וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת כת שמאמינה בלידת בית שידרה בלייב את הלידה שלה ומתה: "זה באשמת שד אפור"

22.10.2024 / 0:06

לינדה הצטרפה לכת בצ'כיה שם נאמר לה אחרי שנכנסה להריון שעליה ללדת בבית במהלך שידור חי - ולהשאיר את התינוק מחובר אליה בחבל הטבור. מצבה התדרדר והיא מצאה את מותה. חברי הכת מאשימים "שד אפור"

אישה ילדה בשידור חי בפייסבוק/תיעוד ברשתות חברתיות

אישה צעירה שזוהתה בתקשורת המקומית רק בשם לינדה מצאה את מותה באופן טרגי אחרי שעות של ייסורים קשים - לאחר ששידרה בלייב את הלידה שלה שאירעה בביתו של מנהיג הכת בו היא חברה. האישה הייתה חברה בכת מוזרה הפועלת בצ'כיה שמנהיגיה הורו לה ללדת את ילדה בבית ולהשאירו מחובר אליה בחבל הטבור.

הלידה אירעה ב-8 בספטמבר בפלאסי שבאזור פלזן, צ'כיה. 12 שעות לאחר הלידה, לינדה והיילוד שלה נותרו עדיין מחוברים בחבל הטבור, תרגול שנעשה לכאורה מסיבות רוחניות, אך מבחינה רפואית מגביר באופן משמעותי את הסיכון לזיהום. ככל שחלפו השעות, מצבה של לינדה הידרדר במהירות ולבסוף היא הובהלה לבית החולים למחרת במצב קשה. הרופאים איבחנו אותה עם מוות מוחי ולאחר מכן הכריזו על מותה. התינוק שרד את הלידה ונשאר בבית החולים להמשך טיפול.

בית המגורים בו התרחשה הלידה משמש כמטה של ​​הכת Life in the Heart ("חיים בלב"), שייחסה את מותה של לינדה ל"שד אפור שיער". לוקאס ס', בן ה-46, המנהיג המוצהר ששידר את הלידה לעוקביו ביוטיוב, הציע הסבר מוזר למקרה הקשה. הוא הצהיר: "שד אפור שעבר דרכה אמר לי בלי מילים, רק מניסיון: 'כשהוא יוולד, אני אטביע אותו'. זה השד האפור שנמצא אצל כל הנשים. אלו שדים שמשפיעים עלינו, מכבים אותנו ונכנסים לחיינו כדי שלא נחיה עם אהבה. ככה זה".

לוקאס פירט כיצד הוא ואחרים ניסו להחיות את לינדה, אך מאמציהם עלו בתוהו. "ניסיתי להעיר אותה, הסתכלתי בעיניה, אבל היא לא הגיבה. סטרתי לה בפניה, היא הייתה כמו מתה. כאילו הייתה מתחת למים 20 יום", הוא סיפר בסרטון שבנתיים נמחק מהרשת, "בן זוגה ואבי התינוק, מריאן, התקשרו לשירותי החירום ועקבנו אחר ההנחיות שלהם. השכבנו אותה במסדרון והתחלנו לבצע לחיצות בחזה. המשכנו לעסות אותה אבל היא לא הראתה סימני התעוררות".

למקום הוזעקה גם המשטרה, לצד הפרמדיקים, וכעת מתנהלת חקירת מותה של לינדה. מדוברות המשטרה נמסר: "פתחנו בהליך פלילי בחשד לעבירה של גרימת חבלה ברשלנות".

עוד על כתות
אנשים מגיעים לעיר הזו כדי למות - וחברי הכת הזו אוכלים אותם וושותים מהגולגולות שלהם

מה קורה בתוך הכת המסוכנת שבראשה עומדת ילדה בת 13?

תושבים מקומיים טוענים שהם יודעים מעט מאוד על הכת ונוטים להימנע מלהיחשף לחבריה. הם גילו כי לוקאס ס' עבר לגור בבית לפני כשנה. אחד השכנים הגיב: "הם משוגעים, הם אפילו הולכים יחפים לחנויות". אחר אמר: "הבית שייך לאבא של הבחור. הוא מקומי, רכש אותו במשכנתא. הוא בחור חכם, איש IT, אבל הוא איבד את דעתו. בדרך כלל שקט שם, אנחנו לא יודעים עליהם הרבה. אבל לפעמים הם עורכים מסיבה ומפריעים לאזור. אנחנו בעיקר מתעלמים מהם. אנחנו לא רוצים שום קשר איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully