וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 21-27 ביולי 2024

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 23:56

אנחנו פוגשים את אחד השבועות הדינמיים ביותר שהיו לנו פה בזמן האחרון - ובו כמות גדולה במיוחד של מעברי כוכבים. יתכן ונתקשה להתרגל לחלק מהשינויים האלה, שאת התוצאות שלהם נראה בשטח, אבל כבר הבנו שבקיץ הזה הכל קיצוני, הן בטמפרטורות והן במה שקורה במדינה

הורוסקופ שבועי 21.7.2024/יאיר טריבלסקי
הורוסקופ. ShutterStock
התכוננו לשבוע מלא בתהפוכות/ShutterStock

השינויים המשמעותיים במפת השמיים של השבוע הזה:

1. מרקורי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.
2. כוכב מרס עובר למזל תאומים.
3. השמש עוברת למזל אריה ויוצרת זוית של עימות 180 לפלוטו.
4. מרקורי עובר למזל בתולה.
5. מרקורי בזויות של מתח 150 לנפטון ולפלוטו.
6. ונוס בזוית של מתח 150 לסטורן הנוקשה.

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

המעברים המשמעותיים של השבוע:
השבוע נפגוש שלושה מעברים כאלה, כולל הזויות שהם יוצרים והשינויים שהם מביאים איתם הן בעובדות הן בעשייה והן בתחושות.

1. השמש עוברת ממזל סרטן למזל אריה ויוצרת זוית של עימות עם פלוטו היצרי והכוחני. המעבר הזה הוא ללא ספק המשמעותי ביותר של השבוע, ואותו כבר התחלנו להרגיש בסוף השבוע בו הגיע השמש לקצה מזל סרטן ונכנסה לזוית העימות עם פלוטו היצרי והכוחני. זווית של עימות בת 180 מעלות מסמנת עימות ארוך טווח בין שני צדי המפה. עימות כזה בדיוק התרחש פעמיים - פעם אחת בנחיתת הכטב'מ בתל אביב מפלוטו לשמש, ובפעם השנייה בתקיפת חיל האוויר את החות'ים בליל שבת, מהשמש לפלוטו...

אם נוסיף לכך את מעברה של השמש ממזל סרטן הרגשני והמופנם למזל אריה העוצמתי והדרמטי עליו היא שולטת, ואת זויות הפעולה שיוצרים הן השמש והן פלוטו לאופק של מפת המדינה במזל עקרב שסוגרות את המעגל הזה באופן סופי, נראה איך לפעמים המצב הכוכבי מתחבר לפעולות בני האדם. מנסיוני, בכל פעם שכוכב משמעותי עובר למזל ביסוד האש מתרחש לו אירוע אלים כזה או אחר. הפעם אכן קיבלנו אחד רציני, כיאה לפלוטו, והשמש רק עוברת למזל אריה... מעניין מה נחווה כשהיא כבר תפעל בתוך המזל הזה.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
מעברה של השמש ממזל סרטן הרגשני והמופנם למזל אריה העוצמתי והדרמטי/ShutterStock

2. כוכב מרס עובר ממזל שור למזל תאומים. גם פה אנחנו חווים מעבר משמעותי של כוכב אקטיבי מאוד לזירת פעולה אקטיבית, מזל תאומים, אם כי חלק מהאקטיביות הזו במזל תאומים עשוי להיות בעיקר מילולי לעיתים. במזל שור מרס הביא איתו הרבה עצבנות וחוסר שקט בעיקר כשהוא נצמד לכוכב אורנוס על כל ההשלכות שהיו לצמידות הקשה הזו בשבועיים האחרונים מבחינת כולנו. זה לא היה קל. כעת כשהוא עובר למזל תאומים הוא נפרד מכוכב אורנוס אבל בקרוב הוא יפגש עם יופיטר שנמצא במזל תאומים, וזו בהחלט תהיה פגישה מעניינת, אם כי כלל לא בטוח שגם היא לא תהיה אלימה, מהיכרותי את אופיים של שני החבר'ה האלה כשהם נמצאים ביחד, והבלגן שהם עושים כשההורים לא בבית (למרות שאת שיא הבלגן הם יעשו להורים דווקא כי זה קורה עדיין בחופש הגדול).

מרס תמיד מביא איתו הקצנה לכל מקום שבו הוא נמצא. במקרה הזה הוא יביא איתו הקצנה מילולית אבל גם שרשרת של החלטות פזיזות ומהירות, ממש ההיפך ממה שחווה וחווינו כולנו במזל שור שקצת האט את הקצב שלו: כעת נהיה צפויים לשלל אירועים מהירים וחסרי שליטה באיכות ובכמות, ואני מצפה שצה"ל והיחידות החכמות שלו יפעלו במהירות כדי שלא נצטרך לדמיין כטבמ'ים זעירים חולפים בשמי תל אביב.

הצירוף הזה של אקשן לוחמני מהירות וחוסר שליטה שיש בכטב"מ - זה ממש תיאורו של כוכב מרס שלנו, שלא סתם קרוי על שמו של אל המלחמה. החלטות פזיזות, עשייה מהירה וחסרת אחריות וים של מילים שעפות באוויר לפני ואחרי - זה חלק מהצפי שלי למיקום המעניין הזה של מרס שמתקרב אלינו.

3. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל אריה למזל בתולה. שהותו של מרקורי במזל אריה היתה לא קל, בעיקר כשהוא נכנס בסופ'ש לזוית פעולה עם אורנוס שממשיכה גם בראשון, והופך גם אותה לחלק מאירוע הכטב"מ החות'י. אכן במזל אריה הדרמטי ועם זוית הפעולה עם אורנוס שמגיעה לשיאה היום ביום ראשון - בדיוק הזוית השלישית שהפעילה את הטריגר של הפצצת צה'ל - מרקורי מראה שהוא לא רק כוכב שמסמל את דרך התקשורת שלנו, אלא לפעמים בזויות מסויימות הוא גם זה שמאפיין אותה ונותן לה את האיכות הסופית שמשפיעה על כולנו.

מעברו למזל בתולה ירגיע קצת את הרוחות, גם מכיון שמזל בתולה שייך ליסוד האדמה המעשי ההיפך ממזל אריה הדרמטי והמתלהם ויאפשר לדברים להיות דינמיים וגמישים יותר כי בתולה שייך גם ליסוד המשתנים. לכן חשובה מאוד התקשורת עכשיו, שחלקה יתכן ויזיז באופן חיובי ויותר מזה את הדיאלוג לגבי החטופים, וגם יזיז קדימה בצורה מעניינת את נושא הבחירות בארה'ב, שם יש מצב שיוכיח ששום דבר בכל מה שקשור לארצות הברית אינו מובן מאליו.

בגדול - מרקורי יביא איתו תקשורת מעשית, פרגמטית וצינית, ויזכיר לנו שוב עד כמה המילים שלנו חשובות בכל תהליך שאנחנו עוברים כעת, נושאים שגם מרס ויופיטר במזל תאומים שגם עליו שולט מרקורי יזכירו לנו גם הם.

החלטות. ShutterStock
החלטות פזיזות, עשייה מהירה וחסרת אחריות/ShutterStock

זויות המתח של השבוע

אם לא די היה בכל האקשן הזה, הרי ששלוש זויות של מתח יזכירו לנו חלק מתוצאות המעברים האלה הן מבחינת האווירה ומצב הרוח, והן מבחינת המעורבות הרגשית הגבוהה והפתיל הקצר שכולנו נחווה השבוע.

זויות המתח של מרקורי עם נפטון ועם פלוטו - אלה בעיקרון שתי זויות שונות באימפקט שלהן עלינו והשפעתן על דרך קבלת ההחלטות והתקשורת בכלל, אולם מכיון שהן מהירות למדי ושתיהן קשורות למרקורי הכנסתי אותן לאותה משבצת.

זוית המתח של מרקורי עם כוכב נפטון - את הזוית הזו אנחנו כבר חווים עכשיו בעצם. היא גורמת למעורבות רגשית מאוד גבוהה בתקשורת שלנו, ומכניסה אליה אלמנטים חזקים של פחדים בלבול ואי ודאות. הזוית הזו כבר התחילה ביחד עם הזוית של השמש עם פלוטו, והיא מאוד מגבירה את התבהלה בעקבות הכטב'מ שנפל בתל אביב, וגרם לכולנו לחוש שזהו, אין יותר לאן לברוח במדינתנו הקטנה, ואולי גם אין יותר על מי לסמוך שישמור עלינו מהכטבמ'ים האלה ויגן עלינו בכלל, אם זה קורה.. זו זוית לא פשוטה שעיקרה אי ודאות ערפול ובלבול, והיא גורמת לרבים מאתנו להבין אולי בפעם הראשונה ששריון ההגנה שכולנו היינו בטוחים שהוא בלתי חדיר נסדק באוקטובר בפעם הראשונה, וכעת בפעם השניה. אולם זו זווית שעוברת מהר, וכבר לקראת אמצע וסוף השבוע נקבל זוית הפוכה - זוית לוחמנית ומתוחה עם פלוטו היצרי והכוחני.

זוית המתח של מרקורי עם פלוטו - זו אחת הזויות המורכבות שיש, מכיון שהיא מדברת על תקשורת פנימית וחיצונית שמושפעת מגורם קיצוני ואלים כמו פלוטו, ולכן קשת התגובות עשויה לנוע בין הצורך לשרוד לקום ולהלחם, לבין לחפש מקום מסתור, לברוח, ובעיקר לדבר על הכל ולפתוח דברים לעומק. זהו זמן שמתאים לניקוי משקעים רגשיים אבל גם לשיחות עומק על מה שקורה או עלול לקרות, וכך גם לנקות גם את הפחדים וגם את הצורך להלחם ולהחזיר שעולה אצלנו. גם זו זוית שעוברת מהר ובעיקר בסוף השבוע היא כבר תורגש הרבה פחות, אם כי ריבים וחיכוכים עלולים לצוץ גם עם אנשים קרובים באופן פתאומי. פשוט סבלנות.

ונוס בזוית של מתח לסטורן הנוקשה - הזוית הזו עלולה לגרום לנו בעיקר רגשות של כובד ומועקה. ונוס הרגשית, אותו כוכב עדין הקשור לאהבה ולמערכות היחסים שלנו, חוטף שיעור נוקשה מסטורן הקשוח שמנסה ללמד אותו לקח שחייבים רגלים איתנות על הקרקע לא רק רגשית אלא גם כלכלית, ושדאגה לחשבון הבנק ובכלל לבטחון הן הכלכלי והן הרגשי שלנו היא פשוט מסט בימים אלה. הזוית הזו יכולה לגרום לנו לפעול בחכמה ובאופן מעשי הן ביחסים והן בכספים, ושני אלה גם יורידו חלק מהכובד הזה שמביאה איתה הזוית הזו.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

איור של אישה בסערת רגשות. ShutterStock
הזוית הזו עלולה לגרום לנו בעיקר רגשות של כובד ומועקה/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל תאומים. כעת חייבים לא רק לעשות ומהר אלא גם לדבר - והרבה. נסו לגייס את המלים החכמות שיעבדו אתכם, ולטובתכם.

שור
כוכב מרס עובר לבית הכספים שלכם ומכריח אתכם לפעול בחכמה בחשבון הבנק, בדיוק כפי שהזוית בין ונוס לסטורן מפעילה אתכם. השור שלנו יודע בדיוק מה צריך לעשות, כדי להחזיר את הבטחון.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה אימפולסיבית עם אורנוס התזזיתי וכדאי להזהר מניתוקי קשרים. בהמשך הוא עובר למזל בתולה ומכריח אתכם לשדרג את התקשורת הביתית עם המשפחה.

סרטן
השמש מסיימת את ההילוך במזל שלכם ועוברת למזל אריה. הגיע הזמן להיערך קצת אחרת לכל מה שקשור לצד הכלכלי, ולחשוב כמה צעדים קדימה, ולטווח ארוך במקום רק לכבות שריפות כעת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם ותוך כדי כך גם יוצרת זוית של עימות עם פלוטו שהתחילה כבר לפני יומיים שלושה והתוצאות שלה ידועות... מאמצע השבוע והלאה - הדרמות נשארות אבל המתח יורד

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת וגם שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה, ויכולת התקשורת שלכם הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אישית משתפרת ומעמיקה. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה הדרמטי ויוצרת זוית של מתח עם סטורן הנוקשה. כעת חשוב מאוד לא לבזבז כספים ולבנות תכנית כלכלית לחודשים הקרובים. זמן טוב למסד קשרים מכל סוג.

עקרב
זוית של עימות בין השמש לפלוטו היצרי שליט המזל שלכם עלולה לגרום לחיכוכים עימותים ומאבקי כוח עם מי שנמצא ממול, ולהכניס גם מתחים ליחסים. חשוב לדבר על הכל, ולא לשמור דברים בבטן.

קשת
כוכב מרס עובר למזל תאומים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם וישהה שם כחודשיים. זהו מיקום לא קל שעלול לגרום למאבקי כוח קטנים בינו לבינה, ודרמות לא קלות. התמקדו בעובדות ולא בתעתועי הרגש..

גדי
זוית של מתח בין ונוס הרגשי לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקונפליקט ביחסים בין הרצוי למצוי, ובין המציאות לפנטזיה. התמקדו בפרטים הקטנים, ותנו עדיפות לשיחות עומק של אחד על אחד.

דלי
זוית פעולה לא קלה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת עם אנשים קרובים. חשוב לדבר ולא להסתגר. אל תנתקו קשרים.

דגים
זוית פעולה בין מרקורי לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לאי הבנות לבלבול ולכעסים. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל בתולה שממול, עשוי לנקות פחדים ואי הבנות, ולהביא תקשורת מעשית ונבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully