וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 26-27 ביולי 2024

עודכן לאחרונה: 26.7.2024 / 17:25

גם סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

האם הורוסקופ סוף השבוע חזה את האסון?/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח שוהה במזל שלכם והעוצמה הטלאית בשיאה. מסיבה, מפגש חברתי או אפילו דייט - הכל הולך. זווית פעולה בין מרקורי למרס, שליט המזל שלכם, מביאה איתה סוף שבוע פטפטני למדי. אל תשארו בבית.

שור
יש לא מעט תכניות לסופ"ש הזה, אבל הירח הטלאי קצת נמרץ מדי עבורכם, מה שאומר שבסוף השבוע הזה כדאי להוריד את מינון הפעילות ובעיקר לנוח ולטעון מצברים לקראת שבוע עמוס שבדרך.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר בסוף השבוע הזה למזל בתולה והציניות המוכרת חוזרת. זמן להתארגנות מחודשת בעיקר בבית ובסביבתו - וחזרה לתקשורת חמימה של "ביחד" עם המשפחה הקרובה.

סרטן
הירח הטלאי שם אתכם היום במרכז האקשן. זמן לבילוי במקומות בהם עוד לא ביקרתם, להיכרות עם אנשים אותם עוד לא פגשתם ולמסיבות בהן עוד לא ביליתן. זה אפילו זמן מצוין לדייט. בקיצור - אקשן והרבה ממנו!

אריה
הירח הטלאי מביא איתו ים של אנרגיה לאריות והאנרגיה הזו נופלת על בית הנסיעות שלכם. זמן מצוין לטיולים ארוכים או קצרים ולביקורי חברים שגרים רחוק ושמזמן רציתם לבקר. אל תשארו בבית!

בתולה
הירח עובר למזל שלכם בסוף השבוע הזה ונראה שאתם במיטבכם ביומיים האלה. אולם, הירח הטלאי עלול להביא איתו החלטות פזיזות וכדאי לא להכנס לויכוחים - ובעיקר לא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. דחו החלטות לשבוע הבא.

מאזניים
הירח שוהה בסוף השבוע הזה במזל טלה המאכלס את בית הזוגיות שלכם. זמן להשקיע בבן או בת הזוג קצת יותר ובעיקר בתקשורת איתם. אם הלב המאזנאי העדין פנוי - שני דייטים מסקרנים עשויים לפתוח דלת חדשה לאהבה.

עקרב
השישי הזה מלא משימות ומטלות, אבל אפשר להתפנות בשבת ולשחרר לחצים - זהו הזמן שלכם. זווית של עימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו עלולה לגרום לויכוחים ולעימותים מיותרים. נסו לוותר ולחפש את המכנה המשותף.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

קשת
הירח שעובר למזל טלה בסופ"ש מאכלס את בית הרומנטיקה וההנאות שלכם - וזה בדיוק הזמן לפתוח את הלב ולתת לאהבה להיכנס. בנוסף - זה זמן טוב להתמסר להנאה הקשתית האמיתית: הטיולים. זמן לטיול שמזמן לא הייתם בו.

גדי
זווית המתח בין ונוס, שליטת המזל שלכם, לסטורן הנוקשה מגיעה כעת לדיוקה. חשוב כעת להימנע מעימותים ומאבקי אגו ביחסים קרובים ורחוקים - ומהתחשבנות רגשית. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף חדש ביחסים.

דלי
הירח שוהה בבית התקשורת שלכם והופך את סוף השבוע הזה לתקשורתי במיוחד, דליים. זמן לסדרת מפגשים עם אנשים שמחים ולכל המילים שרציתם לומר השבוע ולא התאפשר - כעת הזמן לומר אותן וליהנות מהביחד.

דגים
הירח הטלאי מדגיש את היכולת שלכם לצאת קצת מהמקום הדגי העדין שלכם לחבילת אנרגיה אסרטיבית של יומיים - ולאפשר לגוף להשתחרר קצת, אם בטיול בחיק הטבע, אם בשחייה ואם בהליכה מהורהרת מסביב לבלוק. גם חיבוק לא יזיק. תנו לגוף לדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully