וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוטין התייעץ עם שמאנים לפני שימוש בנשק גרעיני שיביא למלחמת עולם

8.10.2024 / 0:01

כלי תקשורת בעולם מדווחים כי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התייעץ עם שמאנים ומיסטיקנים לגבי שימוש בנשק גרעיני שעלול להביא לפרוץ מלחמת עולם שלישית. עוד טוענים כי הוא רחץ בדם של צבי סיבירי כי נאמר לו שזה יסייע לאון הגברי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מדבר על הנשק הגרעיני של ארצו - והמצב בו תעשה בו שימוש/רויטרס

אנשי אופוזיציה רוסים טוענים שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התייעץ עם מיסטיקנים לגבי האפשרות של שימוש בנשק גרעיני נגד אוקראינה - מה שעלול להוביל לפרוץ מלחמת עולם שלישית. בעבר כבר דווח שלפוטין יש לכאורה "קירבה מיוחדת לעולם המיסטיקה" ובין היתר נטען שהוא מתרחץ בדם של קרני צבי כרותות כדי לסייע לאון הגברי שלו והשתתף בטקס וודו עם זאב שחור.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בחו"ל, פוטין בן ה-71 טס לאחרונה למונגוליה ונפגש שם עם מנהיגים מקומיים, אבל מטרת הניטסעה האמיתית הייתה להתייעץ עם שמאנים (אנשים שבין היתר מסוגלים לכאורה לתקשר עם עולם הרוחות) לגבי שימוש בנשק גרעיני הרסני. על אף שקרבתו של פוטין לעולם המיסטיקה דווחה בעבר, הדיווחים לפיהם הוא דן עם שמאנים מונגולים על פעולות צבאיות וביקש את ברכתם לשימוש בנשק גרעיני (או "נשק האלים" כפי שהם מכנים זאת) נשמע קצת מופרך.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בביקור רשמי באולן בטור, מונגוליה, 3 בספטמבר. רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בביקור רשמי באולן בטור, מונגוליה, ב-3 בספטמבר/רויטרס

המקור העיקרי לדיווח הזה הוא ה-DailyMail הבריטי, שם טוענים שבמהלך ביקורו של פוטין במונגוליה בתחילת ספטמבר השנה, הוא רצה לוודא שאינו "מכעיס את הרוחות" במעשיו. ביקורו באזור הרים גבה, כי הרי ידוע שמונגוליה היא חלק מבית הדין הפלילי הבינלאומי שהוציא צו מעצר לפוטין בגין פשעי מלחמה, ב"חשד לגירוש בלתי חוקי של ילדים וחטיפתם מאוקראינה". פוטין ידע שהוא מסתכן במעצר ובכל זאת ערך את הביקור השלישי שלו מזה עשור במדינה, לכאורה לציון יום השנה ה-85 לניצחון הכוחות המונגוליים והסובייטים על הכוחות היפנים. הוא ככל הנראה האמין ששלטונות מונגוליה יעצרו אותו לאור הסתמכותה של המדינה על אנרגיה רוסית. על פי הדיווחים הוא עצר בדרך באזור רפובליקת טוּבָה המרוחק וההררי - מעוז של אמונות פגאניות - שם בטיולו הקודם הוא לקח חלק בטקס וודו.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שמאנים מונגולים מבצעים טקס אש שנועד לזמן רוחות מחוץ לאולאן בטאר, מונגוליה. Kevin Frayer, GettyImages
שמאנים מונגולים מבצעים טקס אש שנועד לזמן רוחות מחוץ לאולאן בטאר, מונגוליה/GettyImages, Kevin Frayer

על פי ההצהרה הרשמית של הקרמלין, פוטין נכח שם כדי להרצות על פטריוטיות בפני תלמידי בית ספר. אולם, מיכאיל זיגר, מייסד ערוץ החדשות העצמאי Dozhd ועבאס גליאמוב, לשעבר כותב הנאומים של פוטין, דיווחו כי במציאות הוא פנה בנואשות לשמאנים "החזקים בעולם" כדי להתייעץ עמם לפני שהוא מביא להסלמת הלחימה באוקראינה.

"הוא לא רצה 'להכעיס את הרוחות' בכך שפעל ללא ברכתם", זיגר כתב באתר החדשות הגרמני Der Spiegel, "'מונגוליה וטובה נחשבות לביתם של השמאנים החזקים ביותר בעולם. ולדימיר פוטין ידוע מזה זמן רב ביחסו המיוחד למיסטיקה והוא כנראה משלב את ההתעניינות שלו במיסטיקה אורתודוקסית עם מסורות פגאניות". זיגר הוסיף שרצונו של פוטין להתייעץ עם הרוחות היה שווה עבורו את הסיכון במעצר.

בתגובה לטענות האחרונות של איש האופוזיציה, הקרמלין פרסם הכחשה חריפה: "לנסיבות שהוזכרו הקשורות לביקורו של נשיא רוסיה במונגוליה בספטמבר 2024 אין קשר למציאות".


עוד בנושא:
ולדימיר פוטין "חיסל את לוויתן הריגול הרוסי" לאחר שהוא "ערק לנורבגיה"

זהו, הוא איבד את זה: פוטין אוסר על הגישה לאפליקציות היכרויות

האם פוטין פלש לאוקראינה בהמלצת השמאנים?

זו לא הפעם הראשונה שדווח כי פוטין פונה לעולם הרוחני לקבלת תשובות. טוענים שהוא התייעץ עם מיסטיקנים גם לפני פלישתו לאוקראינה ב-2022. לפי הדיווחים, הוא קיבל תחזית בה הבטיחו לו את הניצחון. שמונה חודשים לתוך המלחמה, הוא קיים לכאורה עוד שתי פגישות עם שמאנים כדי לבדוק שהכל הולך לפי התכנון.

בשנה שעברה דיווחה התקשורת הממלכתית הרוסית כי "השמאן העליון" של רוסיה, קארה-אול דופצ'ון-אול, ביקש מ"השמש, הירח והכוכבים" להגן על חיילי צבא רוסיה באוקראינה, לפי הנחייתו של פוטין.

בשנת 2019 השמאן אלכסנדר גבישב בן ה-55 יצא מסיביר למוסקבה כדי "לגרש את השד פוטין ולהחזיר את הדמוקרטיה". שנתיים לאחר מכן, הוא עדיין בדרכו לשם, הוא נעצר על ידי צוות הביטחון של פוטין והועבר לכלא פסיכיאטרי, שם הוא נמצא מאז. לדברי אלכסנדר פרינישניקוב, עורך דין לזכויות אדם שהגן על גבישב, השלטונות להוטים להשאירו שם, שכן הם מאמינים כי הרחק מארצו - השמאן נשלל מכוחו.

עוד דווח כי למשך זמן מה אליונה פולין, כוכבת ריאליטי ומנהיגה של קבוצה בשם "אימפריית המכשפות החזקות" הייתה "המכשפה האהובה" על פוטין. היא השתמשה בכשפים כדי להגביר את האהדה אליו, עבדה עבור השירותים החשאיים שלו, העניקה תמיכה פסיכולוגית לחיילים הרוסים ולמשפחותיהם ונעזרה בבובות וודו, נרות שחורים ודמויות דמוניות. אולם בקיץ הזה היא נעצרה והואשמה בהונאה, כשההערכה היא שזה קרה כי היא סיפקה לפוטין עצות ש"לא היו לרוחו".

אמבטיית דם וטקסי וודו

לא כל הפגישות השמאניות של פוטין התמקדו בפעולות הצבאיות שלו. הין היתר דווח שהוא אובססיבי להשגת חיי נצח, כוחות על טבעיים ואנטי אייג'ינג - באותה מידה שהוא אובססיבי לשליטה עולמית. כמו כן טוענים כי בטובה, פוטין ושר ההגנה לשעבר סרגיי שויגו השתתפו בטקס שמאני שבו היה מעורב בצורה כלשהי גם זאב שחור. המטרה הייתה לשפר את בריאותו של הדיקטטור - שלפי דיווחים לא מאושרים סבל בעבר מהתקף לב.

זה היה שויגו שהכיר לפוטין את היתרונות של אמבטיות דם, שכביכול מסייעות בהגברת האון הגברי ובהאטת תהליך ההזדקנות (לא שיש ראיות לכך). פוטין לכאורה אימץ את הכל בהתלהבות וביצע את טקס הרחצה בדם של קרני צבי כרותות בארמון בהרי אלטאי, כמעט 4 אלף קילומטרים מזרחית למוסקבה, שם יש חוות צבאים. על פי הדיווחים הלא מאומתים, עשרות איילים נשחטו לצורך מילוי אמבטיית דם, שם רחצו יחד פוטין ואלינה קבייבה - בת זוגו המתעמלת בת ה-41.

שמאנים מונגולים מבצעים טקס אש שנועד לזמן רוחות מחוץ לאולאן בטאר, מונגוליה. Kevin Frayer, GettyImages
שמאנים מונגולים מבצעים טקס אש לזימון רוחות. פוטין מאמין בכוחות שלהם/GettyImages, Kevin Frayer

לא בטוח שפוטין הסתפק בזה, כי ביוני דווח שהמדענים הבכירים של רוסיה קיבלו פקודה לעבוד על פיתוח תרופת פלא אנטי אייג'ינג שיכולה להחזיר את השעון הביולוגי לאחור" עבור פוטין והמעגל הפנימי שלו. ההנחייה שקיבלו היתה למצוא דרך לפחית את הידרדרות התאים, למנוע פגיעה קוגניטיבית ותחושתית ולחזק את המערכת החיסונית - מחקר שלרוב לוקח שנים ודורש השקעה כספית של מיליארדי דולרים.

תחומי העניין האקלקטיים של פוטין רחוקים מלהיות יוצאי דופן במולדתו. יש "התעניינות עמוקה במיסטיקה, תורת הנסתר ותיאוריית קונספירציה שגלומה בתרבות הרוסית", אמר גליאמוב. אפילו מדווחים שלפי חלק מההערכות במדינה יש יותר מרפאים רוחניים מאשר רופאים המסתמכים על המדע.

בכירים באופווזיציה טוענים שבהנהגה הרוסית מתייעצים באופן קבוע עם מגידי עתידות ואסטרולוגים. יש גם שמועות על "מזבחות סודיים" שבהם פוטין "מעלה מנחה לקורבנות הלחימה". יש הטוענים שלנסיעות של פוטין עם שויגו לסיביר "אין שום קשר לנוף המדהים או לאוויר הנקי, אלא לחיפוש אחר ממלכת שמבהלה, ארץ מיסטית שאמורה להכיל סודות על חיי נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully