וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 21-22 ביוני 2024

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 15:02

סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתכניות לכל המזלות. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ סוף השבוע: 21-22.6/יאיר טריבלסקי

טלה
ירח קשתי יכול לחזק את הצד ההרפתקני של הטלה בסופ"ש ואפילו להוביל אותו לטיול גלילי או דרומה, בשאיפה שלא יופיעו כטב"מים שם למעלה, אבל חייבים להתאוור קצת בנופים אחרים. חפשו חברים שגרים רחוק וצאו לבקר אותם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת עכשיו במזל סרטן והתקשורת שלכם נינוחה יחסית, אולם הירח הקשתי עלול לגרום להחלטות פזיזות ולנסיעות חסרות אחריות. זהירות. שבת תתאים לבילוי בשניים - ולהעמקת הקשר הזוגי.

תאומים
הירח שוהה בבית הקשרים והזוגיות שלכם בשישי -. וזהו זמן טוב ליהנות בשניים. אם הלב פנוי - צאו לדייט. בשבת כבר קצת יותר כבד על הלב. זמן לשיחות עומק שמנסות לשחרר לחצים ולמילים שמצליחות לגעת.

סרטן
מזל טוב, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם בסוף השבוע הזה וסוף סוף אפשר לחגוג לכם יום הולדת בחיק המשפחה. זמן טוב להשקיע בשיחות עומק של אחד על אחד ובניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה. זה בהחלט הולך להיות חודש מוצלח עבורכם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת בסוף השבוע למזל סרטן הביתי והרגשי - ומיד גם יוצרת זווית של מתח עם פלוטו היצרי והכוחני. מצד אחד הגיע הזמן לאריה להיות רך ורגשני. מצד שני הזווית מעוררת את הצד הלוחמני שלכם. הימנעו מסיכונים מכל סוג.

בתולה
מעברה של השמש למזל סרטן, מקום שם נמצאים כבר מרקורי וונוס, הופך את החיים לחברתיים יותר ויותר. זמן טוב להרחיב את המעגל ומצד שני - לחדש קשרים שקצת התרופפו והתפוגגו לאחרונה עם חברים טובים באמת.

לתחזית היומית והשנתית של כל המזלות לחצו כאן >>

מאזניים
השמש עוברת למזל סרטן ומבליטה את הקסם המאזנאי גם בעזרתם של ונוס ומרקורי שגם הם שם. צמידות בין מרקורי לונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה תקשורת קסומה לסוף השבוע, שתתאים לחיבורים מעניינים וגם לחיזור עדין.

עקרב
אל זוויות המתח שבין הכוכבים ונוס ומרקורי לפלוטו שליט המזל שלכם נוספת בסוף השבוע זווית חדשה ועוצמתית בין השמש לפלוטו, מה שאומר זהירות מפני ריבים וסכסוכים שעלולים להסלים בקלות: אל תתעקשו על המילה האחרונה.

קשת
הירח שוהה במזל שלכם בשישי הזה, מה שאומר שזהו יום מצוין לחיבור מעולה של אנשים כמו בני משפחה וחברים לערב מקסים, ושלל שיחות אל תוך הלילה. בשבת - מתחברים לטיול קטן בחיק הטבע שמשחרר קצת לחצים, ומשנים אווירה.

גדי
בשישי הזה אתם אינכם במיטבכם. זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, לאפשר לכל המתחים של השבוע להתפוגג בהדרגה. בשבת הירח עובר למזל שלכם: זמן טוב למסיבונת או מפגש חברתי קטן, וליום חמים ושמח.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מאפשר לכם להשקיע קצת יותר במחוייבויות שלכם, הן בתחום החברתי והן בתחום המשפחתי. זמן לעטיפה שמחה של אנשים קרובים באמת, לשיחות שמחות ולארוחה מקרבת לבבות.

דגים
השמש עוברת למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, שם נמצאים כבר ונוס ומרקורי, וסוף השבוע הזה יכול באמת להיות זמן איכות רגשי, משפחתי ורומנטי - בחברת האנשים הקרובים באמת, כשלכך גם תורמת זווית הפעולה בין נפטון לשמש. שמרו רגלים איתנות על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully