וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 12-13 ביולי 2024

עודכן לאחרונה: 12.7.2024 / 18:07

גם סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות - וחם, מאוד חם. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי, ה-7.7.2024/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם בסוף השבוע. זמן לצאת מעצמכם, לפתוח את הלב - ולתת לו להוביל. זה הזמן שלכם לומר את שעל לבכם. מרס, שליט המזל שלכם, מתקרב לאורנוס: הימנעו מניתוקים ושינויים פתאומיים במצב הרוח.

שור
צמידות המתחזקת בין כוכב מרס וכוכב אורנוס במזל שלכם עלולה להביא איתה עצבנות וחוסר שקט, אולם הירח המאזנאי מזמין אתכם לשים דברים על השולחן ולדבר, לשתף ולהתמקד במילים של קרבה.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל אריה ויש הרבה אקשן בסביבה. בעזרתו של הירח אפשר להרים טלפונים, להרחיב מעגלים ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. שווה לנסות.

סרטן
הירח, שליט המזל שלכם, שוהה בבית המשפחה, אותו בית החביב על הסרטנון שלנו באופן מיוחד. זמן מצוין להשקיע בבית ובסביבתו בסופ"ש, לנקות, לארגן ולהכניס את האווירה הביתית הקסומה שהסרטן יודע להכניס הביתה טוב כל כך.

אריה
הירח שוהה בבית התקשורת שלכם והעולם יכול להכיר עכשיו אריה חדש: פטפטן, מקסים, אלוף הסמול טוק וחביב הבריות. זמן מצוין לסדרת מפגשים שמחים עם אנשים כיפיים, אריות.

בתולה
השישי הזה יתאים למסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם. בהמשך - ארוחה שמחה כשהדגש הוא על הביחד והחיבור המשפחתי המשותף. בשבת - הנאות קטנות כמו בינג' של סדרות, אוכל טוב וחברותא נעימה.

מאזניים
הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לפגוש אנשים חדשים, לצאת למסיבה טובה או למפגש חברתי ולאפשר לעצמכם קצת ליהנות אחרי תקופה טעונה ולא קלה

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
מאזניים: הירח שוהה במזל שלכם בסוף השבוע והקסם האישי שלכם בשיאו/ShutterStock

עקרב
יש לא מעט תכניות לסופ"ש הזה אבל מיקומו של הירח במזל מאזניים מדגיש שאתם לא ממש במיטבכם עכשיו. זהו זמן לוותר על נסיעות מעייפות ובילויים מתישים, להיות קצת לבד ולהימנע מריבים ודרמות מיותרות.

קשת
הצד החברתי שלכם פעיל כעת במיוחד. זהו זמן לצאת קצת מעצמכם, להרים טלפונים לחברים שקצת נעלמו לאחרונה, לחדש קשרים ולהתיידד מחדש עם קרובים-רחוקים שמזמן לא ראיתם.

גדי
נראה שאתם נמצאים בסוף השבוע במרכז האקשן, גדיים. זמן מצוין לארגן מפגש חברתי גדול, לצאת למקום בילוי שבו עוד לא ביקרתם ואם הלב פנוי - לצאת לדייט ראשון או שני כדי לצוד לכם נפש תאומה.

דלי
כוכב מרס מתקרב מאוד לאורנוס שליט המזל שלכם, ואתם הופכים חסרי שקט וכעוסים - ובעיקר חסרי סבלנות. התהליך יגיע לשיאו בהמשך השבוע אולם כבר בסופ"ש כדאי לקחת לכם פסק זמן - ובעיקר להשתדל לא לכעוס על שטויות. צאו להליכה, שחייה או מסיבה.

דגים
סוף השבוע הזה יתאים לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לשיחות פיוס והשלמה ולחזרה לדיאלוג רגשי אמיתי אחרי שדיברתם על הכל. זמן טוב גם להיות מאוד קשובים למי שנמצא ממול ולהפיל אסימון או שניים הקשורים ליחסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully