וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 15-21 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 13:18

ערפול, בלבול, מתחים וכמובן אלימות - יש בשפע מכל אלה בשבוע שהתחיל. מה ששונה בו הוא המינון הגבוה של הכובד, הבדידות והמעורבות הרגשית. הורוסקופ שבועי לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי, ה-15 בספטמבר 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית.

ערפול, בלבול, מתחים, כובד, בדידות ומעורבות רגשית גבוהה - כל אלה יקשו עלינו לא רק להסתגל לשבוע הזה אלא גם לחוש בטחון, הרמוניה ואפילו אהבה. האהבה שם, אבל נוכל להגיע אליה רק אחרי שנשרוד את שלל הלחצים שהשבוע הזה מביא איתו - וזה לא יקרה מעצמו.

הזוויות המשמעותיות בשמיים השבוע:
1. מרקורי בזווית של 180 מעלות עימות לסטורן הנוקשה.
2. השמש בזווית של 180 מעלות עימות לנפטון המטשטש והמערפל.
3. ונוס בזווית של 150 מעלות מתח לכוכב אורנוס התזזיתי.

הזווית הבעייתית של השבוע - זו זווית העימות בין השמש לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. השמש ומרס הם שתי הפלנטות שעוסקות בעיקר בעשייה ופעולה. אולם כשכוכב נפטון נמצא בזווית פעולה או זווית עימות עם אחד מהם, יש לנו בעיה רצינית לממש את מה שתכננו לשבוע הזה, בעיקר מבחינת יוזמה וקביעת עובדות בשטח.

נפטון גורם למעורבות רגשית גבוהה במיוחד ומכאן שמצבי הרוח המשתנים במהירות שלנו הם אלה שיהפכו להיות אחראיים על העשייה שלנו השבוע - ויהיה לנו קשה במיוחד לתרגם את מצבי הרוח האלה לעשייה פרקטית בשטח. נפטון משפיע לא רק על התפיסה שלנו או על דרך קבלת ההחלטות, אלא גם עם הדרך שבה אנו מממשים בפועל את ההחלטות האלה, אם מבחינת החשק לקום ולפעול ואם מבחינת הקושי לתרגם רגשות לעשייה מדויקת ופרקטית.

התחושה השולטת כשנפטון נמצא בשטח היא חוסר בטחון ובעיקר חוסר ודאות. זה משפיע על הרצון לפעול כמו גם על משך הפעולה או אפילו איכותה, כשהנטייה שלנו היא בעיקר לדחות את כל מה שקשה לנו או דורש מאתנו כוחות נפש. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לקבוע לו"ז מדויק וחלוקת העבודה למשימות מדויקות ולא להתמודד עם מערכת שלמה של עובדות שצריך לבצע - עם זה יהיה לנו קשה במיוחד בעיקר כשהרגש הנפטוני שולט.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, דגים, תאומים, בתולה וקשת.

איור של אישה בכמה מצבי רוח. ShutterStock
מצבי הרוח המשתנים במהירות שלנו הם אלה שיהפכו להיות אחראיים על העשייה שלנו השבוע/ShutterStock

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית של עימות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה. היא מכבידה עלינו וגורמת לצורך בתקשורת יותר פרקטית ורשמית מאשר בתקשורת רגשית ושכלתנית.

זו אחת הזוויות הפסימיות והמכבידות על פני גלגל המזלות. סטורן דורש ממרקורי להתמקד במה שמעשי וחשוב באמת ולא להתפזר - ומהבחינה הזו אנחנו באמת חייבים להתמקד בעובדות ולא ברגשות, אולם הצורך הוא גם לקבוע עובדות גם בנושאים אחרים, כמו חוזים, הסכמים, דוחות ותשלומים - וכל מה שרשמי וקשור למוסדות וארגונים בחיינו.

זה זמן טוב למכירה או קנייה של אלמנטים שחשובים לנו, אולם זמן פחות טוב מבחינה רגשית ויצירתית, למשל. מצד שני, סטורן מכריח אותנו לבצע את כל מה שהיה לנו קשה ודחינו - ומהבחינה הזו יש משהו טוב בזווית הזו, שגורמת לנו לנקות את שולחן העבודה מכל המטלות שהצטברו עליו - ולא רק.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הזווית העצבנית של השבוע - זו זווית המתח בין ונוס הרגשית לבין אורנוס התזזיתי. ונוס היא זו שאחראית על הצד הרגשי בתקשורת שלנו עם הזולת וזוויות שקשורות אליה משפיעות לא רק עלינו אלא גם ובעיקר על מערכות היחסים שלנו. הזווית הזו בעיקר משפיעה באופן מודגש על הדיאלוג הזוגי, דיאלוג עם שותפים ובכלל על הקשרים הקרובים שלנו - בין אם אלה הקרובים אלינו משפחתית, קרובים אלינו רעיונית וחברתית או קרובים אלינו רגשית.

ונוס עוסקת בקרבה ובהרמוניה, אבל אורנוס עוסק בשינויים וניתוקים פתאומיים, ובצורך שלנו לא בקרבה אלא בעיקר בריחוק, במתן ספייס לעצמנו או לאחרים ובצורך שלנו להיות לבד לרגע ולהתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי.

משום כך זווית של מתח בין ונוס לאורנוס עלולה להביא איתה מתחים ולחצים ביחסים הקרובים וביחסים בכלל - וצורך למשל לקחת פסק זמן כדי להימנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי שמפריעה לנו לראות מה באמת קורה ביחסים כרגע, בעיקר אם יש משהו ביחסים שדורש התייחסות ואנו מסרבים להתעמת איתו.

זהו זמן של רבים מאיתנו להיות עם עצמם, אלמנט שלא קורה ביומיום הצפוף והדחוס הרגיל עם שלל המטלות של היומיום שבו. אולי משום כך גורם אורנוס לעצבנות וחוסר שקט, ולריבים קטנים ומרגיזים שבעצם גורמים לנו להתרחק קצת כדי לראות את כל התמונה - ובעיקר את המקום שלנו עצמנו בתמונה הזו על כל המשתמע.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, טלה וגדי.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

צפו בתחזית היומית ל-18.9.2024:

אישה בודדה. ShutterStock
זהו זמן של רבים מאיתנו להיות עם עצמם/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל סרטן ולהביא איתו עצבנות וחוסר שקט בדיאלוג עם הבית ועם בני הבית. חשוב להימנע מריבים - אך מצד שני זהו זמן טוב לעבוד בבית ואפילו להתמקד בעבודות ושיפוצים שאפשר וצריך לעשות בו.

שור
כוכב אורנוס התזזיתי יוצר זווית של מתח עם ונוס, שליטת המזל שלכם, וגורם לשבוע הזה להיות עצבני וחסר מנוחה. תנו לגוף להשתחרר מעט, צאו למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית ונסו למרות הקושי לא לנתק קשרים.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, יוצר זווית של עימות עם סטורן הנוקשה, אלמנט שמכביד על התאומים הרגיש והדינמי - ומכריח אתכם להיכנס למשטר של מטלות ומחוייבות גבוה מהרגיל. נסו לא להגזים במשימות ולמצוא גם זמן איכות פנאי לעצמכם.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לעשייה, ליוזמה ולהרבה אקשן. מצד שני, הוא גם מביא איתו עצבנות וביקורתיות ואפילו מירמור וריבים קטנים. נסו לא לאבד שליטה ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם וביחד עם המצאותו של מרקורי, כוכב התקשורת, שם מביאה איתה אפשרות מצוינת לעשות סדר בבלגן של בית הכספים, לשנות סדרי עדיפויות ולקבוע סדרי עדיפויות חדשים.

בתולה
השמש, ששוהה במזל שלכם, ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת כשהיא מביאה איתה למערכת מינון גבוה של עוצמה ונוכחות מכל הסוגים, כמו גם כושר ניתוח מעולה ותקשורת חכמה שתורם מרקורי כשגם הוא כאן: כל מה שנשאר עכשיו זה לקבוע עובדות בשטח.

מאזניים
השמש ומרקורי מאחורי הקלעים דוחפים אתכם באופן לא מודע לעשייה במינון גבוה אבל גם לשיפוט וביקורתיות פנימיים, בזמן שונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם מביאה איתה קסם אישי ואופטימיות. נסו לחבר בין שתי האנרגיות האלה ובנוסף - לתת מקום גדול יותר לאהבה.

צפו בתחזית המורחבת:

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה: כל מה שנשאר עכשיו זה לקבוע עובדות בשטח/ShutterStock

עקרב
מיקומם של השמש ומרקורי במזל בתולה בבית החברתי שלכם עוזר לכם לקדם יוזמות ועשייה שחשובה לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב גם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם - ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. קחו יוזמה.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם - והוא מביא איתו אופטימיות ושמחה למי שבאמת מוכן להשקיע מעצמו בקשרים הזוגיים ובשותפויות ולא לחשוב רק על עצמו. זו שנת הזוגיות העוצמתית שלכם, קשתים.

גדי
זווית של עימות בין סטורן, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, מביאה איתה ויכוחים ועימותים או בעיית תקשורת עם מי שנמצא ממול. חשוב להימנע מביקורתיות יתר השבוע, אלא לנהל דיאלוג חכם ורצוף עובדות עם כל מי שמולכם - אם בזוגיות ואם בעסקים או בבנק.

דלי
זווית של מתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לעצבנות ומתחים בקשרים הקרובים ולהגביר את הצורך להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ ללא מעורבות רגשית גבוהה. זמן לראות את כל התמונה, אולם חשוב למרות הרצון לא להתנתק.

דגים
זווית של עימות בין השמש לבין נפטון, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לערפול מטרות ובלבול הן ביחסים והן בעבודה ובדיאלוג המקצועי. חשוב לא לריב עם סמכויות כעת, אולם גם לא לברוח מהעובדות עצמן ולא לתת לרגש לקבל החלטות שההגיון יצטרך אחר כך לבצע. היו כאן ועכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully