וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאוקטובר 2024 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 12:24

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אוקטובר 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש אוקטובר 2024 לפי המזל שלכם/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש אוקטובר 2024:

מאזניים - מזל טוב ליום הולדתכם! תכניות רבות נמצאות על הפרק ואתם עלולים לחשוש פן תפספו את ההזדמנות להוציא את כולן לאור. לכן כדאי יהיה אם תנהלו רשימה מסודרת ותפעלו צעד אחר צעד בלי למהר. בנוסף, שימו לב שאתם רואים את התמונה הגדולה במצבים חשובים שיעלו החודש. רק כך תבטיחו פתרון בעיות, ואהדה מאחרים. בנוגע לזוגיות, התשוקה והיצירתיות בעלייה, וצפויים מצבים מהנים ומשמחים. בנוגע לקריירה, תדעו לשאוב מאחרים השראה ואל תתנשאו.

סרטן - הזמן לצאת לדרך הוא עכשיו. אם תמשיכו לעשות חשבון למה שאחרים חושבים או שתפחדו לעמוד על שלכם לגבי דברים שחשובים לכם, אתם תמצאו את עצמכם תקועים וחסרי יכולת תזוזה. במקום זאת שחררו את הפחד וזכרו שאם אין אני לי מי לי. הקריאה שלכם להמשיך הלאה היא קריאה נשמתית ולא כולם יכולים להבין זאת. בנוגע לזוגיות כדאי לשים דגש על תקשורת כנה, פתוחה ובריאה, ולשים לב שאתם מקבלים את התמיכה הדרושה. למי שבחיפוש אחר זוגיות, נראה שרק בעזרת תעוזה תצליחו לגרום להצלחה בתחום. בנוגע לקריירה, שימו לב טוב למי כדאי להפתח וממי כדאי להשמר.

קשת - הודו על כך שיש אנשים בחייכם שרוצים בטובתכם, גם אם לרוב אתם מרגישים שאין לכם מנוחה בשל כך. אתם תראו שככל שלא תקחו באופן אישי ותדעו לקחת רק את מה שמדויק לכם, חייכם ישתפרו. בנוסף, החודש אתם צפויים לצאת מנצחים ממאבק ממושך. כדאי לעשות שימוש במים כדי לטהר ולנקות את המרחב האנרגטי שלכם דרך דמיון מודרך. בנוגע לזוגיות נראה שכדי להגיע למטרה שלכם אתם צריכים להאמין בעצמכם יותר ולשדר את הבטחון הזה. בנוגע לקריירה נראה שסוף סוף המאמצים מניבים פירות.

גדי - אתם צפויים להבין משהו חשוב בנוגע להמשך הדרך שלכם וזה צפוי להציף רגשות ישנים. אל תפחדו להביע את הרגשות ולשחרר אותם, ואמרו לשכל ולהגיון הקר לנוח לרגע כי גם ללב צריך לתת מקום. בנוסף, תסמכו על כך שיש תכנית אלוהית מושלמת עבורכם, ותסמכו על תחושת הבטן שלכם ועל הראייה החדה שלכם. בנוגע לזוגיות נראה שיש מישהו ממזלות האש שצפוי להרעיף עליכם פינוקים אבל מצפה לתגמול. שימו לב לא להיות הטרף של אף אחד. בנוגע לקריירה זה הזמן לעשות תכניות ארוכות טווח, ולהצמד לחוקים.

תאומים - הגישה הנקייה שלכם והיכולת לפתוח דף חדש, תביא אתכם למחוזות חדשים וטובים. שינויים חדים ומפתיעים בפתח ואיתם הברכה. אם תמצאו את עצמכם בהתלבטות משמעותית החודש, רק השארו ברווח של חוסר הידיעה ותראו שהפתרון יגיע מעצמו. זמן טוב למדיטציה, טיהור ושחרור אנרגטי. בנוגע לזוגיות למי שבקשר נראה שתגשימו את האהבה, ולמי שבחיפושים נראה שתגיע הזדמנות פז להיכרות משמעותית. בנוגע לקריירה המשיכו להיות מקצועיים ועמדו בכללים, ההצלחה לא תאחר לבוא.

דגים - זהו יהיה זמן טוב לקחת כמה צעדים אחורה מהבלגן, לעשות סדר בדברים ולנוח. למרות שאתם מאוד רוצים שהדברים יתחילו כבר לקרות, התאזרו בסבלנות. תדעו לשמוח מהדברים הקטנים. בנוסף, נראה שהחודש תתפקדו כיועצים ותתנו עזר לאנשים קרובים שחווים בעיות. תראו להם את הדרך ותנו להם ללכת אותה בעצמם. בנוגע לזוגיות נראה שהצד השני לא ממהר לייצר תקשורת פתוחה, תתנו לו את הזמן. למי שמחפש, נראה שתצטרכו לברור את האדם הנכון. בנוגע לקריירה, זה לא הזמן לעשות מהלכים קיצוניים.

אריה - אתם מתמודדים עם המון דברים שנמצאים על הפרק, ומנסים בכוח להאבק על הסדר הטוב. כדאי לכתוב רשימה של סדר עדיפויות ולהצמד לעקרונות שלכם ולמה שעושה לכם טוב. אל תדפקו חשבון לאחרים. אל תפחדו להגיד את שעל לבכם. חודש משפחתי ביותר. בנוסף, למי שאובססיבי בנוגע למראה החיצוני, אנא שחררו את העניין ככל הניתן. לחלקכם, החלטה אמיצה תביא לצמיחה ושגשוג. בנוגע לזוגיות נראה שיצופו הרבה סימני שאלה לגבי ההמשך, התערבות משמיים תעזור ליישב את התחום הזה בחייכם. בנוגע לקריירה צפויה העלאה במשכורת ושפע.

שור - זה בסדר לקחת זמן לעצמכם, להרהר ולעשות חשבון נפש, רק שימו לב שאתם לא מנתקים את עצמכם מהסביבה ומהרגשות שלכם. גם אם חוויתם קושי, האור שלכם ממשיך לזרוח ואפילו בעוצמה חזקה יותר בזכות אותו קושי. אנשים ירצו את הקרבה שלכם ויקבלו עצה טובה מכם. אתם תראו שככל שהחודש יעבור ככה אתם הולכים להתחזק והכל יגיע על מקומו בשלום. בנוגע לזוגיות נראה המצב יאיר לכם עיניים, וכדאי להמשיך לשים את הגבולות הברורים שלכם בכל מקרה. בנוגע לקריירה נראה שמתוך ההתפתחות האישית ויכולת התמרון שלכם בין שני מצבים, תגיעו לנחת בתחום.

דלי - כדי שדברים יתחילו לקרות תצטרכו לעבור מסע של התפתחות אישית ושחרור רגשות כלואים. הדבר יעזור ויפתח עבורכם דלתות. הקפידו על התזונה שלכם ועל המצב הבריאותי החודש. הכינו לעצמכם מטרות קטנות ומטרת על, והכניסו אותן ליומן. ככה תוכלו להשפיע בצורה אפקטיבית על ההתקדמות שלכם ולעקוב אחריה. בנוגע לזוגיות, נראה שהצד השני יודע ללחוץ על הכפתורים שלכם ולהפעיל את קסמיו, אך כדאי שתהיו עם היד על הדופק ותדעו להציב גבולות. בנוגע לקריירה, העניינים יתייצבו לקראת סוף החודש.

עקרב - חודש של עבודה ועשייה בו תהיו פרודקטיביים וחדורי מרץ. היו הבוסים של עצמכם והכניסו לשגרת היום שלכם עיסוק במלאכת יד, אמנות או ספורט. בנוסף, גם אם האמת נמצאת בצד שלכם, לפעמים צריך לבצע פשרה כדי לצאת מנצחים. בנוגע לזוגיות נראה שהגישה שלכם נכונה והלב נפתח, אך תשימו לב לצד השני שקורא את המצב בצורה שונה ועלול להתגונן. בנוגע לקריירה נראה שתהיה התקדמות ושגשוג, צמיחה והתחזקות של המעמד שלכם.

טלה - למרות החששות והפחדים שמציפים אתכם, מסתמן שהחודש יהיה חודש מעולה עבורכם, מלא בהזדמנויות והתחלות חדשות. תחושת הבטן שלכם תסמן לכם את הדרך, וכדאי יהיה לשמור על פרופיל נמוך לעתים כדי לא לעורר עיניים מסביב. הכל יעבור מהר וחלק, וצפוי שיפור בהופעה שלכם. בנוגע לזוגיות צפויה התחלה חדשה למחפשים, ולמי שבקשר נראה שבעוד האחר רוצה להרכיב, אתם רוצים לפרק, וצריך למצוא את דרך האמצע כדי לא לאבד את מה שעבדתם עליו עד עכשיו. בנוגע לקריירה צפו לשיפור משמעותי בתנאים.

להורוסקופ יומי ושנתי לכל המזלות לחצו כאן >>

בתולה - היחידים שיכולים להוציא אתכם ממצב של כאב ולב שבור הם רק אתם, משתי סיבות עיקריות: האחת היא שאתם סומכים רק על עצמכם, והשניה היא שבעזרת כח המחשבה והתקשורת הפנימית יש לכם את היכולת לפרוץ קדימה ולהמציא את עצמכם מחדש. המשיכו לשמור על עירנות ושימו לב להזדמנויות שבדרך. בנוגע לזוגיות נראה שמישהו מהעבר צפוי לחזור ולבלבל אתכם, תעשו בחירה מושכלת. בנוגע לקריירה וכספים כדאי להיות זהירים ולחסוך, לא להשקיע בעסקים אם אין יציבות ממשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully