וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לספטמבר 2024 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 9:45

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש ספטמבר 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש ספטמבר 2024 לפי המזל שלכם/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש ספטמבר 2024:

בתולה - מזל טוב ליום הולדתכם! לאחרונה נפתחו עבורכם אפשרויות רבות שמעמידות אתכם במצבי לחץ ומאמץ רבים. ההרגשה היא שיש לכם הרבה משימות ופערים לצמצם, ויעדים שצריך להשיג. מה שיעזור מאוד זה להיות במודעות גבוהה לכאן ועכשיו, ולא לתת למחשבות ולדאגות לערפל את המציאות. זכרו שאתם יכולים להתגבר על כל מכשול. בנוגע לזוגיות, תצטרכו לפנות זמן ואנרגיה בשביל לקדם את התחום בחייכם, אחרת דבר לא יזוז. בנוגע לקריירה, המטלות עשויות להצטבר אם לא תקחו עזרה.

שור - זמן טוב להתבונן בסקרנות על החיים ולשחרר את הלחץ מפני הבאות. הרצון ליצור פריצת דרך עלול לעכב אתכם בתקופה כזו, כיוון שהיא מבקשת מכם רגיעה ובחינה במקום נקיטת יוזמה. תהנו מהדרך ותמרדו במחשבות מכשילות. בנוגע לזוגיות, הבדידות עוזבת אתכם ואתם מתקדמים לעבר הרמוניה ואהבה, אל תסתכלו לאחור, אין לכם צורך יותר בשיעור ההוא. בנוגע לקריירה כדאי לשים סימני שאלה במקום סימני קריאה כדי שהדברים יצופו בצורה נקייה ככה שיהיה אפשר לפתור ולסדר בעיות. בנוסף, תורת הנסתר קוראת לכם, הרחיבו את הכלים בתחום.

מאזניים - השמחה והחגיגה קוראות לכם לכבוש בחזרה את רחבת הריקודים של החיים. חברויות והכרויות חדשות יסעירו את לבכם, ופחות תרצו להתעסק בנבכי הנפש. צריך לדעת להנות ואתם עושים את זה. שימו לב לשתף אחרים ולא לשמור לעצמכם מתוך פחד לאבד או מתוך קנאות! בנוגע לזוגיות, אתם מתאוששים מתקופה בודדה וקשה ומגיעים לאיזון המיוחל. בנוגע לקריירה, ככל שתשתפו אחרים בהחלטות ותהיו מסודרים, ככה הדברים יצליחו.

דגים - תסמכו על כך שיש תכנית אלוהית שתמיד מלווה אתכם ותוביל אתכם לטובתכם העליונה. נראה שתצליחו לקחת חופש ולנסוע לראות נופים חדשים וקצת לשכוח מהדאגות שלכם. בנוסף, נראה שאתם צריכים לזכור שלא כל אחד צריך להסכים איתכם ואתם לא חייבים להיות חברים של כל העולם. זה בסדר אם יש חילוקי דעות. בנוגע לזוגיות אתם עומדים בפני התחדשות מפתיעה שתעזור לשחרר את העבר שלכם ותרענן את ההווה והעתיד. בנוגע לקריירה נראה שתהיו ביציבות טובה ושילוב טוב בין עבודה למנוחה.

טלה - רוח הרפתקנות וסקרנות עוטפת אתכם בכל מה שקשור בהתפתחות האישית שלכם, לכן אל תתנו לתבניות וגבולות מהחברה לשים לכם רגליים, ואל תדפקו חשבון למה שאחרים חושבים על הדרך שלכם. אתם בשלים מספיק כדי לצעוד ולגלות בעצמכם את מה שמתאים לכם. אתם יודעים להסתכל על חצי הכוס המלאה והיקום צפוי לתגמל אתכם בזכות הגישה הנפלאה הזו. בנוגע לזוגיות, יש צורך בשחרור אשמה וצער על מה שלא עמד בציפיותיכם ולגלות את האוצר הטמון בכם. בנוגע לקריירה, אחרי תנועה רבה תרגישו צורך לנוח ולהיעלם בגלל הלחץ.

גדי - חודש שבו תקבלו כוחות מהיקום לצאת ולהפיץ את האור שהיה כלוא בתוככם. הכח הגדול שיפרוץ מבפנים יאפשר לכם להשיג את כל הדברים שרציתם ועד עכשיו לא הצלחתם למצוא את האומץ הדרוש כדי לגרום להם לקרות בחייכם. תשחררו עצב על העבר ותנועו לעבר העתיד שאתם יוצרים בתנועה טובה. שמחה גדולה בדרך. בנוגע לזוגיות נראה שתיקחו על עצמכם תפקיד רציני של טיפול ועזרה לאחר, אך שימו לב שאתם מאזנים בין הנתינה שלכם לבין הקבלה, גם לכם מגיע. בנוגע לקריירה הדברים יסתדרו כשתאפשרו לעצמכם גם מנוחה.

דלי - הגישה שלכם תהיה שם המשחק החודש. אם תמשיכו להדחיק את מה שכואב, תמצאו את עצמכם תקועים על אותה הנקודה. במקום זאת, תשחררו את הכאב בלי פחד ותקפצו למים, שם תמצאו את השפע הרב שרוצה להגיע אליכם. זכרו כי ניסים קורים. בנוגע לזוגיות, נראה שתצטרכו לעשות סדר עדיפויות מאוזן יותר אם ברצונכם לקדם את הנושא בחייכם, כי נדמה שהעבודה שלכם תיקח את מלוא תשומת הלב שלכם. בנוגע לקריירה, נראה שאתם אוהבים את מה שאתם עושים ומוצאים דרכים יצירתיות ומהנות להתפתח וליצור קסמים.

עקרב - כמה מסרים שונים וחשובים עלו עבורכם: אל תפחדו להיות באזור הביניים, באזור הלא נודע. שחרור שליטה זהו שיעור חשוב עבורכם אך יחד עם זאת אל תתפשרו על מה שחשוב לכם. האינטואיציות שלכם יתחזקו החודש, לכן יהיה כדאי להקשיב להן בתשומת לב יתרה. הדברים יתקדמו לאט ובטוח. התחלה חדשה בפתח. בנוגע לזוגיות, אתם בפתחה של תקופה טובה של בהירות ואמונה. הדברים מסתדרים והאיזון חוזר לסדרו הטוב. בנוגע לקריירה, אתם תנועו בין נוחות למצבי לחץ, תקבלו את שניהם בזרימה.

אריה - סוף סוף אפשר להרגיש תחושת הקלה כי זהו חודש מרפא במיוחד עבורכם. ניחנתם בכוחות ריפוי והשפעה רבים על הסביבה שלכם, לכן שימו לב לגישה, למילים ולהתנהגות שלכם כלפי אחרים. זכרו שהכל חוזר אליכם בסופו של דבר, המציאות היא השתקפות שלכם. בנוסף נראה שחייכם החברתיים יפרחו. בנוגע לזוגיות, נראה שלמרות חוסר האמונה והשאננות שלכם, הגורל יפגיש אתכם עם הנפש התאומה. למי שנמצא בקשר, יגיעו פתרונות טובים לשגשוג הקשר הקיים. בנוגע לקריירה, תקחו זמן להבין מה התשוקה האמיתית שלכם ופעלו כדי להשיג אותה.

סרטן - אתם עומדים בפני פריצת דרך משמעותית בחייכם וקפיצת מדרגה. אנרגיות חזקות פורצות מתוככם ומאפשרות לכם ליצור שינוי נפלאה בחייכם, ויהיה מאוד חשוב שלא תאבדו את עצמכם לגמרי ותשמרו על איזון כמה שאפשר, כדי שלא תצאו מהחודש הזה תשושים לגמרי. בקשת עזרה מאחרים תהיה טובה עבורכם, אתם לא צריכים לקחת על עצמכם הכל. בנוגע לזוגיות נראה שהתפילות שלכם נשמעות למעלה. המשיכו לחקור את הדרך הנכונה. בנוגע לקריירה, שינוי חד ומהיר נחוץ והכרחי, אך כדאי לדאוג לנחיתה רכה אחריו. בכל מקרה זכרו שאתם יכולים להתגבר על כל מכשול!

להורוסקופ יומי ושנתי לכל המזלות לחצו כאן >>

קשת - קחו סיכון והתקדמו קדימה. אתם כבר בשלים ומוכנים לשלב הבא, תמצאו בלבכם את האמון בעצמכם וביקום וקפצו לעבר הדבר הבא. שימו את הפחדים מהעבר מאחור, החיים לוקחים אתכם למקום טוב יותר אז תשחררו שליטה. בנוגע לזוגיות, הערך העצמי שלכם עולה ואיתו הצורך להשתחרר מאנשים לא אמיתיים או ממצב בקשר בו התקשורת לא כנה וברורה. לכן התמקדו בכנות ובניית אמון. בנוסף השתחררו מהצורך להציג כלפי חוץ מצג שווא של חייכם הזוגיים. בנוגע לקריירה, צפויה צמיחה והתקדמות. המשיכו להבין מה המציאות משקפת לכם בתחום זה כדי להתפתח בכיוון הטוב.

תאומים - כשאתם לא משחררים שליטה ולא נכנעים למסע אתם הופכים להיות תשושים וחסרי כל אנרגיה טובה. הקשיבו לקול הפנימי שלכם שיודע להדריך אתכם לדרך הנכונה והשתחררו מהמחשבות והדאגות הבלתי פוסקות שגורמות לכם להאמין באשליות. בנוגע לזוגיות, כאשר תקבלו את עצמכם לטוב ולרע, תראו שהמצב הזוגי שלכם ישתפר פלאים. הזדמנויות חדשות וטובות למחפשי קשר. בנוגע לקריירה, תשחררו ציפיות והסתכלו על מה שהיקום מאיר עבורכם ושולח סימנים. אל תעשו אידיאליזציה לדברים כדי לא להתאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully