וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 23-29 ביוני 2024

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 9:38

זווית הפעולה בין פלוטו לאופק של מפת המדינה ממשיכה להביא איתה איומים מסוגים שונים מבחינה מדינית ופוליטית - ומגבירה גם את האלימות בתוך המדינה. כך הולך להיראות השבוע שלנו

הורוסקופ שבועי - 23.9.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

שבוע מעניין לפנינו, שבו זווית הפעולה בין פלוטו לאופק של מפת המדינה ממשיכה להביא איתה איומים מסוגים שונים מבחינה מדינית ופוליטית - אך גם מגבירה את האלימות בתוך המדינה ומדליקה אור אדום לגבי רמת ומינון האלימות הזו כעת בחיינו.

הזוויות המשמעותיות של השבוע:
1. פלוטו בהילוך אחורי בזווית פעולה של 90 מעלות למפת המדינה.
2. ונוס בזווית מעשית של 60 מעלות למרס.
3. מרקורי בזווית מעשית של 60 מעלות לאורנוס.

הזווית הקשה של השבוע - זוהי זווית הפעולה האגרסיבית לאופק של מפת המדינה שיוצר הילוכו האחורי של כוכב פלוטו במעלה הראשונה במזל דלי לאופק של מפת המדינה, אלמנט שמפעיל פתיל קצר גם אצלנו - וגם שם, בצד השני. הזווית הזו קיבלה חיזוק מכמה זוויות לא קלות בשבוע האחרון ושתיים מהן עדיין בסביבה עד יום שלישי, כשלאחר מכן המתח מתחיל לרדת, אולם הדלת שהזווית הזו פתחה עדיין שם, וחלק מהריקושטים שלה בדמות הפעלות וטריגרים שיכולים להפעיל את מתג המלחמה עדיין בסביבה. יחד עם זאת אנחנו רואים איך מפלס האלימות בכל אזורי הפעולה שלנו הולך ומתחזק, וגם לכך אחראי פלוטו, ומכיון שפלוטו פוגע בזווית האופק של המדינה, הרי שבעקיפין גם המדינה עצמה אחראית לחלק מכך.

הזווית הזו גם מחליטה על דרך התמודדות המדינה באופן כללי עם האתגרים הניצבים בפניה, וזה נכון קודם כל להנהגת המדינה, שפלוטו מתחיל לכרסם באופן משמעותי יותר בבסיס ההנהגה שלה. האלימות המשטרתית שאנחנו רואים בזמן האחרון היא ביטוי ישיר לכך: משטר שמאותגר פלוטונית הוא גם משטר שמפעיל אלמנטים פלוטוניים כשהוא מרגיש שהוא מותקף מבפנים. כך היה גם בהפגנות המחאה הקודמות עם אלימות המשטרה, המקתזיות והפרשים - וכך זה גם עכשיו.

אולם עכשיו כנראה שהמשטר עצמו מכוון לאלימות כלפי המפגינים כדי לגרום להם להפסיק להפגין בכל מחיר, ואחראים לכך הם כנראה ראש הממשלה והשר לבטחון לאומי - את מפת ראש הממשלה אפשר לראות באתר שלי וההשפעות עליה עכשיו ואתמול פרסמתי גם את מפת בן גביר שהכנסתי כשקיבל את התפקיד - שאחראים לכך שאלימות המשטרה מול המפגינים חצתה כל גבול אפשרי, בעוד בנושא הטרור אין יד תקיפה באמת. הגישה הזו לא היתה יכולה להתרחש ללא יד מכוונת מאחורי הקלעים, וגם לאור התגובות הרפות של הממשלה לאלימות הזו אם בכלל. האלימות הזו מצביעה על התחלה של איבוד השליטה של הממשלה בכל תחום, החל מהקואליציה שלא מצליחה להעביר חוקים וקולות פנימיים בתוך הקואליציה הקוראים לשינוי וכלה בהפגנות המתגברות בעד החטופים ובעד הבחירות.

במוצאי שבת הדביק פלוטו את הכתובת הזו באדום על הקיר, ומכיון שזווית הפעולה בין פלוטו והאופק של המדינה ממשיכה, הרי שגם התהליך הזה לא יופסק בזמן הקרוב - אלא בהתגייסות אמיתית של זרועות החוק האחרות לנושא.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
אנחנו רואים איך מפלס האלימות בכל אזורי הפעולה שלנו הולך ומתחזק/ShutterStock

הזוויות המעשיות של השבוע

1. ונוס בזווית מעשית של 60 מעלות לכוכב מרס - זוויות מסוג זה הן בעיקר זוויות מעשיות של שיתופי פעולה מסוגים שונים. הזווית הזו מדברת בעיקר על שותפויות מצד אחד ומערכות יחסים זוגיות מצד שני. זהו זמן טוב לשכוח מחלוקות ולחבר כוחות לשיתופי פעולה פורים שיעזרו לשני הצדדים להתמקד באתגרים בינונייים וגדולים ולהצליח לממש אותם. בנושא הזוגי, זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לדבר על מחלוקות ולהפוך להיות צירוף של שני אלמנטים שחיבור ביניהם הופך זוגיות למושלמת: חברות - ושותפות לגורל.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, שור, עקרב, אריה ודלי.

2. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית מעשית של 60 מעלות לכוכב אורנוס - זו אחת הזוית הפרקטיות הטובות שיש, בעיקרון. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו, בעוד אורנוס, כוכב השינויים והתדר הגבוה, הוא אוקטבה גבוהה של מרקורי. שיתוף פעולה בין השניים עשוי להפוך את התקשורת שלנו ליוזמת ואיכותית, המשלבת בתוכה את התקשורת הפשוטה שבין אדם לחברו, אם הצד הטכנולוגי העוצמתי שמתפתח במהירות עכשיו מול עינינו וקשור גם ל-AI והאפליקציות המפעילות אותה. זמן מצוין להתעדכן בכל השינויים האחרונים הקשורים לתקשורת ולמודלים החדשים של ה-AI ולשכלל את דרך העברת המסרים שלנו במילים, צלילים וצבע.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי, אריה, עקרב ושור.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הורוסקופ זוגיות. ShutterStock
בנושא הזוגי זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, שוהה במזל שור המעשי ויוצר זווית מעשית עם ונוס. זמן להתמקד בשיתופי פעולה ולקדם את מה שחשוב באמת מול סמכויות וארגונים. אלה גם ימים מצויינים להורדת מתחים. אל תעמיסו על עצמכם.

שור
כוכב מרס שוהה במזל שלכם ולא עושה לכם חיים קלים השבוע, אולם מבחינה מסוימת הוא מעיר אתכם וגורם לכם לפעול - והרבה. זה הזמן ליזמות חדשות. זמן לאקשן אבל הכל בזהירות רבה: לא לריב על שטויות, חברים.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל סרטן הרגיש מאוד והקשר לבית ולמשפחה הולך ומתחזק לו. זמן להשקיע בבני הבית. בנוסף, זהו זמן טוב לקדם תקשורת חכמה ויוזמת ולהעמיק את העיסוק בטכנולוגיות חדשות.

סרטן
השמש, ונוס ומרקורי שוהים במזל שלכם - ונראה שהחיים ממטירים עליכם מטלות ועיסוקים שונים. חשוב לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. זמן מצוין ליזמות חדשות - אבל הכל בקצב שלכם. קחו נשימה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל סרטן הרגיש ללא זוויות עם כוכבים אחרים. זמן מוזר שבו הרגש שולט אבל קשה לתרגם אותו לעשייה משמעותית. תנו ללב להוביל ואל תמהרו לקבל החלטות גורליות.

בתולה
הצד החברתי שלכם פעיל השבוע במיוחד, כששלושה כוכבים שוהים בבית המאכלס את הפעילות החברתית שלכם ומאפשרים לכם להיות פעילים חברתית - ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים
שלושה כוכבים שוהים בבית הקריירה שלכם ודוחפים אתכם קדימה, מאזנאים. זהו זמן שבו כדאי להגדיר מחדש מטרות ולפעול בהתאם, כשגם הזווית המעשית של ונוס עם מרס תורמת לכך. זמן לפעול ולא להישאר מאחור!

עקרב
כוכב מרס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ועלול ליצור מאבקי כוח ואגו ביחסים. זהו זמן להתמקד יותר בצד הפיזי של היחסים - ולא להתעקש על המילה האחרונה. נסו כמה שפחות לריב.

קשת
מקבץ הכוכבים הרגשי במזל סרטן עלול לגרום לכם לפעול ללא שיקול דעת אמיתי השבוע, קשתים, ולאכזב בתוצאות. חשוב עכשיו להימנע מהחלטות פזיזות ודרמות מיותרות. אנחנו יודעים שאתם נוטים לכך.

גדי
זוגיות, שותפויות ויחסים - זהו שבוע מאתגר במיוחד שכולל בתוכו את שלושת הנושאים האלה. זמן לחזק יחסים, לדבר על הכל ולקרב לבבות. אם הלב פנוי - זה הזמן לצאת לדייט או להכיר אנשים חדשים.

דלי
זווית פרקטית בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין כוכב מרקורי עשויה לעזור לכם להכיר אנשים חדשים ומעניינים - וליצור שתופי פעולה פורים איתם. זמן להגדיל את המעגל החברתי שלכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הופך את הדגיגים שלנו לרגישים ורומנטיים במיוחד. זמן לפתוח את הלב, אך להיזהר במקביל שלא לאבד את הצפון כשהרגש עולה ומציף אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully