וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 8-14 בספטמבר 2024

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 23:40

עימותים, מתחים, אגרסיות ולחצים מסוגים שונים - נראה שהשבוע הזה מתאפיין בכל אלה אפילו יותר מהשבועות שקדמו לו

הורוסקופ שבועי - 8.9.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית.

עימותים, מתחים, אגרסיות ולחצים - זה הולך להיות שבוע לא פשוט לכולנו. נוכל לראות את זה בפתיל הקצר שיש לכולנו, בחוסר הסבלנות והסובלנות לאחר, ובעיקר במפלס האלימות שהולך ומתחזק - לא רק מהטרור מבחוץ, אלא גם בתוכנו, ומי שראה את אלימות המשטרה בהפגנות שהיו לאחרונה ובעיקר אתמול שעברו כל גבול, יכול להבין על מה אני מדבר.

האם הכוכבים אשמים בכל זה? ובכן בגדול, כן, בהחלט. הדחפים שמעוררות תנועות הכוכבים האחרונות ויעוררו גם השבוע בהחלט דוחפות אותנו לקצה מבחינת יכולת הסיבולת וההכלה וקוצר התגובה, אבל אחרי שלב מסוים זוהי בחירה אישית של אדם לפרוק כל רסן ולהקצין בשטח את הדחפים האלה, הן בהפגנות, הן ברשתות החברתיות והן בפוליטיקה שלנו. עצוב.

האקשן בשמיים השבוע:
1. זווית עימות של 180 מעלות בין השמש לבין סטורן הקשוח.
2. זויות מתח של 150 מעלות בין מרקורי לנפטון המטשטש והמערפל ובין פלוטו היצרי והכוחני.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל בתולה.
4. זווית מתח של 150 מעלות בין ונוס הרגשית לסטורן הקשוח.
5. זווית פעולה אסרטיביית של 90 מעלות בין השמש ליופיטר, כוכב השפע והמרחבים.

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות שבין השמש שבמזל בתולה לסטורן הקשוח שבמזל דגים ממול. זו זווית שהתחילה ביום שישי והיום בראשון היא מגיעה לדיוקה: פסימיות, כובד מנטלי ורגשי, ביקורתיות ושיפוטיות במינון גבוה וקושי להאמין שיהיה טוב יותר, אצל כל אחד בנפרד ובקהילה - אזור, שכונה, מדינה - בכלל.

סטורן מביא איתו טאץ' ביקורתי חמור והפרפקציוניזם שלו אינו סלחני. קשה לנו למצוא עכשיו משהו שיחבר אותנו לחלקים הטובים שבתוכנו, לרכות, לחמלה ולאמפטיה. מצד שני, קל מאוד לקטול הכל ולראות בכל נושא בעיקר את חצי הכוס הריקה.

מה עושים? ובכן, סטורן הוא כוכב מעשי מאוד. מול תחושות הפסימיות והכובד נוכל להציב את העשייה פרופר. כעת נשים את כל מה שקשור לרגשות בצד ואת המקום הקודם או זה שמרחם על עצמו, ונתמקד בעשייה פרופר: יזמות חדשות שעלו לא מזמן, תחזוקה שוטפת בחשבון הבנק שצריך להפעיל, שיחות בירור ומיקוד שחייבים לעשות, תשלומים שחייבים לשלם... כשסטורן בשטח בזוית שכזו כדאי להביא אליו את כל מה שקשה לנו במיוחד ולא עשינו או דחינו, כי כעת כל מעשה שנעשה יהיה פחות מהכובד שהוא מביא איתו, ואם נעשה כמה סימוני "וי" על נושאים שחשבנו שכבר לא נעשה אותם, תחושת ההקלה תהיה מיידית, כי סטורן אוהב בעיקר עשייה כתגובה לתחושה, ולא ברבור חירטוט רחמים עצמיים - ואפס מעשה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות גדי, סרטן, מאזנים, טלה, אריה, דלי, עקרב ושור.

הורוסקופ. ShutterStock
עימותים, מתחים, אגרסיות ולחצים - זה הולך להיות שבוע לא פשוט לכולנו/ShutterStock

הזוויות של מרקורי

מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, יוצר שתי זוויות של מתח מורכבות ומרגיזות במיוחד שמוציאות אותנו מהשלווה ומאיזור הנוחות ומכריחות אותנו לפעול גם אם אין לנו מידע ברור לגבי סיבת הלחץ ואיך מורידים אותו. הבעייה פה ששתי הזויות האלה הן בעלות אופי שונה והן מגיעות ביחד, כמו באיזה דייט עם בעל חוב אחד שאליו מגיע גם בעל חוב אחר שלך או מנהל סניף הבנק עם בשורות קשות.

זווית המתח של מרקורי עם נפטון הרגשני - הזווית הזו מעלה מאוד את מידת המעורבות הרגשית שלנו, והופכת את מצבי הרוח שלנו לנדנדה חסרת שליטה, החל ממקום ילדותי כמו בא לי או לא בא לי, וכלה ב"אוי ואבוי למה דווקא היום", וכלה "באיזה מזל שזה לא אני".

התקשורת שלנו רגשנית אבל סוג של רגש קורבני שכזה, קצת אבוד, קצת יצירתי, והרבה...לא מעשי. מצבי הרוח המשתנים גורמים לנו להרגיש כמו שבשבת קיצונית, ומונעים כל תחושת יציבות ורגיעה, אלמנט שמשפיע לא רק עלינו אלא גם על אלה שקרובים אלינו. אם הם ממש קרובים ומכירים אותנו באמת אפשר יהיה גם לומר למה מה סיבה לכל זה ואפילו לצחוק על זה ביחד, אבל אם לא... בלגן. מה עושים? סדרת מטלות מעשיות שמחייבות הסתכלות קפדנית ומדויקת תחזיר אותנו לקרקע, לפחות זמנית.

זווית המתח של מרקורי עם פלוטו היצרי והכוחני - זו זווית רגשנית פחות, ואלימה יותר. בניגוד למתחים הרגשניים של נפטון שמפנים את האנרגיה בעיקר פנימה, הרי פה זה עלול להיות מופנה החוצה ולהתבטא בפתיל קצר וחסר סבלנות שצועק פוגע ואפילו מעניש כשלא מקשיבים לו או כשנדמה לו שלא לוקחים אותו ברצינות. הזוית הזו יכולה להיות ממש אלימה ואפילו להדרדר לאלימות פיזית אם לא ניזהר, כך שכשאנחנו רואים שאנחנו נסחפים למעגל תקשורת שהולך ומסלים כדאי לעצור, לסגת בטקט, ואפילו למצוא איזה בדל חיוך כדי לסגור את זה יפה, לפחות זמנית. שתי הזוויות האלה גורמות לנו לאבד פרופורציות בקלות, ושתיהן יכולות לקחת אותנו למקומות ממש לא טובים אם לא ניזהר: פרופורציות - על זה חשוב לשמור כאן, ובגדול.

אז.. מה כן? הזווית הזו של מרקורי עם נפטון מתאימה לצד היצירתי שלנו: אולי זה הזמן להתחיל לשחק קצת עם אחד המודלים של הבינה המלאכותית אם לא עשיתם את זה עכשיו, לצייר כמה ציורים בקנבה או בליאונרדו, או... להוריד אותם מהאינטרנט וללמוד אותם. אני אישית לא מפסיק ליהנות מכל התכנות שלמדתי, ואני חושב שברור לכם שאת כל העיצובים של הקאברים של סרטוני הוידיאו שלי בערוץ הוידיאו שלי "ערוץ האסטרולוגיה הישראלי", עיצבתי לבד.

הזווית של מרקורי עם פלוטו מתאימה כעת לשיחות עומק ונפש, מהסוג שתכננתם ולא יצא לכם לבצע עד עכשיו. פלוטו עוזר למרקורי לרדת פנימה ולעומק, ועם הזוית של ה 150 הוא גם יכול להפוך אותו לדווקאי מרדני ופרובוקטיבי מה שאומר מסוגל לדבר על מה שחשוב באמת גם אם זה לא פוליטיקלי קורקט, ואז לגעת סוף סוף במקומות טעונים שעד עכשיו פחדתם לגעת בהם. בקיצור שני לימונים חמוצים לפנינו שאת שניהם אפשר להפוך לשתי לימונדות כיפיות, ואפילו להרויח משהו אמיתי ואותנטי שמביאים איתם נפטון ופלוטו לחיינו, אם נתעקש על כך.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רשימת משימות. ShutterStock
סדרת מטלות מעשיות שמחייבות הסתכלות קפדנית ומדויקת תחזיר אותנו לקרקע/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למזל בתולה, אחרי שסיים את הדיאלוג ההפכפך שלו עם נפטון ופלוטו.

כוכב מרקורי שולט על מזל בתולה ולכן המעבר הזה מלווה בתחושה ביתית של ממש. כאן הוא יכול להפוך להיות מה שהוא, קריר מעשי פרקטי ופרגמטי ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי, ולהתמקד לא רק עם העובדות אלא גם עם החלקים הכי קטנים שלהם ועם הניואנסים שפעמים רבות אנחנו לא שמים אליהם לב, כי זו מהותו, והסתכלות המיקרו הזו היא אחד הגורמים שמאפיינים אותו.

מרקורי במזל בתולה עוזב את תיאטרון הרגש שעבר במזל אריה מאחוריו, ומאפשר לנו לתקשר ברמה מעשית ונינוחה יותר, נטולות מעורבות ודרמות מסוגים שונים, ובעיקר פועל כאן ועכשיו. זה בהחלט שינוי מרענן לעומת השבועות האחרונים בהם שהה בהילוך אחורי ובמזל אריה, אבל כדי לחוות אותו במיטבו כדאי להשתמש בו בעיקר בפן המקצועי, שם בדיוק כמו קלוד, המודל של הבינה המלאכותית, הוא מארגן את הכל בצורה חכמה, ובעיקר - נגישה..

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזווית הקשוחה של השבוע - זו זווית המתח בין ונוס הרגשית במזל מאזניים לסטורן הקשוח במזל דגים. כשהשמש פותחת את השבוע בזוית של עימות מכבידה עם סטורן וונוס סוגרת אותו בזוית של מתח עם אותו סטורן עצמו, אפשר לומר שהשבוע אנחנו צריכים לעטוף את הלב כדי שלא יפגע יותר מדי, להפגין קשיחות מנטלית ורגשית - כי סטורן שונא דמעות - ולהתמקד במבחן התוצאה המעשי, ולא במבחן הרגשני והמאכזב רגשית שהוא התוצאה פעמים רבות של הזווית הזו.

הזווית הזו עלולה להשפיע בעיקר על מערכות היחסים שלנו, להביא איתה פה ושם תחושות של אכזבה קור ובדידות, ולגרום לנו להתבונן בהן במיקרוסקופ קפדן ודעתני ולהבין מה אנחנו מקבלים מהן, והיכן אנחנו עומדים בהן.

מבחינה מקצועית - זהו זמן טוב להגדיר מטרות, בעיקר מטרות בתחום הכלכלי ולעמוד בהן, ולא לוותר לעצמנו. זהו זמן טוב לראות את הדברים כפי שהם ללא כחל וסרק, ולקבל אותם כפי שהם. זהו גם זמן טוב למיסוד קשרים רגשיים כמו נישואים אושותפויות, בהם אנחנו מקבלים לגיטימציה מהחברה על עצם בנייתו של גוף חדש, זוגי או שותפי.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, סרטן, טלה וגדי.

הורוסקופ וכסף. ShutterStock
מבחינה מקצועית - זהו זמן טוב להגדיר מטרות, בעיקר מטרות בתחום הכלכלי/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע של מצבי רוח דרמות אפים ודאונים אבל במינון סביר, כמו שקורה למרס שליט המזל שלכם שבמזל סרטן. נסו לא לקלקל יחסים בגלל הצורך ללכת עד הסוף.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, בזווית של מתח לסטורן מכבידה מאוד ומכריחה אתכם להתבונן בעובדות ולא רק ברגשות. זמן לחבר בין רומנטיקה למעשים ולקבוע עובדות בשטח.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, יוצר זוויות טעונות ולא קלות עם נפטון ופלוטו, ואז עובר למזל בתולה המעשי. החלטות חשובות נסו לדחות לסוף השבוע ולא לקבל בתחילתו.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ומשפיע בעיקר על אלה שנולדו עד אמצע המזל. מרס גורם לכם לקום ולפעול, ואם תהססו או תדחו זה יעלה לכם ביוקר. הקשיבו לו - ובלי לריב עם העולם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל בתולה והשבוע יוצרת זווית של עימות עם סטורן הנוקשה שממול. זו זווית שיפוטית ודורשנית, שמכריחה אתכם להיות כאן ועכשיו ובגדול.

בתולה
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל שלכם לקראת אמצע-סוף השבוע, וינסה לתווך בין הרצון שלכם לפרוץ גבולות לתסכול שזה לא קורה כפי שאתם רוצים: הגיע הזמן לדבר - והרבה!

מאזניים
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה את כל הקסם שבעולם, אבל אתם כבר יודעים שקסם לבדו כבר לא מספיק. זווית קשוחה עם סטורן עלולה ליצור תחושות של אכזבה ודחיה. סבלנות.

עקרב
זווית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו היצרי עלולה לגרום לכעסים ומתחים ואלה מצידם - לקלקל יחסים יפים. חשוב לנקות משקעים רגשיים השבוע ולדבר על הכל.

צפו בתחזית המורחבת:

קשת
זווית פעולה בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה גל אופטימי לעשייה, אולם זה גם עלול להתבטא באופטימיות יתר והגזמה בחוסר הזהירות עם כספים או בכבישים.

גדי
זווית של עימות שיוצרת השמש עם סטורן, שליט המזל שלכם, וזווית של מתח שנוצרת בין סטורן לונוס הרגשית מביאות איתן קונפליקטים בדיאלוג שלכם עם העולם בימים אלה. חשוב לא לשבור את הכלים ולנסות לשתף. סבלנות.

דלי
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל בתולה מדגיש את הצורך שלכם לפעול כעת באופן זהיר במיוחד ולא לקחת קשרים או פעולות שאתם מצפים להן כמובנים מאליהם. חפשו את העומק בכל נושא. זמן לחפור.

דגים
זוית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון, שליט המזל שלכם, עלולה ליצור לא מעט אי הבנות וקצרים בתקשורת עם אנשים קרובים, בעיקר במערכות יחסים. שמרו על הגבולות שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully