וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 30 ביוני עד ה-6 ביולי 2024

התקשורת בינינו תגיע השבועים לטונים גבוהים - ועם הזווית הבעייתית בין מרקורי לפלוטו - כדאי ורצוי לא להיסחף. אנו עלולים לאבד פרופורציות, להגיב ברע ואחר כך לא להצליח להחזיר את המצב לקדמותו

הורוסקופ שבועי - 30.6.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

המעורבות הרגשית של כולנו גבוהה מאוד גם השבוע - בעיקר בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הביתי השייך ליסוד המים הרגשי. אולם בהמשך השבוע עובר מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למזל אריה השייך ליסוד האש - והוא מכניס תקשורת דרמטית ואסרטיבית לתמונה. ביחד עם זווית העימות של פלוטו, זה עלול להביא לתפנית לא קלה ויתכן אפילו אלימה. בכלל, התקשורת השבוע תגיע לטונים גבוהים ועם הזווית הזו בין מרקורי לפלוטו - כדאי ורצוי לא להיסחף. אלו בדיוק הזויות שגורמות לנו לאבד פרופורציות ולהגיב - ואחר כך קשה להחזיר את מה שהיה.

הפעילות המשמעותית בשמיים השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר למזל אריה.
2. מרקורי יוצר זווית של עימות לפלוטו היצרי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל סרטן המופנם והרגיש למזל אריה המוחצן והדרמטי. המעבר הזה משנה לגמרי את התקשורת שלנו ונראה את זה גם בפוליטיקה וגם בין אדם לחברו. כעת הדרמות תופסות מקום - והצורך באקשן ולא בתקשורת פסיבית רגשנית הולך ומתחזק. במזל אריה הצורך שלנו הוא לא רק לדבר אלא גם לעשות - והשימוש של מרקורי עכשיו מצוין כהנעה לפעולה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים וכמובן גם האריה והדלי.

בני זוג רבים. oneinchpunch, ShutterStock
הדרמות תופסות מקום בחיינו השבוע. נסו לשמור על איפוק/ShutterStock, oneinchpunch

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה של השבוע היא זווית העימות בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזוויות התקשורתיות הדרמטיות, כיוון שפלוטו מטעין את מרקורי בהרבה עוצמה רגשית היכולה להתפרץ ככעס, תסכול ואפילו אלימות. הזווית הזו משפיעה על כולנו - ולכן גם התגובות שלנו אפילו לגרויים רגילים עלולות להיות תוקפניות וקיצוניות. אם נוסיף לכך גם את מעברו קודם של מרקורי למזל אריה, נבין גם שלכל זה יש עטיפה דרמטית, שלפעמים גם מוגזמת - הן בהשפעה שלה והן באפקט שהיא יוצרת.

במלים אחרות - השבוע הזה מועד לפורענות שכזו שיכולה להתחיל במילים שמפרשים אותן לחומרה, המשך במעשים לא מתקבלים בעין יפה וכלה בסצינה לוחמנית על אמת שבה הולכים עד הסוף וגם שוברים את הכלים.

לכן מומלץ קודם כל להיזהר השבוע ולא להגזים בדרמות או בתגובות שלנו ומצד שני - אפילו לנסות לנצל את המומנטום הזה שבו אנחנו נחשפים לרגשות עוצמתיים כדי לדבר. זו הזדמנות לנסות לנצל זאת כדי סוף סוף לדבר על הדברים שעומדים בבסיס הכעס או דברים שמזמן לא נגענו בהם וכעת כשאנחנו נחשפים אליהם על ידי המקום הדרמטי הזה, זה אולי באמת הזמן לנצל את הדרמה ולדבר, לשתף ולחלוק גם - ואולי בעיקר - את מה שקשה לנו לחלוק. אם לא נעשה זאת, נגיע שוב ושוב לצומת שכזו. בסופו של דבר כדאי יהיה לנו להימנע מזה.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, שור, אריה, דלי, תאומים, בתולה, קשת ודגים.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הורוסקופ שבועי. ShutterStock
נסו לנצל את ההזדמנות כדי לפתוח ולדבר על הנושאים שמכאיבים לכם/ShutterStock

התחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, מה שעלול לתסכל את הטלה שלנו שזקוק לאש ולתנועה - בעוד מזל שור מאט ומגביל אותו לפסים פרקטיים. זה עלול לתסכל, אני יודע. נסו להמנע מגישה לוחמנית גם שהכל קורה אחרת ממה שרציתם.

שור
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולעצבן את השור שלנו - ואתם עצבניים וחסרי שקט. דווקא עכשיו זה הזמן לפרוק מתחים ולחצים של הגוף: ריצה, הליכה, שחייה וכדומה. חשוב לא לריב - כי כל ריב קטן עלול לעורר מלחמה גדולה דווקא עכשיו. אתם זקוקים לאיפוק - והרבה ממנו.

תאומים
נראה שהשבוע הזה האנרגיה משתנה באופן קיצוני: מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר ממזל סרטן הרגשני למזל אריה הדרמטי ויוצר זווית עם פלוטו הכוחני. חשוב להיזהר במילים שלכם - ולפעול בזהירות כשהדגש הוא על עשייה ולא על תקשורת כועסת.

סרטן
השבוע נפתח עם מקבץ כוכבים גדול במזל שלכם שכולל את השמש, ונוס הרגשית ומרקורי, כוכב התקשורת, מה שאומר שיש הרבה אקשן בסביבה. אולם בהמשך עובר מרקורי לבית הכספים שלכם - וזה בדיוק הזמן להתמקד בצד הכלכלי ולהגדיר מטרות, סרטנונים.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל סרטן הרגשני וכמעט ללא זוויות עם כוכבים אחרים, אולם מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל שלכם הופך את האריה שלנו לתקשורתי במיוחד. כעת הזמן להפסיק לשאוג ולהתחיל לדבר. אפשרו למילים לפעול עבורכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מאפשר לכם להשקיע בשדרוג היחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם. במקביל זהו זמן טוב למציאות שתופי פעולה פורים לתקופה הקרובה. מעבר מרקורי למזל אריה מאפשר שיחות עומק על פחדים, חששות ותכניות פעולה.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה עדיין במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, מאזנאים. המיקום הזה מאפשר לכם להתמקד באמביציה שלכם ובשדרוג היכולת שלכם לפעול בנושאי קריירה ודרייב. מרקורי באריה מאפשר הרחבת המעגלים החברתיים שלכם.

עקרב
זווית של עימות בין פלוטו, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, עלולה לגרום לעימותים ומאבקים מילוליים וחשוב לדעת לוותר בעיקר כי עימותים כאלה יפגעו בעיקר בכם. זהו גם זמן טוב לשיחות עומק שמזמן רציתם לערוך אך אל התאפשר. זמן לדבר.

קשת
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל סרטן למזל אריה מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להיפתח לאזורי פעולה חדשים ולאנשים חדשים ומעניינים. זמן טוב גם לבדוק אפשרויות של נסיעה בתקופה הקרובה שתעזור לרענן את מצב הרוח שלכם.

גדי
השמש וונוס שוהות במזל סרטן מול המזל שלכם ומאפשרות לגדיים שלנו להמשיך ולהשקיע בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. מעברו של מרקורי למזל אריה עלול להביא איתו מאבקי כוח ואגו מיותרים. זהו זמן לראות את כל התמונה ולא להתמקד בכיבוי שריפות דווקא.

דלי
זווית מעשית שיוצר מרקורי, כוכב התקשורת, עם אורנוס, שליט המזל שלכם, בתחילת השבוע מאפשרת חידוש קשרים עם חברים מהעבר ויצירת קשרים חדשים ומעניינים. זמן טוב לרעיונות הקשורים ליוזמות חדשות, גישה אחרת ושינויים אחרים בחייכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן עדיין מאפשר לכם לתת לרגשות ביטוי ולהתחבר לקשרים חדשים ומעניינים. מעברו של מרקורי למזל אריה מדגיש את הצורך גם לפעול ולשנות - ולא רק לדבר על הדברים. כעת הזמן להגדיר מטרות לפעולה וקדימה לפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully