וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 22-28 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 13:29

שלושה כוכבים משנים השבוע מיקום - ומשנים מזל, אבל ההשפעה שלהם עלינו עדיין לא קלה גם עם המעברים האלה. הנה ההורסקופ שלנו לשבוע הקרוב

הגיגים של אסטרולוג/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית.

השמש ומרקורי עוברים למזל מאזניים, ונוס עוברת למזל עקרב הלוחמני וכל זאת תוך זווית פעולה של ונוס לפלוטו היצרי והכוחני וזווית של תקשורת רגשית בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לנפטון המערפל והמבלבל. התוצאה העיקרית של משחק הכסאות המוזיקלים הזה מביא איתו בעיקר שינויים תכופים במצב הרוח ונדנדה רגשית מהירה שהדבר האחרון שהיא מביאה איתה הוא הדבר החשוב ביותר לכולנו: תחושת בטחון, פיזי, רגשי ומעשי. אוף.

מה קורה בשמיים השבוע?
1. ונוס בזוןית פעולה של 90 לפלוטו היצרי.
2. ונוס עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב.
3. השמש עוברת למזל מאזנים.
4. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית של עימות לנפטון המטשטש והמערפל.
5. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל מאזנים.

המעברים המשמעותיים של השבוע:

השמש ומרקורי עוברים למזל מאזניים
השמש ומרקורי שהו בזמן האחרון קרובים זה לזו במזל בתולה. הצירוף הזה ניסה ופה ושם גם הצליח לתת איזה טאץ' קלוש של ודאות ובטחון מסויים שהגיע בעיקר דרך העשייה שלנו, מהיותו של מזל בתולה שייך ליסוד האדמה.

כעת, כששניהם עוברים בזה אחר זו למזל מאזניים השייך ליסוד האוויר השכלתני והחברתי, התמונה משתנה - ואיתה גם הרגשות. המעבר הזה גורם לכולנו לצאת מעט מתוך הבועה שלנו, להתחבר לאנשים קרובים יותר וקרובים פחות סביבנו - ולהתחיל לשתף ולחלוק את מה שעובר עלינו עם אחרים. לו רק כדי לקבל לגיטימציה לשחרר פחדים ולקבל פרופורציות, אל בעיקר לקבל מעט יותר נחמה ובעיקר - פרופורציות, שנדמה שרבים מאתנו איבדו לאחרונה אחרי כל הפעילות המסיבית הזו שמעבר לגבול הצפון.

תוך כדי המעבר הזה, כשהוא כבר ממש בסוף מזל בתולה - ולפני שהוא עובר למזל מאזניים - יוצר מרקורי זווית של עימות עם נפטון הרגשי, המטשטש והמערפל. זו אחת הזויות הבעייתיות מבחינה תקשורתית, שכן היא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד וקושי לקבל החלטות איכותיות בנושאים פרקטיים.

כדאי לקחת בחשבון שערפול, מבוכה, חוסר ודאות ונדנדה רגשית של מצבי רוח קיצוניים עלולים להיות הפועל היוצא של הזוית הזו, זהו זמן טוב לצאת קצת מעצמנו בעיקר עכשיו כשאנחנו כל כך זקוקים לקרבה כשהמערכת בצפון הולכת ומתחזקת והמצב בסביבה הולך ומסלים. זה אומר לתרגם למילים את מה שעובר עלינו ולעשות זאת בדרך המאזנאית הקלאסית- בפגישות של אחד על אחד ובגובה העיניים.

אלה יכולות להיות שיחות בירור למיניהן, שיחות היכרות, סמול טוק משפחתי או שיחות חיזור - בכל מקרה, הכוונה היא לתת מקום לזולת לידינו או מולנו, להכיר גם ברגשות ובפחדים שלו ולאפשר לו להתקרב כדי שביחד נחוש בטחון גדול יותר ואמונה בכוחנו לעבור את פרק הזמן המכביד והמתיש הזה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, תאומים, בתולה, דגים וקשת.

סמיילי עצוב. ShutterStock
כדאי לקחת בחשבון שערפול, מבוכה, חוסר ודאות ונדנדה רגשית של מצבי רוח קיצוניים עלולים להיות הפועל היוצא של הזווית הזו/ShutterStock

המעבר הרגשי של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזנים המתבונן למזל עקרב הטעון והעוצמתי. לעומת מעברם הנוח של השמש ומרקורי למזל מאזניים העדין יחסית והמאוזן, דווקא ונוס שמסמלת את עולם הרגשות העדין שלנו ואת זה שקשור למערכות יחסים, סובלת גם מזוית פעולה אגרסיבית לפלוטו היצרי והכוחני, ובהמשך אף עוברת למזל עקרב, שעליו שולט פלוטו.

זה אומר שונוס שלנו שהרמוניה ואיזון הן מילות המפתח שלה, הופכת להיות טעונה תוקפנית וממש לא מאוזנת, ונוכל לראות איך לא מעט מערכות יחסים סביבנו יסבלו מסערות ודרמות מסוגים שונים, כשחלקם אף יחליט לקחת פסק זמן ואפילו להפרד. ההשפעה של ונוס תוך כדי הזווית הזו ומעברה למזל עקרב הכוחני, עלולים להביא איתם שבוע קשוח טעון ולא קל, שבו כולנו נצטרך לא רק לשמוע על עצמנו מכלי משחית מעופפים באוויר מכיוון צפון, אלא גם מדחפים אגרסיביים בתוכנו שחלקם ירצו להתפרץ ולא להשלים עם הקושי הרגיל או עם מילים שלא ינעמו לשמוע, אלא ירצו לפתוח במלחמת אגו ובמאבקי כוח כיד פלוטו הטובה עליו בונוס.

אם כך נרגיש השבוע שלמקומות הטעונים האלה הולכים מערכות היחסים שלנו והדיאלוג שלנו עם אנשים קרובים, חשוב לא לאפשר למצב הזה להסלים, אלא לנסות ולמרות הקושי לעצור, לחשב מסלול מחדש ולא ללכת עד הסוף - אלא אפילו לנתק מגע עד יעבור זעם.

מי בעיקר יושפע ממסלולה הטעון של ונוס? מזלות מאזניים, שור, סרטן, טלה, גדי, עקרב, שור, דלי ואריה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
שוב לא לאפשר למצב הזה להסלים, אלא לנסות ולמרות הקושי לעצור, לחשב מסלול מחדש ולא ללכת עד הסוף/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל סרטן הביתי ולעיתים עלול להביא איתו סערות ודרמות ליחסים בבית - עם המשפחה. זהו זמן טוב לשיפוצים או לעבודה בבית, אך חשוב להיזהר מריבים ועימותים כעת מכל סוג.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם ויוצרת במקביל זווית פעולה עם פלוטו היצרי. זהו שבוע מועד לפורענות עם דרמות וריבים מסוגים שונים - נסו לא להשאב אל תוך האנרגיה הזו.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, יוצר זןוית רגשית של עימות עם נפטון הרגשי - וחשוב בזמן שכזה להימנע מקבלת החלטות מקצועיות או כלכליות: דחו אותן אם אפשר להמשך השבוע, כשהוא עובר למזל מאזניים העדין והשכלתני.

סרטן
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה עוצמה ורצון לפעולה מצד אחד ומצד שני - עצבנות וחוסר שקט, כחנות ואגו פעיל במיוחד. חשוב בזמן שכזה לנסות ולוותר על עימותים ולהרבות בפעילות פיזית

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל מאזניים שבבית התקשורת שלכם, והאריה השואג שלנו הופך להיות אריה עדין, חכם ומאוד מודע לעצמו. זה בדיוק הזמן למפגשי אחד על אחד רגועים ולמילים שקטות כאמצעי לפעול ביחד עם אחרים.

בתולה
גם השמש וגם מרקורי, שליט המזל שלכם, עוברים למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק ואולי גם בהגדרת מטרות מחודשת ולטווח ארוך מבחינה כלכלית.

מאזניים
מזל טוב, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם והגיע הזמן לחגוג לכם ימי הולדת, כשגם מרקורי, כוכב התקשורת, מצטרף אליה, מה שהופך את יום ההולדת של מי שנולד בתחילת המזל למיוחד במיוחד. זו הולכת להיות שנה מיוחדת מאוד עבורכם. רק סבלנות.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

הגיגים של אסטרולוג:

עקרב
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, עקרבים, וונוס העדינה תנסה לרכך את העקרב הקשוח ואת שריונו, ואם יסכים - גם תלמד אותו להקשיב אל הלב ואפילו לליבם של אחרים. נצלו את העוצמה שלכם - ואפשרו לונוס להתקרב - וכמה שיותר.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל תאומים ולהביא איתו לא מעט קשרים והתקשרויות, כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל מאזנים המאכלס את הבית החברתי שלכם. הגיע הזמן להרחיב מעגלים חברתיים ולהכיר אנשים חדשים. הם יביאו לשינוי משמעותי בחיים שלכם.

גדי
השמש ומרקורי עוברים השבוע לבית הקריירה שלכם והופכים את הגדי שלנו לאמביציוזי במיוחד. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם בנושאי קריירה ולהכנס לשלב אסרטיבי וביצועיסטי חדש, עוצמתי ומדויק.

דלי
מעברה של ונוס הרגשית לבית הקריירה והתדמית, מביא איתה עוצמה וקסם אישי לדלי שירים את הכפפה ויצא לעשייה ממוקדת מטרה השבוע. בו בזמן עוברים השמש ומרקורי לבית הצמיחה האישית שלכם, דליים. רוצו קדימה.

דגים
זוית של עימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לאי הבנות, קצרים בתקשורת והחלטות שגויות. חשוב מאוד לראות את כל התמונה - ולהמנע מהחלטות קיצוניות לפחות עד השבוע הבא, אז תסתיים לה הזווית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully