוא במעלה הראשונה במזל עקרב, נרגיש זאת כולנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? בעיקר כל המזלות השייכים לקבוצת הקבועים: אריה, דלי, שור ועקרב.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

צפו בתחזית המורחבת:

בני זוג מתווכחים. ShutterStock
גם אלימות מילולית נכללת בתפריט של השבוע הזה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו קיטורים ודרמות. בסוף השבוע הוא מתחיל להיכנס לזווית של עימות עם פלוטו. פעלו בזהירות, המנעו מריבים - ואל תאבדו את הראש.

שור
מעברה של השמש בהמשך השבוע למזל עקרב שממול, המאכלס את בית היחסים שלכם, הוא זמן טוב לשדרג את הקשרים הקרובים שלכם ולעשות עבודת עומק. ונוס שבבית הכספים עלולה לגרום לבזבוזי כספים מיותרים. זהירות.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון והחשדני - והתאומים החביב והדינמי שלנו מגלה שלא מספיק ה"סמול טוק" השמח שלו. הוא עכשיו זקוקים גם למינונים גבוהים יותר של עומק ומשמעות.

סרטן
כוכב מרס עדיין במזל שלכם ומביא איתו הרבה אומץ ואנרגיה - עם דרייב חזק לפעולה. זהו זמן טוב להתמקד במה שחשוב לכם באמת, סרטנונים: פעילות פיזית וכמה שיותר. קדימה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל עקרב והאריה המתוק הופך חשדן - ופה ושם גם הישרדותי וכוחני. זמן טוב לקחת ברצינות ענייני כספים ולשפר את התקשורת הביתית.

בתולה
ונוס הרגשית עוברת למזל קשת המאכלס את בית המשפחה שלכם. זהו זמן מצוין להתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע בבית ובסביבתו, לשפר אווירה בבית ובעיקר להכניס את האהבה לתקשורת המשפחתית. פתחו את הלב, בתולות.

מזל אריה. ShutterStock
אריות: זמן טוב לקחת ברצינות ענייני כספים ולשפר את התקשורת הביתית/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם. הגיע הזמן לדבר בכנות ובאומץ - ולתת למילים שלפעמים לא נעים לכם לומר לצאת ובגדול. קדימה.

עקרב
מזל טוב עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו וזהו זמן טוב לפעול באופן ממוקד ויעיל - וליהנות ממסיבות ההפתעה השמחות שלכם. ונוס עוברת לבית הכספים שלכם וכדאי להזהר שלא לאבד את הראש בקניות.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו וזהו זמן מצוין לפעול באופן רך יותר ועדין יותר, לרסן את הצד ההרפתקני שלכם ולהמיר אותו בטוב לב, אמפטיה והכלה למי שאיתכם.

גדי
מרס שוהה עדיין במזל סרטן מול המזל שלכם - והוא גורם מדי פעם לויכוחים ואי הבנות מסוגים שונים. לפעמים אפילו לדרמות גדולות ביחסים. מומלץ לגלות איפוק כי תיכף הוא יוצא משם... אל תשברו את הכלים.

דלי
זווית של מתח שהתחילה בשבת ממשיכה עד יום שלישי ועלולה לגרום לקצרים בתקשורת ולאי הבנות מסוגים שונים. זהו זמן שבו חשוב וכדאי להגדיר באופן מדויק לאן הולכים ומה עושים - ובעיקר לא לנתק קשרים.

דגים
זווית של מתח בין השמש לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לתחושות של חוסר ודאות וחוסר ביטחון - ולהביא איתה החלטות גרועות. את ההחלטות כדאי לדחות לסוף השבוע - ולהיזהר מאכילת יתר וממתוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully