וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 5-6 ביולי 2024

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 14:07

גם סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות - וחם, מאוד חם. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ שבועי - 30.6.2024/יאיר טריבלסקי

טלה
הירח ששוהה במזל סרטן בשישבת מצביע על סוף שבוע ביתי ומשפחתי לטלאים, כשגם השמש וונוס נמצאות במזל הזה. זהו סופ"ש שנועד להחזיר לשורשים, ולשדרג את הקשרים המשפחתיים של כולנו ואת הקשר והקרבה ההורית, אך בעיקר לטלאים.

שור
המקבץ הכוכבי במזל סרטן הכולל את הירח השמש וונוס שליטת המזל שלכם מאותת על הצורך בחידוש התקשורת הכנה והישירה, ובעיקר התקשורת המקרבת. זמן לאיחוי מחלוקות לפיוס ולניקוי משקעים רגשיים, למרות שמרס יוצר עצבנות וחוסר שקט במזל שלכם

תאומים
מסע קניות גדול וחידוש המלאי בשישי, וכניסה לסוף שבוע שעיקרו חזרה לקרקע ולהנאות הקטנות שלכם, יאפיין את הסופ"ש הזה. כעת הזמן לתקשורת משפחתית שמחה ולחידוש קשרים עם קרובי משפחה רחוקים. זמן לטיול רגלי בחיק טבע קרוב.

סרטן
נראה שמקבץ גדול במיוחד של כוכבים נמצא במזל שלכם בסוף השבוע, סרטנונים: השמש, הירח וונוס מביאים איתם הרבה נוכחות קסם ועוצמה, ואתה יתבטאו ביכולת שלכם לארגן מפגשים שמחים ואירוח כיפי בסוף השבוע. זמן לבילו במקומות בהם לא ביקרתם.\

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני, אבל מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם ולחזק את היכולת של האריה הרגשני שלנו בימים אלה לדבר לשתף ולחלוק. האריות תקשורתיים במיוחד כעת, אבל הסופ"ש הזה מתאים בעיקר למנוחה.

בתולה
הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסוף השבוע הזה, בתולות. זהו זמן לחזור ולהשקיע במעגלים החברתיים שלכם ובעיקר בחברים שקצת נעלמו לאחרונה מתחת למזגן, לחדש קשרים, ולהזמין חברים וידידים לסדרת מפגשים כיפיים בסוף השבוע הזה.

מאזניים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן שם אתכם במרכז האקשן הסוף שבועי הזה, וזה אומר שזהו זמן לא רע גם לחגוג קצת את החיים למרות הכאוס הזה שמסביב. זמן טוב לאירוע לא שגרתי, ולמפגש חברתי ספונטני עם אלה שאיתם חולקים את הרגעים הטובים.

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים: זמן לתקשורת משפחתית שמחה וחידוש קשרים עם קרובי משפחה רחוקים/ShutterStock

עקרב
סוף השבוע הזה יכול להתאים ליציאה קצת מאיזור הנוחות, ואולי גם לטיול או שנים כדי לפגוש נופים אחרים, לרענן את השורות, ולהחזיר את האופטימיות שקצת הלכה לאיבוד בשבועיים האלה. חשוב במיוחד להמנע מדרמות קטנות ומיותרות ומהצורך לומר את המלה האחרונה

קשת
כשכל כך הרבה כוכבים נמצאים במזלות ביסוד המים והופכים את הקשת עצמו לרגשני מתמיד, דווקא מרקורי כוכב התקשורת שבמזל אריה מחזיר את הרוח ההרפתקנית הקשתית. זמן לטיולים ספונטניים, ולמפגשים מעניינים עם אנשים מרגשים.

גדי
הירח השמש וונוס שוהים בסוף השבוע הזה במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. זהו זמן טוב להדליק את מדורת השבט הביתית, להתחבר לצד המשפחתי ולשאוב ממנו ליטוף ועוצמה, ולהתמקד שוב במלה ביחד, שהפעם יש לה איכות מיוחדת.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן קצת מעיק ומציף רגשית את הדלי שלנו, אבל מרקורי ששוהה במזל אריה מול המזל שלכם מאפשר לכם לנהל שיחות עומק ארוכות, לעשות טיולים כיפיים, ולהתמקד גם בדיאלוג הזוגי וגם בפעילות פיזית כמו הליכה שחייה, וקפה מול השקיעה.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול הכולל את השמש הירח וונוס במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים הופך את סוף השבוע הזה לרגשני במיוחד. מפגשים עם רגשניים אחרים, סרטים או סדרות שהקלטתם מוסיקה ושיחות מרגשות בקול נמוך יהיו נעימים במיוחד בסופ"ש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully