וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני המזלות הבאים יפרחו בחודש הקרוב. אחרים פחות

28.6.2024 / 0:01

האסטרולוגית רידה ויגל טוענת שזה הולך להיות חודש מוצלח במיוחד לשני המזלות הבאים. אם זה המזל שלכם - יש לכם סיבה להתחיל לפעול

הורוסקופ שבועי - 23.9.2024/יאיר טריבלסקי

חודש מזל סרטן כבר כאן! מה קורה כעת כשהשמש זורחת לה ממימיו של הסרטן הקרדינלי? האסטרולוגית רידה ויגל אמרה ל-New York Post ששני מזלות יצופו וישחו קדימה - כשאחרים מעט ישקעו להם. הנה המזלות שיזכו להצלחה החודש:


מזל סרטן (22 ביוני - 22 ביולי)
כצפוי, חודש מזל סרטן מתקבל יופי אצל הסרטנים. השמש נמצאת בסרטן כשלצדה מרקורי, כוכב התקשורת, וונוס, כוכב התשוקה. האנרגיה הפלנטרית הזו מעידה עבורכם הסרטנים שמעולם לא היה זמן טוב יותר לבטא (מרקורי) את עצמכם ולהשקיע לחלוטין (ונוס) במה שעושה לכם טוב. כמזל מים קרדינלי, אתם יותר מכווננים כעת לצרכים שלכם מאשר אחרים, אך הגאות והשפל של הרגשות ההפכפכים שלכם יכולים להעיב על הבהירות שבה אתם רואים את הדברים.

"אל פחד! בחודש הקרוב, המסלול שלכם נתמך על ידי חוקי התשוקה ואלוהי התקשורת", אמרה ויגל, "אתם תדעו יופי מה אתם צריכים ומה פחות עושה לכם טוב - ובטוחים מספיק כדי להתמודד עם שניהם".

זוג ירחי מזל גדי שנכנסים וסוגרים את עונת הסרטן מאירים מנה כפולה של אור על בית השותפויות השביעי שלכם, ויוצרים עבורכם את הבמה להשגת המטרות שלכם.

הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל סרטן. ShutterStock
זה החודש שלכם לפרוח/ShutterStock

מזל עקרב (23 באוקטובר - 21 בנובמבר)
עבור בני מזל עקרב, עונת הסרטן היא ברכה אמיתית. הסרטן שולט בבית התשיעי של התרחבות, חינוך והרפתקאות אצל העקרב. חדשנות היא שם המשחק כאן, וזה זמן לצאת לטיול - אמיתי, מטפורי או פסיכדלי.

הבית התשיעי עוסק בפרספקטיבה ובחקירה, והפעילות האהובה על בן מזל עקרב היא לחפור עמוק. "אז מה דעתכם שתוציאו כמה אמיתות או אמיתות נתפסות לגבי עצמכם בשבועות הקרובים? התייחסו ללב שלכם כאל חפירה ארכיאולוגית", אמרה ויגל.

אל תתנו לביקורת להשבית את היצירתיות שלכם. הפסיקו להרוג דברים לפני שאתם נותנים להם את ההזדמנות להפוך למשהו שווה ערך. הדדיות היא הקצב הנכון: תרשו לעצמכם לתת ולקבל בחזרה.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully